Kategoriler
Genel

Sen zorlanıyorsun. Medya bir araçtır; hepsini.

“Reddit hikayeleri” hakkında bir youtube izliyordum.

ve düşünmeye başladım; İnternet, empatinin yayılması için inanılmaz bir araçtır. Bizi paylaşılan deneyimlerle birbirine bağlar. İnsanlar anonimlik örtüleriyle kendilerini ifade etmeye daha açıklar. Ancak, erişimi olan bazı insanlar var. her şey çevrimiçi yapıyorsun.

Çevrimiçi olmayan, sadece var olmayan birçok insan var. Hikayelerini paylaşıyorlar. Her gün. Paylaşmaya açıklığımızı etkilerler. Her gün. Bütün gün yapıyorlar. Ücretler için çoğu, ama aynı zamanda; "bedava" için çok daha fazlası.

Peki ya empatinin sana karşı bir silah olarak kullanılabilirse?

Ya inanç kabulünü (herhangi bir cepheye) entegre etmek, yalnızca sizin için bir tecrübeye uyarlamak için iletişim kurma (anlama / anlama) isteğinizi kullanmak kadar kolay olsaydı? Bir kişiyi aşamalı olarak yıkamak ne kadar zor olurdu?

Ve, tek bir insanı izlemek ve etkilemek için kaç kişi gerekir?

Hepimiz sadece doğanın ve beslenmenin ürünleriyiz ve hepimiz oldukça tutarlı desen ve paradigmalar dizisini izliyoruz. İzlenmesi ve işaretlenmesi ne kadar zor? Yani, “predator” kelimesini çok sık kullandığınızda youtube şeytanlaştırabilir. Görünüşe göre, şimdi “Alabama” kelimesi sorunlu.

Chris hansen, yırtıcı terapi tüpü “Onicion” hakkında konuşuyor. https://www.youtube.com/watch?v=sLrc9SNP01o

Uzun bir konuşma, ancak Hansen tüpünüzün otomatik olarak işaretleyeceği şeyleri açıklamakla başlıyor ve konuşmanın çoğunu "pred" diyerek ve gerisini ağzına alarak düzenlemeye çalışarak geçiriyor.

Kaç kişi bu kelimeyi yazdınız? Umarım Chrome'da değil.

Bir videoyu şeytanlaştırabilen veya en azından anında işaretleyebilecek sözde 15.000 kelime var. Yine, bunlardan biri “Alabama”.

Hem doğanın hem de beslenmenin bir ürünü olsaydınız ve çevrimiçi olarak sizi izole etmek ve takip etmek için çevrimiçi olduğunuz her şey hakkında yeterli veri varsa? Doğayı, beslenerek nasıl kullanacaklarını bilemezler mi?

Belki toplumsal etki bireysel direniş için çok güçlüdür? Belki de uygunluğun arkasında bütün bir bilim vardır?

Belki var olan, izole etmek ve sizi etkilemek için var olan bir algoritma vardır?

ve şimdi düzenli ücretli programlama için

… EveryonesAPersonButI tarafından gönderildi
(Bağlantı) (Yorum)

“Sen zorlanıyorsun. Medya bir araçtır; hepsini.” için 46 yanıt

Kastamonu merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşımınız gerçekten çok iyi, face de paylaştım 09-12-2019 16:39:15

Ordu merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 09-12-2019 17:37:25

Denizli merkezden ben Aylin. Selam sayfanız inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 10-12-2019 00:49:05

Tokat merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 14-12-2019 03:47:41

Gaziantep merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web sitesi vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 20-12-2019 06:47:42

Adana merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfa cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 19-01-2020 21:56:35

Trabzon merkezden ben Aylin. Selam herkese web siten inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 23-01-2020 10:10:13

Karabük merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha çok güzel, şukuladım 23-01-2020 21:03:19

Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 31-01-2020 00:26:24

Afyon merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım 06-02-2020 02:48:57

Aydın merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımınız ciddiyim iyi, teşekkürler 12-02-2020 23:35:54

Nevşehir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz süper ötesi hayran edici, saolun 14-02-2020 02:48:37

Isparta merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 14-02-2020 20:35:24

Erzurum merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 20-02-2020 23:15:47

merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Slm web sitesi ciddiyim çok güzel, teşekkürler 28-02-2020 18:53:36

Samsun merkezden ben ziya. selamun aleyküm web siteniz gerçekten çok iyi, saolun 07-03-2020 08:23:18

Batman merkezden ben Gürbüz. Selam siten harbiden iyi, face de paylaştım 11-03-2020 07:38:34

Kırıkkale merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 12-03-2020 20:53:42

Iğdır merkezden ben banu. Selam paylaşım ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 16-03-2020 04:25:16

Kocaeli merkezden ben mehmet. Selam sayfanız valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 31-03-2020 12:58:13

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir