Şerefiyeye bugün gittiler, yanlarında iki kapı vardı, 4 kapı da açıktı.

“Affedersiniz efendim, lütfen sağdaki kapıyı kullanabilir misiniz?” Diyen bir bayan çalışan dışında kimse yok. Kapının içinde, “giriş” tarafını “çıkış” tarafını gösteren 3 fit uzunluğunda bir halat vardır.

Cidden, Tanrı’nın lanet farkı ne yapar ??

Sonra ayrılırken diğer tarafa gitmemi sağladı.

Author

67 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siteniz vallaha iyi, face de paylaştım 27-06-2020 19:30:43

  2. elif yılmaz Reply

    Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki çok güzel, sağolun 27-06-2020 21:24:52

  3. Denizli merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 29-06-2020 04:38:05

  4. Selamlar siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım

  5. Ağrı merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 01-07-2020 13:12:14

  6. Iğdır merkezden ben ahmet. Slm bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-07-2020 21:23:58

  7. Kırşehir merkezden ben Aylin. Merhabalar web siteniz inan ki çok iyi, tebrikler 12-07-2020 01:05:33

  8. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web siteniz cidden çok iyi, saolun

  9. Trabzon merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siteniz inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 26-07-2020 13:44:26

  10. Hatay merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfan valla çok hoşuma gitti, teşekkürler 26-07-2020 16:48:26

  11. Merhabalar paylaşım harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  12. Merhaba sayfa gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. elif yılmaz Reply

    Merhabalar web siteniz inanki çok güzel, sağolun

  14. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  15. Merhaba web siten süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  16. selamun aleyküm sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun

  17. Batman merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 26-08-2020 10:29:07

  18. Ardahan merkezden ben Aylin. Merhabalar siten cidden dikkatimi çekti, saolun 28-08-2020 16:00:23

  19. Mardin merkezden ben Aylin. Slm paylaşım inanılmaz hayran edici, saolun 03-09-2020 13:45:01

  20. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler

  21. İzmir merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siteniz inan ki dikkat çekici, tebrikler 11-09-2020 23:18:52

  22. Sinop merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle güzel, saolun 17-09-2020 02:39:10

  23. Selam herkese siteniz süper ötesi iyi, teşekkürler

  24. Mrb bu web sitesi ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Merhabalar siten süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım

  26. Selam web siteniz yeminle güzel, linkedinde paylaştım

  27. Trabzon merkezden ben Aylin. Selamlar web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 15-10-2020 15:35:45

  28. Şırnak dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Selam herkese web siten inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım , memo – 213

  29. Gürbüz Reply

    Selam web siten vallaha dikkatimi çekti, şukuladım

  30. Karaman dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Selamın aleyküm web siten inanki çok hoşuma gitti, tebrikler , ali – 317

  31. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha çok güzel, face de paylaştım , hatice – 284

  32. Aydın dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Selamlar paylaşımınız gerçekten iyi, tebrikler , emin – 182

  33. Kahramanmaraş dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Slm web siten inanılmaz çok iyi, face de paylaştım , – 486

  34. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , – 156

  35. Bingöl dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Slm paylaşım harbiden hoşuma gitti, şukuladım , banu – 336

  36. Erzincan dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . selam arkadaşlar paylaşım cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 70

  37. Slm paylaşımınız inanki mükemmel, teraziye tıkladım

  38. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. Merhaba web siten vallaha billaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 256

  39. Zonguldak dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Merhaba herkese web siten harbiden ilgi uyandırıcı, saolun , Aylin – 385

  40. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. Merhabalar web sitesi valla hayran bıraktı, face de paylaştım , doruk – 226

  41. Çorum merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler 28-12-2020 13:04:12

  42. Sivas merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfan valla güzel, saolun 31-12-2020 23:17:20

  43. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki mükemmel, saolun , gaye – 314

  44. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa vallaha dikkatimi çekti, şukuladım , hatice – 385

  45. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 51

  46. Merhaba herkese sayfanız gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  47. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz güzel, şukuladım , ali – 303

  48. Çanakkale dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Selamlar sayfan süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım , Aylin – 424

  49. Rize dan kimler var. Şerefiye otoriter beyin yıkama . Selamlar paylaşımınız inanılmaz çok iyi, tebrikler , Emine – 382

  50. Merhaba herkese sayfan inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  51. Kırklareli merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 17-03-2021 09:10:41

  52. Selamlar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  53. Mersin merkezden ben Hasan. Slm web siteniz vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 09-04-2021 21:34:18

  54. Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inan ki hayran edici, teraziye tıkladım , hatice – 242

  55. Niğde merkezden ben ahmet. Merhaba web sitesi valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2021 02:48:18

  56. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Şerefiye otoriter beyin yıkama ” çok güzel. Selam siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 69

  57. Hatay merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten dikkat çekici, saolun 06-05-2021 09:07:48

  58. Samsun merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 11-05-2021 14:19:39

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link