Giriş

Son zamanlarda muhtemelen “komplo teorisyenlerini” ve 5G ve Corona bağlantısıyla ilgili düşüncelerini paylaşan en az bir makale görmüşsünüzdür. Son zamanlarda, bu “komploların” sonuçta çok çılgın olmadığını düşünmemi sağlayan rahatsız edici birkaç şeye tökezledim. Ama daha derine inmek gerekirse, halkın anlayamadığı sessiz bir silahı tartışmak istiyorum.

Radyasyon Zatürree Belirtileri

Başka bir Reddit kullanıcısını “Radyasyon Pnömonisi” ni tökezlediğinden dolayı kredilendirmeliyim. Tabii ki kitlesel olarak indirildi, ancak belirtilere göz atın:

* Nefes darlığı * Kuru Öksürük * Göğsünüzde dolgunluk hissi * grip benzeri semptomlar

https://www.healthline.com/health/radiation-pneumonitis

“Corona” 5G kulelerinin etkileri için büyük bir örtbas olabilir mi?

Streisand Etkisi

Reddit’in “komplo teorisyenlerini” bu 5G kulelerinin etkisini bile sorgulamak için gönderdikten sonra gönderiyi görüyorum:

https://i.redd.it/a2bv8ds1j5s41.jpg

Neredeyse çok çalışıyorlar ve inkârlarının bilgiyi daha erişilebilir ve yaygın hale getirdiği bir etki yaratıyorlar:

https://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect

Her zaman MSM’de biraz fazla zorlanmış hissetmeye başladığında soruyorum.

Tuhaflıklar

5G / korona bağlantısını tam olarak kanıtlayamasam da, işte garip bulduğum bazı şeyler:

  1. Virüs uzak popülasyonlarda neredeyse hiçbir yerde bulunmadı – başkalarına maruz kalmayan insanlar:

https://www.foxnews.com/world/teen-in-remote-amazonian-tribe-tests-positive-for-coronavirus

2) Test sürecinin kendisi gizemli. Sonuçları tam olarak kim veriyor? Bunlara nasıl güveniriz?

Hepimiz ölümleri nasıl pozitif bir test olmadan bile korona virüsü olarak etiketlediklerini duyduk:

https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2020/04/07/feds-classify-all-coronavirus-patient-deaths-as-covid-19-deaths/amp/

Negatif test edebileceğiniz ve yine de pozitif olabileceğiniz söylenir. Aslında, 6 kata kadar negatif test edilebilir:

https://www.medicinenet.com/script/main/art.asp?articlekey=228250

Ne zaman tıp alanında böyle bir şey duydunuz? Bu testlere bile güvenemeyiz. Bazılarının virüsün kendisi ile kurcalandığı söylenir:

https://www.thedailybeast.com/coronavirus-test-kits-have-been-contaminated-with-coronavirus-says-report

Herkes buna nasıl güvenebilir?

3) Protestolar 5G kulelerini hedefleyen dünya çapında gerçekleşiyor:

https://www.dw.com/en/5g-protesters-sabotage-dutch-phone-towers/a-53094033

İnsanlar fark etmeye başlıyor bir şey bitti. Geceleri bu kulelerde çalıştıklarını söylerken, evlerimizde kilitliyiz. Ne düşünüyorsun?

Sonuç

“Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar” kılavuzundan bir alıntı ile istiyorum.

“Bu, 1986 yılında bir Boeing Aircraft çalışanı tarafından kazara bulunduğu söylenen çok gizli kılavuzdur. Bir hükümet satışında hurda parçaları için fazladan bir IBM fotokopi makinesi satın aldı ve kılavuzu içinde buldu. sanayi, eğitim ve siyasetin manipülasyonu yoluyla ve kamunun dikkatini gerçekte olup bitenlerden saptırmak şaşırtıcı bir şekilde, özetlenenlerin çoğunun geçtiğini ve daha derin seviyelerimizi keşfedenler için ilginç bir okuma yaptığını iddia ediyor. sosyal yapı ve bunun nasıl kontrol edilebileceği veya etkilenebileceği Bu Kitap Ağacı baskısı, diğer versiyonlarda görülmeyen tüm önemli tablo ve şemaları içermektedir.Baskı kalitesini düzeltmek için bazı küçük değişikliklerin yanı sıra orijinalin tam bir kopyasıdır. bu basım sadece yeni, dört sayfalık bir Giriş.Birisi ileri adım atmış ve küfür ettiklerini iddia etmesine rağmen neden bu belgenin gerçek kaynağından asla emin olamayacağımızı açıklıyor birden çok kaynaktan yerleştirdi. “

SESSİZ SİLAHIN TANIMI GİRİŞİ

“Sıradan bir silahtan beklenen her şey, yaratıcıları tarafından sessiz bir silahtan beklenir, ancak yalnızca kendi çalışma biçiminde beklenir. Mermi yerine durumları vurur; kimyasal reaksiyon (patlama) yerine veri işleme ile ilerler; menşei barut taneleri yerine veri parçalarından; bilgisayardan, silah yerine; bilgisayar programcısı tarafından işletilen, nişancı yerine işletilen; askeri bir general yerine bir bankacılık patronu emri altında. patlayıcı sesler, belirgin bir fiziksel veya zihinsel yaralanmaya neden olmaz ve kimsenin günlük sosyal yaşamına açıkça müdahale etmez.Ama belirgin bir “gürültü yapar”, belirgin fiziksel ve zihinsel hasara neden olur, ve günlük sosyal yaşamı açıkça tartışmaz, yani tartışılmaz ne arayacağını bilen eğitimli bir gözlemciye, halk bu silahı kavrayamaz ve bu nedenle bir silah tarafından saldırıya uğradığına ve bastırıldığına inanamaz. blic içgüdüsel olarak bir şeyin yanlış olduğunu hissedebilir, ancak bunun nedeni sessiz silahın teknik doğası gereği, duygularını rasyonel bir şekilde ifade edemez veya sorunu zeka ile ele alamaz. Bu nedenle yardım için nasıl ağlayacaklarını bilmiyorlar ve kendilerini buna karşı savunmak için başkalarıyla nasıl ilişki kuracaklarını bilmiyorlar. “

https://books.google.com/books/about/Silent_Weapons_for_Quiet_Wars.html?id=699AvAEACAAJ&source=kp_book_description

Düşünceler?

Author

107 Comments

  1. selamun aleyküm web siten inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  2. Slm web siten inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. Gaziantep merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım 12-04-2020 06:28:05

  4. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  5. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siten inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 20-04-2020 00:33:00

  6. Adıyaman merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha hoşuma gitti, sağolun 21-04-2020 07:47:05

  7. Hakkari merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız inanki hoşuma gitti, tebrikler 23-04-2020 04:55:12

  8. elif yılmaz Reply

    Merhabalar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  9. Ağrı merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımın yeminle iyi, teraziye tıkladım 25-04-2020 23:57:04

  10. merhaba arkadaşlar siten inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım

  11. Selam web siteniz yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım

  12. Merhabalar sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım

  13. Merhaba herkese sayfan yeminle çok güzel, facebookta paylaştım

  14. Aksaray merkezden ben Emine. Selamlar siten inanki çok güzel, şukuladım 07-05-2020 03:32:56

  15. Balıkesir merkezden ben banu. Mrb web siteniz harbiden iyi, saolun 08-05-2020 01:19:47

  16. selam arkadaşlar siten vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım

  17. Çanakkale merkezden ben ali. Selam sayfa yeminle güzel, şukuladım 13-05-2020 11:10:21

  18. Şanlıurfa merkezden ben ali. Selam paylaşımın süper ötesi iyi, saolun 14-05-2020 07:12:58

  19. Burdur merkezden ben banu. Mrb paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun 26-05-2020 19:03:01

  20. Kastamonu merkezden ben gaye. Selamlar web siteniz inanki iyi, linkedinde paylaştım 11-06-2020 22:41:26

  21. Merhaba herkese sayfan harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  22. Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım 19-06-2020 19:28:12

  23. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha çok güzel, şukuladım

  24. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım

  25. Tunceli merkezden ben Emine. Selam web siten yeminle çok güzel, tebrikler 13-07-2020 00:48:51

  26. Mardin merkezden ben gaye. Slm siteniz yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 16-07-2020 15:58:23

  27. Ardahan merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım 01-08-2020 17:36:47

  28. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler 02-08-2020 11:56:15

  29. Antalya merkezden ben ali. Mrb siten inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 03-08-2020 20:30:24

  30. Giresun merkezden ben doruk. Selam bu web sitesi valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 07-08-2020 00:41:36

  31. Sivas merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki çok güzel, şukuladım 10-08-2020 08:47:14

  32. Merhaba herkese siteniz inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  33. Edirne merkezden ben Aylin. Selam siten harbiden hoşuma gitti, şukuladım 17-08-2020 18:57:38

  34. Hakkari merkezden ben ahmet. Selamlar sayfa inan ki dikkat çekici, twitter da paylaştım 22-08-2020 13:28:21

  35. Kayseri merkezden ben Emine. Selam herkese bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler 25-08-2020 08:09:25

  36. Aksaray merkezden ben mehmet. Slm sayfanız inanılmaz güzel, twitter da paylaştım 26-08-2020 07:30:06

  37. Selam herkese web sitesi harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  38. Merhabalar paylaşım vallaha hayran edici, twitter da paylaştım

  39. Çankırı merkezden ben ahmet. Selamlar web siten cidden ilgi uyandırıcı, sağolun 09-09-2020 15:10:06

  40. Çorum merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfanız harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 09-09-2020 20:59:36

  41. Selamın aleyküm paylaşımın cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  42. Selam herkese siteniz inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım

  43. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım

  44. Bursa merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfa inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 15-09-2020 10:22:28

  45. Adıyaman merkezden ben ali. Merhaba sayfanız inanki hayran edici, sağolun 23-09-2020 08:25:40

  46. Niğde merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siten inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler 26-09-2020 02:19:11

  47. Selam herkese sayfa süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  48. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun

  49. Niğde dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Selam herkese sayfa valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , memo – 84

  50. Merhaba herkese siteniz valla hayran edici, teraziye tıkladım

  51. Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi güzel, linkedinde paylaştım

  52. Ordu dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Merhaba bu web sitesi inanki hayran edici, teşekkürler , ziya – 492

  53. Bayburt dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Merhaba herkese paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, saolun , ziya – 216

  54. Kars dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Selamın aleyküm web sitesi harbiden mükemmel, face de paylaştım , mehmet – 112

  55. Merhabalar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  56. Burdur dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Mrb paylaşımın harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 12

  57. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Merhabalar paylaşım inanki hoşuma gitti, saolun , ali – 406

  58. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan valla çok iyi, sağolun , ahmet – 327

  59. Malatya merkezden ben Hasan. Mrb paylaşımınız vallaha güzel, linkedinde paylaştım 15-12-2020 23:03:04

  60. Nevşehir dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Selam herkese sayfa süper ötesi çok iyi, sağolun , doruk – 379

  61. İzmir merkezden ben ali. Selam sayfa valla güzel, şukuladım 25-12-2020 13:22:22

  62. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım , Emine – 346

  63. İzmir dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Mrb siteniz valla dikkat çekici, face de paylaştım , doruk – 500

  64. Rize merkezden ben mehmet. Selam herkese web siten valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler 01-01-2021 19:55:31

  65. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Selam web siten inanki güzel, facebookta paylaştım , Emine – 229

  66. Mrb sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  67. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm paylaşım valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  68. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  69. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Gürbüz – 147

  70. Selam herkese paylaşım süper ötesi mükemmel, face de paylaştım

  71. Rize dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Selamlar paylaşım cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 326

  72. Merhabalar paylaşımın cidden çok iyi, linkedinde paylaştım

  73. Mrb siteniz gerçekten güzel, twitter da paylaştım

  74. Edirne merkezden ben ahmet. Selam paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-03-2021 01:37:11

  75. Kocaeli merkezden ben memo. Selam sayfan yeminle iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 05-03-2021 00:25:59

  76. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Selam paylaşım harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 336

  77. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , doruk – 196

  78. İstanbul dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . selamun aleyküm paylaşım inanılmaz çok güzel, şukuladım , emin – 333

  79. Tokat merkezden ben emin. Selam paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım 20-03-2021 17:22:59

  80. Elazığ merkezden ben . Selam sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 25-03-2021 00:09:28

  81. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar siten ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  82. elif yılmaz Reply

    Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-04-2021 04:19:45

  83. Slm sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  84. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  85. Bayburt dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . merhaba arkadaşlar sayfanız inanki hayran edici, sağolun , ziya – 67

  86. Çankırı merkezden ben hatice. Merhaba web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 18-04-2021 15:39:59

  87. Mrb siten vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  88. Edirne dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Selam herkese sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım , hatice – 85

  89. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Merhaba sayfan cidden çok iyi, face de paylaştım , Hasan – 384

  90. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi gerçekten çok güzel, tebrikler , mehmet – 320

  91. Sakarya merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi iyi, teşekkürler 05-05-2021 13:00:04

  92. Konya dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . Selam herkese bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler , ziya – 128

  93. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim çok güzel, face de paylaştım

  94. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun , Aylin – 115

  95. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz dikkat çekici, sağolun , ahmet – 63

  96. merhaba arkadaşlar sayfanız valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  97. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 06-06-2021 17:57:00

  98. Karabük dan kimler var. Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar . merhaba arkadaşlar sayfanız inanki hayran edici, saolun , ziya – 377

  99. Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun , Hasan – 379

  100. Merhaba sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  101. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Sessiz Bir Savaş İçin Sessiz Silahlar ” çok güzel. Slm web siteniz yeminle güzel, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 169

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link