Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor?

“Plana güven” mi? Yaklaşık 17 milyon işsizlik iddiası “dünyayı kurtarma planının” nasıl bir parçası? Bu dünyayı nasıl kurtarıyor? Bana dünya yok ediliyormuş gibi geliyor ve Trump onu durdurmuyor, aynı zamanda yıkım için tam anlamıyla ring yöneticisi ve MC.

QAnon, “Ailen güvende. Korkma.” Şu anda yaklaşık 17 milyon hane “İşsiz cehennem güvende miyim?” Diyor. Şu anda ülkeyi ve dünyayı ezen psikolojik stres miktarı daha önce görülmemiş.

Lütfen bunun HERHANGİ bir şekilde nasıl iyi bir şey olduğunu açıklayın.

Ne diyeceğini biliyorum. Şu anda devam eden gizli bir savaş olduğunu söyleyeceksiniz ve tüm pedoları yuvarlıyorlar, değil mi? Bütün Satanistler hapse girecek, değil mi?

Eğer bu doğruysa, neden bunu anlatmıyoruz? Neden Trump orada “Bak, bunun berbat olduğunu biliyorum, ama bunun için iyi bir neden var” demiyor. Teklif edilmemizin tek nedeni, Trump’ın TAM ve TAMAMEN onayladığı bu aldatmaca.

SİZE göre, QAnon takipçileri, Trump Derin Devletin yalanına katılıyor. Bize yalan söylüyor. Size göre, insanların bir yalan için işlerini kaybetmelerine izin veriyor. Bu çılgın doktorları önümüze koyarak dehşeti ilerletiyor.

Lütfen bana sadece bu aldatmaca ile değil aynı zamanda KURŞUN birisine nasıl Olası oy verebileceğimizi söyleyin. Evet, ekonomiyi inşa etti, ama şimdi onu yok ediyor. Hepsi yalan mı?

Bize yalan söyleyen doktorların ne dediğini biliyor musun? Bütün bu yıkımın buna değdiğini söylüyorlar. Tüm bu yıkımın, ortalama bir yılda gripten ölen aynı sayıda insanın tasarrufunu sağladığını söylüyorlar. Bu mantıkla ülkeyi her yıl kapatmalıyız. Ve düşünmeye gel, sadece sürmeyi bırakmalıyız. Çok tehlikeli. Her yıl on binlerce insan trafik kazalarında ölüyor. Bunu yapmayı bırakmalıyız. Çok riskli.

Bu ONLARI yalandır, bu yıkım hayat kurtarmak için buna değecektir. Ama QAnon aynı mantığı satıyor, değil mi? Pedosun tutuklanmasının buna değdiğini söylemiyor mu?

Ama tıpkı hayat kurtardığımızın kanıtı YOK gibi, aynı zamanda çok sayıda Şeytani pedosun tutuklandığının kanıtı da YOKTUR.

LÜTFEN. LÜTFEN bana yanlış olduğunu kanıtlayın. Gerçekten bunu kanıtlaman için sana yalvarıyorum. Bunun sadece dünyada oynanan büyük bir şişman şaka olduğuna inanmak istiyorum.

“Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor?” üzerine 71 yorum

  1. Sinop merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfa cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 10-04-2020 16:23:20

    Cevapla
  2. Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 21-04-2020 00:50:43

    Cevapla
  3. Malatya merkezden ben gaye. Mrb web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 21-04-2020 17:36:48

    Cevapla
  4. Sakarya merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz cidden dikkat çekici, teşekkürler 25-04-2020 01:29:28

    Cevapla
  5. Bartın merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web sitesi yeminle hoşuma gitti, teşekkürler 30-04-2020 07:56:00

    Cevapla
  6. Tekirdağ merkezden ben mehmet. Selam herkese web siten süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 04-05-2020 02:33:55

    Cevapla
  7. İstanbul merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 24-05-2020 11:48:30

    Cevapla
  8. Elazığ merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 30-05-2020 05:59:19

    Cevapla
  9. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siten valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 09-06-2020 15:12:17

    Cevapla
  10. Trabzon merkezden ben doruk. Selamlar siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 12-06-2020 03:08:57

    Cevapla
  11. Ankara merkezden ben Emine. Selam sayfa harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 13-06-2020 20:42:40

    Cevapla
  12. Düzce merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 20-06-2020 03:53:25

    Cevapla
  13. Gaziantep merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımın ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım 22-06-2020 08:55:38

    Cevapla
  14. Van merkezden ben gaye. Slm sayfan inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-06-2020 10:44:39

    Cevapla
  15. Trabzon merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 11-07-2020 17:42:28

    Cevapla
  16. Kayseri merkezden ben doruk. Merhabalar web siten süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 18-07-2020 11:08:52

    Cevapla
  17. Karaman merkezden ben gaye. Merhaba sayfan süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 26-07-2020 14:26:58

    Cevapla
  18. Erzurum merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım 27-08-2020 15:52:48

    Cevapla
  19. Ağrı merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 04-09-2020 08:25:37

    Cevapla
  20. Şırnak merkezden ben Aylin. Selam herkese siteniz vallaha çok iyi, face de paylaştım 09-09-2020 01:32:49

    Cevapla
  21. Kahramanmaraş merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 01-10-2020 02:02:54

    Cevapla
  22. Gümüşhane merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten yeminle çok iyi, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:33:33

    Cevapla
  23. Çankırı merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 03-10-2020 15:44:21

    Cevapla
  24. Van merkezden ben gaye. Merhaba sayfan inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 08-10-2020 17:46:35

    Cevapla
  25. Tekirdağ dan kimler var. Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor? . Merhabalar paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 180

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 465

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım , hatice – 114

    Cevapla
  28. Gümüşhane dan kimler var. Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor? . Mrb paylaşımın gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 92

    Cevapla
  29. Ağrı merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfan inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım 18-11-2020 10:52:01

    Cevapla
  30. Kahramanmaraş dan kimler var. Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor? . selamun aleyküm web siten vallaha iyi, şukuladım , hatice – 439

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Sevgili QAnon takipçileri – eğer Trump Derin Devlete karşı çıkarsa, neden bu saçmalık aldatmacasını onaylıyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 99

    Cevapla
  32. Giresun merkezden ben memo. Mrb web siteniz cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 27-11-2020 08:19:14

    Cevapla

Yorum yapın