Siber salgın başlayabilir mi? Ve ne zaman başlayacak?

ABD’nin tüm popüler internet sitelerini kesmeyi başaramadılar (Kısa bir süreliğine de olsa reddit çöktüğü zamanları hatırlayın). Avustralya’da arkadaşlarım var ve oradaki durum son derece korkunç. Ülkelerinin dışına çıkamazlar, bu yüzden temelde F’edler. Çalışmaya devam etmek istiyorsanız, bazı şirketler aşılanmayı şart koşuyor. Klaus Schwab’ın bir siber pandeminin geleceğini söylediğini unutmayın. Batılı ülkeler Dünya Ekonomik Forumu ile işbirliği yapacak. Ve özellikle Fransa, çünkü Macron bu grubun VIP üyesi. Kızıl Devletler’de harika bir şey olacağını sanmıyorum. Avustralya’da neler olduğu ve neler olduğu hakkında kendinizi bilgilendirin, artık bağımsız değiller.

Bankalara erişiminizi keserlerse ne olacak? Batı ülkeleri dışında yaşamak için en iyi ülke hangisi olacak?

37 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Mrb paylaşım ciddiyim güzel, şukuladım , Gürbüz – 117

  2. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Merhaba siteniz cidden çok güzel, teşekkürler , doruk – 282

  3. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , banu – 462

  4. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Mrb sayfanız yeminle iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 138

  5. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Slm siten vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 305

  6. Slm web siten inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun

  7. Siirt merkezden ben . Selam herkese siten gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 16-07-2021 03:18:51

  8. Muğla dan kimler var. siber salgın . Selamın aleyküm siteniz yeminle çok güzel, teraziye tıkladım , gaye – 365

  9. Amasya dan kimler var. siber salgın . Selam paylaşımın vallaha billaha güzel, tebrikler , ali – 42

  10. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Merhabalar siten harbiden dikkatimi çekti, tebrikler , mehmet – 428

  11. Konya dan kimler var. siber salgın . Merhaba sayfan süper ötesi güzel, saolun , ziya – 13

  12. Çankırı dan kimler var. siber salgın . Selam herkese sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , banu – 330

  13. Sinop dan kimler var. siber salgın . Mrb siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ali – 392

  14. Kırıkkale merkezden ben Hasan. Merhaba siteniz gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 30-07-2021 10:37:12

  15. Muğla dan kimler var. siber salgın . merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 495

  16. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız valla hoşuma gitti, tebrikler , hatice – 212

  17. Şırnak merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım 02-08-2021 00:55:23

  18. Elazığ merkezden ben banu. Slm paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 02-08-2021 18:10:52

  19. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa gerçekten iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 185

  20. Adıyaman dan kimler var. siber salgın . Selamın aleyküm siteniz ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım , ali – 101

  21. elif yılmaz Reply

    Merhaba paylaşımınız vallaha güzel, şukuladım

  22. Sakarya dan kimler var. siber salgın . selam arkadaşlar sayfan inanılmaz dikkat çekici, sağolun , – 268

  23. Karabük merkezden ben ali. Merhaba web siteniz vallaha çok iyi, tebrikler 14-08-2021 13:44:36

  24. Mrb web siteniz gerçekten dikkat çekici, teşekkürler

  25. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Selamlar sayfa süper ötesi hayran edici, teşekkürler , doruk – 165

  26. Hatay dan kimler var. siber salgın . Mrb sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 465

  27. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. Merhaba siteniz inanki güzel, linkedinde paylaştım , Hasan – 249

  28. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım

  29. Osmaniye merkezden ben banu. Merhaba paylaşımın yeminle güzel, twitter da paylaştım 03-09-2021 01:29:43

  30. Merhabalar sayfanız cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  31. Burdur merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-09-2021 20:38:49

  32. Sivas merkezden ben hatice. Merhaba paylaşımınız süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım 26-09-2021 14:43:56

  33. Bu konu : ” siber salgın ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, saolun , – 281

Write A Comment