Ciddi soru. Tüm Alex Jones, VA'nın sahte bir bayrak olayı olarak kurulduğunu söyleyen tugay r / komplo kurbanlarına ne diyor? Silahlı milislerin içeri girip silahlarla donanmış meclisin aksamasını tehdit eden "sahte bayrak" nedir. Neredeyse bu şiller, şiddet içeren aşırılık yanlısı grupların Amerika'da mevcut olmadığını söylüyorlar. Bu yanlış!

Author

194 Comments

  1. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  2. Mardin merkezden ben Aylin. Slm bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, sağolun 20-01-2020 03:20:05

  3. Selam herkese paylaşımınız vallaha hayran edici, facebookta paylaştım

  4. Tekirdağ merkezden ben mehmet. Mrb sayfan ciddiyim hayran edici, teşekkürler 20-01-2020 07:36:48

  5. Kırşehir merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siteniz vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-01-2020 07:37:15

  6. elif yılmaz Reply

    Mrb siteniz süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım

  7. selamun aleyküm bu web sitesi valla güzel, linkedinde paylaştım

  8. Batman merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siteniz cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-01-2020 07:39:53

  9. Kırıkkale merkezden ben ziya. Merhaba siten yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım 20-01-2020 07:40:01

  10. Muğla merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-01-2020 07:40:22

  11. Kırıkkale merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 07:40:25

  12. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım

  13. Osmaniye merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 07:41:36

  14. İzmir merkezden ben doruk. selamun aleyküm web sitesi inanki çok iyi, tebrikler 20-01-2020 07:42:28

  15. selam arkadaşlar siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  16. Adıyaman merkezden ben ziya. Selamlar sayfa valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 07:44:44

  17. Selamın aleyküm web sitesi vallaha dikkat çekici, şukuladım

  18. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfan inanki çok güzel, linkedinde paylaştım

  19. Denizli merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfan gerçekten güzel, tebrikler 20-01-2020 07:47:26

  20. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  21. Amasya merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 07:48:34

  22. Hakkari merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımın cidden hayran edici, face de paylaştım 20-01-2020 07:49:13

  23. Samsun merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi mükemmel, teşekkürler 20-01-2020 07:49:21

  24. Slm sayfa süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  25. Bartın merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siten cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 07:50:49

  26. elif yılmaz Reply

    Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 07:53:01

  27. Merhaba herkese web sitesi harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım

  28. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki hayran edici, sağolun

  29. merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok güzel, face de paylaştım

  30. Elazığ merkezden ben mehmet. Merhabalar siten vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 20-01-2020 09:32:42

  31. Edirne merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfa vallaha billaha hayran edici, tebrikler 22-01-2020 13:18:25

  32. Konya merkezden ben Aylin. Selam siten ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım 22-01-2020 22:48:04

  33. Şanlıurfa merkezden ben banu. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım 23-01-2020 10:57:01

  34. Isparta merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 24-01-2020 09:34:04

  35. Iğdır merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 28-01-2020 21:09:11

  36. Çankırı merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden iyi, tebrikler 29-01-2020 22:27:24

  37. Selam sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  38. Selamın aleyküm paylaşım yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  39. Kayseri merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 03-02-2020 09:20:44

  40. Afyon merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımın inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-02-2020 20:11:54

  41. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım

  42. Erzurum merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden çok güzel, şukuladım 09-02-2020 09:02:09

  43. Eskişehir merkezden ben Emine. Slm sayfanız vallaha çok güzel, şukuladım 09-02-2020 09:18:31

  44. Çanakkale merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfanız gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 09-02-2020 19:04:58

  45. Kırşehir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi mükemmel, şukuladım 09-02-2020 22:52:40

  46. Şırnak merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 10-02-2020 16:44:43

  47. Diyarbakır merkezden ben Aylin. Selam herkese siten gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım 15-02-2020 05:07:38

  48. Mardin merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz cidden güzel, şukuladım 15-02-2020 05:07:40

  49. Artvin merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 15-02-2020 19:01:12

  50. Kars merkezden ben banu. Slm sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, saolun 20-02-2020 05:24:09

  51. Iğdır merkezden ben gaye. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle çok iyi, teraziye tıkladım 22-02-2020 21:26:59

  52. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi inanki çok iyi, teşekkürler 27-02-2020 18:15:59

  53. Ardahan merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım cidden mükemmel, tebrikler 01-03-2020 22:59:25

  54. Merhabalar siteniz inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım

  55. elif yılmaz Reply

    Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfan valla hayran bıraktı, sağolun 05-03-2020 20:35:07

  56. Selam sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  57. Eskişehir merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım 10-03-2020 04:12:57

  58. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  59. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  60. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun

  61. Rize merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 17-03-2020 09:11:09

  62. Selam herkese siteniz yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  63. Şanlıurfa merkezden ben ziya. Selam sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım 27-03-2020 09:12:33

  64. Kahramanmaraş merkezden ben Emine. Merhaba sayfan ciddiyim iyi, face de paylaştım 04-04-2020 01:10:05

  65. Bilecik merkezden ben gaye. Selam web siten cidden ilgi uyandırıcı, saolun 05-04-2020 22:00:11

  66. Antalya merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler 08-04-2020 08:47:35

  67. Erzurum merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfanız vallaha billaha çok güzel, teşekkürler 09-04-2020 04:43:50

  68. Bingöl merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha çok güzel, tebrikler 10-04-2020 03:01:23

  69. Manisa merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, saolun 11-04-2020 03:42:32

  70. İzmir merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siteniz cidden iyi, teraziye tıkladım 12-04-2020 09:40:40

  71. Kastamonu merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siten gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 15-04-2020 13:16:01

  72. Kırıkkale merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşım cidden mükemmel, facebookta paylaştım 16-04-2020 05:16:07

  73. Çanakkale merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfa valla çok iyi, şukuladım 17-04-2020 00:09:05

  74. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  75. Kilis merkezden ben ziya. Mrb siteniz cidden iyi, saolun 20-04-2020 19:23:00

  76. selamun aleyküm web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  77. Konya merkezden ben Emine. Selamlar sayfanız vallaha iyi, şukuladım 23-04-2020 22:30:25

  78. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımınız inan ki çok iyi, facebookta paylaştım 07-05-2020 06:41:33

  79. Malatya merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfan inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-05-2020 23:33:56

  80. Selamlar web siten valla çok güzel, linkedinde paylaştım

  81. Bilecik merkezden ben doruk. Selamlar bu web sitesi valla çok güzel, teşekkürler 14-05-2020 09:55:17

  82. Giresun merkezden ben ziya. Selam sayfanız ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım 31-05-2020 06:49:44

  83. Kocaeli merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden iyi, facebookta paylaştım 04-06-2020 06:55:50

  84. Amasya merkezden ben doruk. Mrb sayfa yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-06-2020 06:56:37

  85. Hakkari merkezden ben ali. Mrb web siten inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 04-06-2020 07:10:58

  86. Kocaeli merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım 10-06-2020 19:56:14

  87. Merhaba herkese siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  88. Selam web siten süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım

  89. selamun aleyküm web siten inan ki mükemmel, face de paylaştım

  90. Selamlar paylaşım vallaha billaha hayran edici, tebrikler

  91. Afyon merkezden ben ahmet. Selam paylaşım inanılmaz güzel, tebrikler 07-07-2020 10:00:28

  92. Denizli merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler 10-07-2020 03:30:53

  93. elif yılmaz Reply

    Malatya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, saolun 11-07-2020 21:16:56

  94. Çanakkale merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun 11-07-2020 23:53:26

  95. Batman merkezden ben Aylin. Slm sayfa süper ötesi iyi, şukuladım 12-07-2020 07:29:36

  96. selam arkadaşlar sayfanız valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  97. Artvin merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 30-07-2020 05:17:09

  98. Erzincan merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siten inan ki mükemmel, twitter da paylaştım 05-08-2020 19:59:38

  99. Konya merkezden ben Emine. Merhabalar web sitesi inan ki güzel, teraziye tıkladım 06-08-2020 15:28:25

  100. Van merkezden ben ahmet. Selam herkese siteniz valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 07-08-2020 01:23:23

  101. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Slm paylaşımın vallaha çok iyi, tebrikler 07-08-2020 02:18:58

  102. Merhaba herkese sayfan harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  103. Merhabalar paylaşımın vallaha hayran edici, tebrikler

  104. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten gerçekten çok güzel, saolun 16-08-2020 07:37:19

  105. Merhaba herkese web siteniz valla dikkat çekici, face de paylaştım

  106. Selam herkese paylaşımınız cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  107. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi mükemmel, şukuladım

  108. Selam herkese sayfa vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  109. Manisa merkezden ben mehmet. Selamlar bu web sitesi valla iyi, tebrikler 09-09-2020 19:09:37

  110. Çorum merkezden ben Emine. Selam web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 10-09-2020 11:49:50

  111. Burdur merkezden ben Aylin. Slm bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, tebrikler 13-09-2020 13:25:26

  112. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten mükemmel, twitter da paylaştım

  113. Kocaeli merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun 01-10-2020 23:08:52

  114. Selam herkese paylaşımınız valla güzel, teşekkürler

  115. Denizli merkezden ben Aylin. Merhaba siteniz süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım 03-10-2020 14:23:40

  116. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım

  117. Giresun dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Slm web siten gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 276

  118. Balıkesir dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Merhabalar web sitesi ciddiyim güzel, sağolun , Hasan – 48

  119. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz gerçekten mükemmel, face de paylaştım , ahmet – 68

  120. Gaziantep merkezden ben hatice. Merhabalar paylaşım cidden mükemmel, sağolun 01-11-2020 07:36:59

  121. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Selamlar siteniz gerçekten iyi, facebookta paylaştım , Gürbüz – 391

  122. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Merhabalar web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ali – 439

  123. Balıkesir dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler , Emine – 164

  124. Aydın dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Selamlar web siteniz valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım , banu – 382

  125. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Mrb bu web sitesi valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 393

  126. Ankara dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . merhaba arkadaşlar paylaşım inan ki dikkatimi çekti, şukuladım , ali – 230

  127. Malatya merkezden ben Hasan. Selam web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 25-11-2020 12:15:16

  128. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Mrb bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler , doruk – 479

  129. elif yılmaz Reply

    Çankırı dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . selam arkadaşlar web siten vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 248

  130. Kahramanmaraş dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Selamın aleyküm siteniz inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , memo – 379

  131. Adana dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Merhaba paylaşımınız cidden çok güzel, linkedinde paylaştım , ahmet – 429

  132. Selam web sitesi inanki dikkatimi çekti, şukuladım

  133. Yozgat merkezden ben gaye. Selam web sitesi inan ki güzel, tebrikler 17-12-2020 05:01:26

  134. Gürbüz Reply

    İstanbul merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfanız harbiden dikkat çekici, tebrikler 22-12-2020 12:35:31

  135. Bayburt dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Selam herkese sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ali – 268

  136. Bartın dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Selam herkese web sitesi vallaha dikkat çekici, tebrikler , memo – 380

  137. Yozgat merkezden ben . merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 01-01-2021 20:36:37

  138. Tekirdağ dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . selam arkadaşlar siten yeminle hayran edici, tebrikler , Emine – 8

  139. Selam herkese siten süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım

  140. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Selam web siten yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 55

  141. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım , ali – 235

  142. Manisa merkezden ben ziya. Selam bu web sitesi valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 13-01-2021 03:18:27

  143. Gaziantep dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Merhabalar paylaşımınız vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 57

  144. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım 19-01-2021 22:13:46

  145. Mersin merkezden ben banu. Merhaba web sitesi harbiden çok güzel, face de paylaştım 22-01-2021 08:54:44

  146. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Selam herkese web siteniz inanki dikkat çekici, sağolun , doruk – 227

  147. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Merhaba sayfan inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , memo – 263

  148. elif yılmaz Reply

    Bolu dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 255

  149. Sivas dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Merhabalar web siteniz inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım , gaye – 253

  150. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım

  151. Hakkari merkezden ben gaye. Selamlar sayfa harbiden hayran bıraktı, tebrikler 01-02-2021 13:57:01

  152. Gürbüz Reply

    Edirne merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım 01-02-2021 18:34:14

  153. Düzce dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Merhabalar sayfanız inan ki güzel, linkedinde paylaştım , emin – 339

  154. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Merhaba web siten ciddiyim çok güzel, face de paylaştım , memo – 365

  155. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz yeminle çok güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 23

  156. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran edici, teşekkürler

  157. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  158. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm web sitesi vallaha iyi, tebrikler

  159. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Aylin – 30

  160. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Merhabalar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun , hatice – 474

  161. elif yılmaz Reply

    İzmir dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 409

  162. Selamlar sayfa vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  163. Selam sayfan gerçekten güzel, linkedinde paylaştım

  164. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım

  165. Diyarbakır dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Selam herkese siteniz yeminle mükemmel, facebookta paylaştım , mehmet – 475

  166. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Selamlar siten gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler , Emine – 412

  167. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , banu – 172

  168. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. Slm web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 471

  169. Batman dan kimler var. Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? . Slm web siteniz cidden çok iyi, tebrikler , ahmet – 486

  170. Bu konu : ” Şiddet uygulayan milislerin Virginia başkentine fırtına tehdidi nasıl "sahte bayrak" olarak değerlendiriliyor? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım , – 305

  171. Denizli merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 14-05-2021 15:56:16

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link