q’ya inansanız da inanmasanız da .. sadece bu yazılardan bazılarını okumak ve farklı görüşlerin olmaması delilik. hiç kimse gönderilerinde kimseyle aynı fikirde değil. hepsi birbirlerini yiyorlar.

Aşağıda okuduğum bir gönderi, aile üyelerini bildirmekten bahsediyor. artı q dünyasında takip eden pek çok insan biliyorum ve kesinlikle hiçbiri yeni hesapları olan bu insanların tanımladığı gibi değil.

en iyi ihtimalle bu, haber hikayeleri yaratmaya çalışan msm, en kötü ihtimalle kötü bir aktörün veya hatta q’yu yaratan aynı kişiler tarafından yapılan bir psikopattır.

gerçekten ilginç.

Should I report my Qpeople? from QAnonCasualties

Author

20 Comments

  1. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım

  2. Gaziantep merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım 30-01-2021 06:06:04

  3. Bu konu : ” şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki çok iyi, teşekkürler , mehmet – 120

  4. Mersin merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-01-2021 06:17:10

  5. Slm web siten harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  6. Kırıkkale dan kimler var. şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. . Selam sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , hatice – 456

  7. Amasya dan kimler var. şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. . Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım , gaye – 396

  8. Kars dan kimler var. şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. . merhaba arkadaşlar web sitesi cidden güzel, face de paylaştım , doruk – 91

  9. Bu konu : ” şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım , emin – 447

  10. Bu konu : ” şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. ” çok güzel. Mrb siteniz inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım , banu – 18

  11. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web siteniz yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım

  12. Konya dan kimler var. şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. . Selamın aleyküm siten cidden hoşuma gitti, saolun , banu – 341

  13. Sinop dan kimler var. şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. . Merhabalar siteniz yeminle çok güzel, tebrikler , – 94

  14. Gürbüz Reply

    Sivas dan kimler var. şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. . Slm paylaşım cidden hoşuma gitti, face de paylaştım , Gürbüz – 28

  15. Bu konu : ” şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. ” çok güzel. Mrb siteniz cidden güzel, linkedinde paylaştım , banu – 219

  16. Bu konu : ” şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım , doruk – 161

  17. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım

  18. Ağrı merkezden ben banu. Selamlar web siten valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 06-04-2021 09:51:09

  19. Bu konu : ” şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , – 21

  20. Bu konu : ” şimdi buraya gel. qanon zayiatları bence reddit’te okuduğum en büyük inorganik psikopat. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Aylin – 395

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link