Bence boru hattına yapılan bu saldırı sadece nasıl tepki vereceğimizi görmek için yapılan bir araştırmaydı, şu anda devam eden çok şey var; zayıf bir başkan, yüksek ırksal gerilimler, Covid kilitlenmelerinden kaynaklanan huzursuzluk, sınıra yaklaşıyoruz. Birkaç şey daha olacak, boru hatlarına yapılan çok sayıda küçük saldırı ve bizi daha da istikrarsızlaştırmak için elektrik şebekemiz gibi, yozlaşmış Kongre üyeleri tarafından silah kontrolü ve el koyma için büyük bir baskı olacak, bu büyük saldırıdan kaynaklanan huzursuzluk sırasında olmak. Rusya ve Çin bize bir EMP ile vuracaklar ya da Alaska ve Kaliforniya üzerinden kara istilasına zorlayacaklar. Ya da her ikisi de. Tek bildiğim, bozulmayan yiyecekler, su, silahlar, cephane ve erzak stoklamanız daha iyi.

Gönderen … Lizardrunner23
[comments]

26 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme ” çok güzel. selam arkadaşlar siten cidden hoşuma gitti, face de paylaştım , Gürbüz – 127

  2. Gürbüz Reply

    Bayburt merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-05-2021 08:45:04

  3. Bu konu : ” Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme ” çok güzel. Mrb web sitesi valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ziya – 476

  4. Konya merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşım inanki çok hoşuma gitti, şukuladım 12-05-2021 09:21:36

  5. Gümüşhane dan kimler var. Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme . Slm siten vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 292

  6. Bu konu : ” Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme ” çok güzel. Selam herkese web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım , – 125

  7. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım

  8. Tunceli merkezden ben ali. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 16-05-2021 04:46:44

  9. Şanlıurfa merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-05-2021 18:53:53

  10. Aydın merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımın valla çok güzel, teraziye tıkladım 18-05-2021 01:01:42

  11. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme ” çok güzel. Merhabalar siten inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 47

  12. Bu konu : ” Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme ” çok güzel. Selamlar siteniz valla çok güzel, teşekkürler , banu – 378

  13. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siteniz valla mükemmel, linkedinde paylaştım 29-05-2021 10:09:25

  14. Gürbüz Reply

    Mardin dan kimler var. Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme . Mrb bu web sitesi valla hayran bıraktı, saolun , Gürbüz – 165

  15. Malatya dan kimler var. Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme . Merhabalar web siten ciddiyim çok güzel, sağolun , gaye – 170

  16. Bitlis dan kimler var. Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme . selam arkadaşlar sayfan inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım , Hasan – 492

  17. Mardin merkezden ben . Selamlar siteniz harbiden çok iyi, teşekkürler 09-06-2021 20:30:06

  18. Osmaniye dan kimler var. Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme . Merhabalar paylaşım valla iyi, linkedinde paylaştım , ahmet – 255

  19. Merhaba herkese sayfan cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  20. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  21. Sinop dan kimler var. Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme . selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 402

  22. Sakarya merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-07-2021 10:06:33

  23. Selam web siteniz inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  24. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme ” çok güzel. Slm paylaşımınız ciddiyim iyi, şukuladım , elif yılmaz – 432

  25. Bu konu : ” Şimdilik gaz kıtlığı konusunda endişelenme ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 449

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link