Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu?

"Resmi" sayıların bulaşıcı bir hastalık için yanlış olan 30'dan beri sabit bir miktar arttığını fark ettim. Resmi olarak serbest bırakılan günde 3-4k sabit değil, üstel büyüme olmalıdır.

Geriye doğru yürüdüm ve son gün sayıları 30'dakinden önemli ölçüde daha düşük gördüğümüzü bulduk, sayı ~ 1500 idi. Muhafazakar tutmak için (R0 tahminlerinin çoğu 2'nin 3 ortalarındadır) ve 5,7 milyonda olmamız gereken matematiği bugüne kadar yeniden çalıştım. enfekte. Buna çok geç karantina uygulanması (en az bir ya da iki haftalık inkübasyon süresi) IMO, bizi 40k.

Yani benim teorimin yarısı KAPALI YARIM KAPASININ YUKARI KAPANMASI. Günde ~ 3-4 bin katı bir artış görüyoruz ve:

KAPASİTE OLMAMASI: Sanırım bu, testin zaman kısıtlamaları veya testi yapacak kit eksikliğinden dolayı maksimum test kapasitesi. Belki ikisi de.

KAPAK: Çin resmi olarak bildirilen numara gibi davranıyor doğru sayı, tam olarak bildiklerinde değil. "Ne kadarının enfekte olabileceğini gerçekten bilmiyoruz" demek yerine, "Bu virüsün tam sayısıdır" diyorlar.

Bu yüzden enfekte olmuş bir dizi hakkındaki tahminim muhtemelen 3-5 milyon arasında olacaktır.

“Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu?” üzerine 114 yorum

  1. Nevşehir merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, şukuladım 09-02-2020 10:40:10

    Cevapla
  2. Osmaniye merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 09-02-2020 10:40:14

    Cevapla
  3. Uşak merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun 09-02-2020 10:40:25

    Cevapla
  4. Manisa merkezden ben Emine. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden dikkat çekici, saolun 09-02-2020 10:40:25

    Cevapla
  5. Bitlis merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-02-2020 10:30:36

    Cevapla
  6. Ordu merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, saolun 24-02-2020 03:38:49

    Cevapla
  7. Sivas merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 28-02-2020 22:18:12

    Cevapla
  8. Bitlis merkezden ben banu. Merhabalar siten gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 07-03-2020 06:09:36

    Cevapla
  9. Tunceli merkezden ben gaye. Selam web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler 16-03-2020 04:19:37

    Cevapla
  10. Muş merkezden ben Aylin. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten iyi, teşekkürler 30-03-2020 19:45:28

    Cevapla
  11. Konya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi hayran edici, teşekkürler 01-04-2020 15:45:35

    Cevapla
  12. Edirne merkezden ben banu. Merhabalar paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, sağolun 09-04-2020 06:19:06

    Cevapla
  13. Edirne merkezden ben ziya. Selamlar paylaşım ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım 10-04-2020 08:35:54

    Cevapla
  14. Kırşehir merkezden ben Emine. Selam paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler 18-04-2020 02:10:06

    Cevapla
  15. Bolu merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 19-04-2020 17:14:52

    Cevapla
  16. Hatay merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siteniz ciddiyim hayran bıraktı, saolun 23-04-2020 23:20:12

    Cevapla
  17. Aksaray merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz valla çok hoşuma gitti, sağolun 25-04-2020 17:30:35

    Cevapla
  18. Hakkari merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten iyi, linkedinde paylaştım 04-05-2020 04:35:24

    Cevapla
  19. Antalya merkezden ben ali. Selam web siteniz vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 11-05-2020 20:55:11

    Cevapla
  20. Artvin merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 09:38:42

    Cevapla
  21. Nevşehir merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-07-2020 19:06:10

    Cevapla
  22. Kastamonu merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım süper ötesi hayran edici, face de paylaştım 19-07-2020 21:10:30

    Cevapla
  23. Eskişehir merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler 06-08-2020 23:52:36

    Cevapla
  24. Siirt merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siten inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 22-08-2020 00:28:15

    Cevapla
  25. Karaman merkezden ben Emine. Slm siten gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-09-2020 23:29:55

    Cevapla
  26. Tokat merkezden ben Emine. Selam herkese sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 05-09-2020 10:28:11

    Cevapla
  27. Rize merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 08-09-2020 12:24:56

    Cevapla
  28. Karabük merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfan inan ki hayran bıraktı, teşekkürler 14-09-2020 11:42:59

    Cevapla
  29. Çankırı merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım 03-10-2020 12:12:55

    Cevapla
  30. Batman dan kimler var. Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? . Slm sayfa valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , gaye – 41

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler , – 356

    Cevapla
  32. Bitlis merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web sitesi inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 20-10-2020 18:49:41

    Cevapla
  33. Antalya dan kimler var. Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? . selamun aleyküm paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, saolun , ziya – 274

    Cevapla
  34. Niğde merkezden ben emin. Mrb bu web sitesi yeminle çok iyi, facebookta paylaştım 01-11-2020 02:54:39

    Cevapla
  35. Kars merkezden ben Emine. Selam web siteniz yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 17-11-2020 09:06:06

    Cevapla
  36. Şanlıurfa dan kimler var. Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? . selamun aleyküm bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Aylin – 30

    Cevapla
  37. Artvin dan kimler var. Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? . selam arkadaşlar paylaşım vallaha hayran edici, tebrikler , mehmet – 496

    Cevapla
  38. Bu konu : ” Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki iyi, tebrikler , banu – 49

    Cevapla
  39. Burdur dan kimler var. Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? . Selam siten ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım , ziya – 336

    Cevapla
  40. Eskişehir dan kimler var. Siz henüz grip üzerinde gerçekçi bir sayı buldunuz mu? . Merhaba web siten vallaha billaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ziya – 253

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link