Kategoriler
Genel

Sosisli Sandviç, Tako ve Bebekler

Tamam, bunu her okuduğunuzda aydınlanacaksınız. Ayrıca her şeyi sorgulayacaksınız. Yani hepiniz sosisli sandviç, et ve ekmek gibi bir ekmeğin üstünü biliyorsunuz. Ve hepiniz tacos, et ve ekmek gibi bir ekmekte Topingler biliyorsunuz … Yani bu Tacos Hotdogs olduğu anlamına gelir !!! İşte en korkunç kısım, bu yüzden hepimiz bebeklerin sosisli olduğunu biliyoruz. Ve sosisli bebekler ve sosisli taco ise. Birkaç yıl önce taco belle Illuminati hakkında bir reklam yayınladı, bu yüzden tacos Illuminati'de ise, bebekler Illuminati'dir. Yani bebekler çok zeki ve her şeyi yönetiyorlar. Yani bu İlluminati'yi durdurmak anlamına geliyor, herkes orada bebekleri yakmalı …

“Sosisli Sandviç, Tako ve Bebekler” için 127 yanıt

Düzce merkezden ben gaye. Slm sayfa harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 01-01-2020 13:12:55

Niğde merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha iyi, şukuladım 09-01-2020 00:16:28

Karabük merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımınız vallaha güzel, face de paylaştım 20-01-2020 15:02:04

Kastamonu merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 15:02:19

İzmir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 20-01-2020 15:02:24

Adana merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımın cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 20-01-2020 21:05:43

Kırklareli merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 20-01-2020 21:06:08

Sivas merkezden ben ali. Slm web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun 22-01-2020 22:28:44

Isparta merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha hayran edici, teşekkürler 25-01-2020 01:47:58

Trabzon merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 30-01-2020 12:30:33

Kırklareli merkezden ben gaye. Mrb siten yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-02-2020 15:51:58

Muş merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfan harbiden çok iyi, facebookta paylaştım 07-02-2020 07:17:08

Adana merkezden ben gaye. Mrb sayfanız inanılmaz dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 11-02-2020 04:57:56

Kars merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 02-03-2020 21:15:47

Mersin merkezden ben ali. selam arkadaşlar siten vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun 04-03-2020 01:27:34

Tunceli merkezden ben ahmet. Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım 13-03-2020 04:14:12

Sakarya merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfa vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 23-03-2020 04:39:49

Artvin merkezden ben Emine. Slm paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 23-03-2020 14:40:09

Tokat merkezden ben banu. Selamlar web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 06-04-2020 15:40:22

Tokat merkezden ben mehmet. Selamlar web sitesi cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 10-04-2020 00:02:22

Sinop merkezden ben Emine. Slm sayfanız inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 10-04-2020 00:02:24

Artvin merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 10-04-2020 00:02:26

Osmaniye merkezden ben Aylin. Mrb siten cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 10-04-2020 00:02:29

Tokat merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler 10-04-2020 00:02:35

Artvin merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım 10-04-2020 00:02:39

Diyarbakır merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 10-04-2020 00:02:41

Kocaeli merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz güzel, şukuladım 10-04-2020 00:02:46

Ardahan merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi güzel, teşekkürler 10-04-2020 00:02:48

Kastamonu merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan cidden iyi, sosyal medyada paylaştım 12-04-2020 06:44:53

Düzce merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım 12-04-2020 06:44:57

Tokat merkezden ben ali. Selam herkese siten inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 13-04-2020 22:17:55

Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 19-04-2020 17:19:36

Balıkesir merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımın inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-04-2020 12:36:31

Sinop merkezden ben doruk. Selam herkese sayfa ciddiyim iyi, twitter da paylaştım 22-04-2020 08:19:42

Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siten valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 30-04-2020 10:47:24

Kilis merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 02-05-2020 02:32:07

Amasya merkezden ben ziya. Merhaba sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 06-05-2020 03:38:10

Bartın merkezden ben Emine. Mrb paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 07-05-2020 10:07:20

Osmaniye merkezden ben Emine. Merhaba sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, saolun 08-05-2020 02:43:03

Samsun merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siten gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 11-05-2020 14:45:28

Artvin merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siteniz süper ötesi mükemmel, face de paylaştım 14-05-2020 10:25:49

Malatya merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşım vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım 31-05-2020 18:15:12

Kırıkkale merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz valla çok iyi, facebookta paylaştım 04-06-2020 02:06:30

Şanlıurfa merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 07-06-2020 07:47:45

Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siten valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler 15-06-2020 15:55:17

Uşak merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfan gerçekten dikkat çekici, sağolun 28-06-2020 05:26:28

Bingöl merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 29-06-2020 09:30:08

Yozgat merkezden ben ziya. Merhaba siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 09:30:27

Gümüşhane merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 29-06-2020 09:30:34

Aydın merkezden ben banu. Slm sayfanız harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 08:24:32

Konya merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfanız süper ötesi hayran edici, tebrikler 02-07-2020 08:24:44

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir