Kategoriler
Genel

Sosyal Medyada Agresif Çin Sansürü

Zerohedge, finansal haber blogunda bu makaleyi çalıştırdıktan sonra derhal hesabın askıya alınmasını sağlar.

https://www.zerohedge.com/geopolitical/coronavirus-contains-hiv-insertions-stoking-fears-over-artificially-created-bioweapon

Bu, r / Wuhan_Flu 'aldatmaca içeriği' için karantinaya alındıktan birkaç saat sonra olur

Reddit, başka bir Redditor'un söylediği gibi 'Çin sansür güç merkezi' olan Tencent'ten 150 milyon dolarlık bir yatırıma sahipti.

Bana öyle saldırgan bir şekilde sansürleniyorlarsa, bu iddiaların bir gerçeği olmalı gibi geliyor bana. Daha önce bir konuda bu ölçeğin sansürünü hiç görmedim.

Düşüncelerin neler?

Bunun başka örnekleri varsa, onları görmek isterim.

“Sosyal Medyada Agresif Çin Sansürü” için 66 yanıt

Hakkari merkezden ben Aylin. Selamlar siteniz inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-02-2020 20:41:26

Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, şukuladım 10-02-2020 03:33:14

Kırşehir merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, şukuladım 12-02-2020 06:57:45

Bolu merkezden ben ali. Merhaba sayfanız inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 20-02-2020 05:19:42

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siten harbiden güzel, şukuladım 29-02-2020 19:18:38

Samsun merkezden ben ahmet. Mrb bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, sağolun 01-03-2020 09:04:27

Erzurum merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 04-03-2020 21:48:28

Niğde merkezden ben ali. Slm sayfan inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 06-03-2020 02:39:18

Giresun merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 08-03-2020 13:48:26

Artvin merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan ciddiyim dikkat çekici, tebrikler 12-03-2020 22:50:40

selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

Kilis merkezden ben banu. Merhabalar paylaşım inan ki güzel, teraziye tıkladım 17-03-2020 05:40:23

Sinop merkezden ben ali. selam arkadaşlar siten vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 23-03-2020 18:51:14

Çorum merkezden ben gaye. Slm bu web sitesi inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım 25-03-2020 10:54:15

Muğla merkezden ben ali. Slm web siteniz inan ki mükemmel, facebookta paylaştım 25-03-2020 21:09:34

Karabük merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran edici, şukuladım 08-04-2020 06:35:36

Erzurum merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siteniz cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 19-04-2020 16:26:14

Ardahan merkezden ben doruk. Mrb paylaşım yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 25-04-2020 12:37:55

Amasya merkezden ben doruk. Slm paylaşımınız valla hayran edici, teşekkürler 26-04-2020 14:46:24

İzmir merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz mükemmel, tebrikler 27-04-2020 01:52:11

Afyon merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız valla mükemmel, twitter da paylaştım 01-05-2020 08:09:53

Zonguldak merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımın yeminle dikkat çekici, şukuladım 04-05-2020 06:37:17

Mersin merkezden ben ahmet. Merhabalar web siteniz cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 06-05-2020 05:35:20

Van merkezden ben doruk. Selam herkese sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım 06-05-2020 11:03:49

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfanız vallaha iyi, tebrikler 08-06-2020 15:49:05

Gaziantep merkezden ben doruk. Selam herkese siten valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 17-06-2020 19:22:13

Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siteniz gerçekten çok iyi, sağolun 29-06-2020 00:13:30

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir