Kategoriler
Genel

Sosyal medyada ırkçı Psyop oyuncuları

Son zamanlarda Facebook’ta 90 günlük nişanlı filtresiz tartışma grubunda ırkçı aktörler tarafından sızıldığını fark ettim. Tipik olarak, yem lideri birinin bebeğinin çirkin olması hakkında kötü yorumlar yapar ve kaçınılmaz olarak, onlar hakkında ırkçı bir yorum yapmak için birisini geri tetikler, sonra ırkçılığa giderler. Yani temelde ırkçı saldırıları körükliyorlar ve sonra onlara cevap veriyorlar. Bu sadece son beş gün içinde başladı diyebilirim.

“Sosyal medyada ırkçı Psyop oyuncuları” için 33 yanıt

Batman merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok güzel, sağolun 31-05-2020 15:53:50

Kırıkkale merkezden ben ziya. Selamlar web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 22-06-2020 00:48:08

Çankırı merkezden ben ziya. Merhaba sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 22-06-2020 08:35:53

Çorum merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siten inanki hayran edici, linkedinde paylaştım 30-06-2020 20:02:26

Sivas merkezden ben Aylin. Merhabalar web siteniz inanılmaz hoşuma gitti, şukuladım 02-07-2020 13:36:13

Sinop merkezden ben ali. Slm sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 11-07-2020 20:26:45

Kayseri merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-07-2020 01:46:55

Kastamonu merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 25-07-2020 19:16:45

Isparta merkezden ben gaye. Slm web sitesi vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 26-07-2020 21:33:46

Kırklareli merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten inan ki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 03-08-2020 14:47:24

Düzce merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan valla hayran bıraktı, teşekkürler 04-08-2020 17:19:59

Çankırı merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım 15-08-2020 12:07:52

Iğdır merkezden ben Emine. Slm siteniz harbiden çok iyi, facebookta paylaştım 08-09-2020 03:42:52

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir