Herkes gibi çöp medyasıdır

Asla unutma Stephen A Smith, Steve Nash’in işi beyaz ayrıcalığına dayanarak aldığını, bir Afrikalı Amerikalının asla böyle bir şansı olmayacağını söyledi

Gerçekte yüzüne geri sıçradığında ve Afrikalı Amerikalıların beyazlardan daha sık bir oyunculuktan koçluğa geçiş yaptıklarını kanıtladık.

Spor her zaman eğilimli bırakıldı, ancak herhangi birinin konuşmasını dinlemek çöp haline geliyor.

Author

23 Comments

  1. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın valla iyi, face de paylaştım , ziya – 422

  2. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  3. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. Selamlar paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 37

  4. merhaba arkadaşlar web sitesi valla çok hoşuma gitti, şukuladım

  5. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar sayfan yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  6. Şırnak merkezden ben ali. Selam web siteniz inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 15-01-2021 15:15:28

  7. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. Selam siteniz inanılmaz dikkat çekici, tebrikler , ziya – 121

  8. Antalya dan kimler var. Sporları asla unutma . Merhabalar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler , banu – 414

  9. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. Selam web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , memo – 375

  10. selamun aleyküm sayfa ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım

  11. Selam herkese web sitesi vallaha hayran edici, şukuladım

  12. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız cidden hayran edici, face de paylaştım , banu – 88

  13. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa cidden hoşuma gitti, saolun , ziya – 91

  14. Muğla merkezden ben mehmet. Slm paylaşım valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 09-03-2021 18:33:55

  15. Uşak merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siteniz cidden çok iyi, teraziye tıkladım 14-03-2021 02:43:45

  16. Trabzon dan kimler var. Sporları asla unutma . Selam herkese web siten gerçekten çok iyi, face de paylaştım , memo – 186

  17. Selam paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. Kayseri merkezden ben hatice. Slm web siten süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 24-03-2021 23:17:04

  19. Sivas merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşım valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 31-03-2021 09:52:43

  20. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. Merhabalar siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , hatice – 495

  21. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. Mrb sayfa yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 401

  22. Bu konu : ” Sporları asla unutma ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım , ali – 484

  23. Amasya merkezden ben Aylin. Slm siten vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2021 19:39:12

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link