Çoğunuzun bildiği gibi, Stalin’in tarihteki en kötü İnsanlardan biri olarak kabul edilebileceğini biliyorsunuz ama medyanın, okulların ve ebeveynlerin size söylemeyeceği şey, hayatı boyunca Rusya Ana’yı ve insanlığı 3 kez kurtardığıdır.

Ekim Devrimi’nden sonra, hedefleri olarak Marksizmi koymayan, ancak kendilerine egemenlik ve güç koyan eski Rus imparatorluğunda pek çok J * dilek ve Z * onist komünist iktidardaydı. İbranice Lenin öldükten sonra, Stalin Yoldaş, politbüro ve parti içinde yavaş yavaş daha fazla siyasi güç kazanmaya başladı.

İleri sar: Stalin 1929’da en büyük rakibi J * dilek canavarı Troçki’yi kovmayı başardı. 11 yıl sonra Meksika’da Stalins ajanlarından biri tarafından buz turşusu ile öldürüldü. Stalin artık dünyanın en büyük ülkesinde en fazla güce sahipti. Zamanla giderek daha fazla Z * onist ve J * w’leri kendi gücü için iktidardan uzaklaştırdı ve J * ws ve Z * onistlerin hükümdarı olduğu dünyayı ele geçirme planları olan sahte komünistlerden kurtulmak için . Bu ilk seferdi.

İkinci kez:

Acımasız diktatörün gözlerinin önünde neyi başardığını fark eden batının dilek bankacıları, petrol baronları ve tekelcileri, kaçırılan devrimleriyle yaptıklarının intikamını almak için öfkeli ve öfkeliydiler. Gerçekten Sovyet karşıtı düşünen ve doğusundaki Marksizm ve komünistlerle doğrudan yüzleşmekten bahseden büyük savaşın kaybeden durumunda Hitler adında dost canlısı bir bıyık sanatçısı buldular. Böylece Sovyetler Birliği’nin işgali için bir şeyler ayarladılar.

1941 Barbarossa Harekatı, toplam 4 milyon insan gücüyle farklı ülkelerden ordular ile insanlık tarihindeki en büyük kara istilası. 4 yıl sonra başarısız oldular ve mağlup oldular. Sovyetler işgalcilerin ülkelerini yok etmelerine izin VERMEDİ. Faşistlerin her şeye rağmen Berlin’e döndüler. Wall Street’te SSCB’nin yıkılma rüyası yıkıldı ve dünya egemenliği hayalleri. İkinci dünya savaşı sırasında SSCB düşmüş olsaydı, bu yazı Nazi dilinde yazılmış olacaktı. O yüzden teşekkürler ikinci manyak bıyıklı adam.

Üçüncü ve son kez:

Aholes Z * onist doktorlar, sözde Doktor’un komplosunda Sovyet hükümetini silmeye ve ülkeyi ele geçirmeye çalıştı. Plan onları zehirleyerek öldürmekti ama yine Stalin onların kötülüklerinin farkındaydı ve önce felç etti. Şanssız bir Yahudi doktor tarafından ofisinde mikrodalgalar fırlatabilen fütüristik bir silahla vuruldu. Felce neden oldu. 3 gün sonra kendi p * s’lerinde öldü (Rest in P * ss).

Kim olduğunu bilmeden önce bu gönderiyi okuyup kaydedin.

Author

31 Comments

  1. Kars dan kimler var. Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. . selam arkadaşlar siten inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 352

  2. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Mrb sayfanız süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , ziya – 19

  3. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım

  4. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Selam sayfanız inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Aylin – 174

  5. Selam herkese web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  6. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Selamlar siten cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 37

  7. Selam herkese bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Siirt dan kimler var. Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. . Selam herkese siten inanılmaz güzel, face de paylaştım , emin – 447

  9. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım , hatice – 347

  10. selam arkadaşlar web siteniz valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  11. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 456

  12. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Merhabalar web siten ciddiyim mükemmel, teşekkürler , hatice – 373

  13. elif yılmaz Reply

    Kırşehir dan kimler var. Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. . Mrb web sitesi inanki çok iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 37

  14. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim mükemmel, sağolun , gaye – 118

  15. Amasya merkezden ben Hasan. Merhabalar web siteniz ciddiyim mükemmel, sağolun 29-05-2021 04:42:50

  16. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Slm web siten inan ki çok iyi, saolun , banu – 244

  17. Bilecik merkezden ben banu. Mrb paylaşım harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 09-06-2021 20:30:26

  18. elif yılmaz Reply

    Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web siten inanki çok iyi, sağolun 15-06-2021 13:08:25

  19. Bartın merkezden ben Hasan. Merhabalar paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 23-06-2021 03:23:53

  20. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız valla dikkat çekici, tebrikler , Hasan – 27

  21. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim çok iyi, şukuladım , Gürbüz – 455

  22. Gürbüz Reply

    Ordu merkezden ben Gürbüz. Selamlar bu web sitesi cidden çok iyi, teraziye tıkladım 30-06-2021 11:25:07

  23. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Slm sayfa valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , Hasan – 350

  24. Kilis merkezden ben ali. Selam siteniz vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 22-07-2021 02:14:27

  25. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. Merhaba siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 109

  26. Eskişehir merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz hayran edici, saolun 24-07-2021 10:06:46

  27. Bu konu : ” Stalin Yoldaş dünyayı 3 kez nasıl kurtardı. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 193

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link