Son birkaç yıldır medyada Trump’ın kabininde çok fazla dikkat çeken Beyaz Saray’da olanlarla çok fazla güce ve etkiye sahip olan adam, hiç haber almayan biri gibi görünüyor. Gerçekten ipleri çeken kukla olabilir mi?

David Goldberg tarafından Zyphr Projesi’nde (Trump İsrail kralı görevlisi olarak) oldukça etkili olduğu belirtildi ve Alex Jones’u da gözlerimi daha da büyüten çalışmaları için övdü.

Bir arama yaptığım ve bunun gibi bir yazı bulamadığım için bu konunun daha önce tartışıldığından emin değilim. Tüm doğru bağlantılara sahip gibi görünüyor ve Jared Kushner’dan çok daha politik olarak bağlantılı, etkili ve deneyimlidir. Jared, medyaya ve hepimize bir ön adam olarak var ama işleri yapan danışman Miller.

Genç ve eklemli ve gözleri ve gülümsemesi hakkında çok ürkütücü bir şey var, o kadar genç yaşlardan beri kabininin bir parçasıydı, bu yüzden gelecek yıllarda Amerikan politikasının bir parçası olacak. Göz kulak olan odur. Miller hakkında düşünen var mı?

Ayrıca kimseden bahsetmeden önce, bu Cumhuriyetçi ve Demokratik bir konuşma değil. Bunun ötesinde, her iki siyasi partinin de gündemi aynı görünse de, mesajı herhangi bir siyasi parti sloganından çok daha derin olan aynı kukla dizeleri tarafından kontrol edilmektedir. Teller siz ve ben doğmadan önce yol alıyorlar ve biz de gittikten sonra yoluna gireceğiz.

Author

103 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Afyon merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 11-05-2020 01:41:06

  2. Sakarya merkezden ben ziya. Selam herkese sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler 11-05-2020 03:17:11

  3. Selam herkese web siten vallaha billaha mükemmel, tebrikler

  4. Malatya merkezden ben ali. Selam sayfan süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 14-05-2020 08:17:35

  5. Merhaba herkese siten süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  6. Niğde merkezden ben mehmet. Merhaba web siten cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 14-05-2020 10:00:37

  7. Merhaba paylaşımınız harbiden güzel, teraziye tıkladım

  8. Merhaba herkese web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  9. Bolu merkezden ben mehmet. Merhaba siten inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 21-05-2020 23:53:44

  10. Karabük merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 24-05-2020 17:51:14

  11. Diyarbakır merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım 29-05-2020 15:20:57

  12. Selamın aleyküm web siten inan ki hayran edici, teraziye tıkladım

  13. Yozgat merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web sitesi harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-06-2020 07:21:05

  14. Selamın aleyküm paylaşımın cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  15. Sivas merkezden ben ali. Merhaba herkese siteniz inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 11-06-2020 15:05:15

  16. Rize merkezden ben Gürbüz. Slm sayfan cidden dikkat çekici, tebrikler 12-06-2020 03:17:55

  17. Muş merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşım valla çok iyi, sağolun 15-06-2020 01:55:42

  18. Zonguldak merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 22-06-2020 22:58:26

  19. Selam herkese web sitesi süper ötesi güzel, şukuladım

  20. selam arkadaşlar web sitesi harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  21. Samsun merkezden ben ali. Slm paylaşımın yeminle çok iyi, saolun 14-07-2020 12:10:56

  22. Bursa merkezden ben banu. Selam siten inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 18-07-2020 05:26:01

  23. Giresun merkezden ben Aylin. Slm sayfa harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 25-07-2020 22:11:21

  24. Samsun merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siteniz valla dikkat çekici, şukuladım 04-08-2020 10:55:40

  25. Slm paylaşımınız valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  26. Sinop merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 11-08-2020 07:49:48

  27. Isparta merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşım valla güzel, tebrikler 14-08-2020 01:56:25

  28. Selam herkese paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, tebrikler

  29. Merhaba bu web sitesi harbiden çok iyi, teraziye tıkladım

  30. Adana merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 26-08-2020 10:16:50

  31. Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha güzel, tebrikler 28-08-2020 14:54:44

  32. Selam herkese sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  33. Aydın merkezden ben ziya. Selam siten vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 14-09-2020 04:43:51

  34. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  35. elif yılmaz Reply

    Selam herkese bu web sitesi cidden güzel, saolun

  36. merhaba arkadaşlar web siten vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  37. Mersin dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, şukuladım , ziya – 172

  38. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Aylin – 39

  39. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden hayran edici, şukuladım , ziya – 417

  40. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , memo – 488

  41. Sakarya dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Mrb web siten gerçekten çok iyi, şukuladım , ziya – 94

  42. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfa harbiden iyi, tebrikler 08-11-2020 16:20:12

  43. Mersin dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Merhaba herkese siteniz inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , ali – 228

  44. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , doruk – 94

  45. Selamlar bu web sitesi harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  46. Hatay dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Selam herkese sayfa ciddiyim iyi, facebookta paylaştım , emin – 280

  47. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım

  48. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Merhaba bu web sitesi ciddiyim iyi, teşekkürler 08-12-2020 17:01:38

  49. Gürbüz Reply

    Şanlıurfa dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim hayran edici, face de paylaştım , Gürbüz – 341

  50. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 411

  51. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Selamlar web siten harbiden hayran edici, tebrikler , hatice – 82

  52. Trabzon dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Slm web sitesi inan ki iyi, şukuladım , ziya – 151

  53. Selam herkese paylaşımın gerçekten iyi, sağolun

  54. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Slm web siten valla çok hoşuma gitti, şukuladım , Emine – 50

  55. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Slm siteniz süper ötesi mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ali – 230

  56. Kırıkkale dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . selam arkadaşlar sayfan valla çok iyi, facebookta paylaştım , ali – 185

  57. Kayseri merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki mükemmel, teraziye tıkladım 31-12-2020 04:04:29

  58. Bolu dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Selam sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , memo – 466

  59. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Mrb paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler , banu – 15

  60. Trabzon dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Merhaba web sitesi ciddiyim çok iyi, tebrikler , memo – 156

  61. Slm web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  62. Edirne merkezden ben . Merhaba web siten inanki çok hoşuma gitti, sağolun 18-01-2021 05:42:54

  63. Eskişehir dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Merhabalar siteniz ciddiyim hoşuma gitti, saolun , memo – 176

  64. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Merhaba sayfan gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , hatice – 251

  65. Selam herkese web siten gerçekten mükemmel, sağolun

  66. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten hayran edici, saolun , ali – 280

  67. Mrb sayfanız inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  68. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Merhaba paylaşımın inan ki çok güzel, twitter da paylaştım , banu – 232

  69. Selamlar paylaşım ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  70. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha çok hoşuma gitti, saolun , banu – 400

  71. Tekirdağ dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Slm web siten inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , ali – 301

  72. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Selamlar web siteniz ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım , – 202

  73. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 467

  74. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 492

  75. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa inanki çok iyi, saolun , ali – 474

  76. Kütahya merkezden ben hatice. Slm bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, tebrikler 01-04-2021 08:57:34

  77. İstanbul dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Merhaba web siteniz inanılmaz güzel, twitter da paylaştım , gaye – 98

  78. Zonguldak dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım , mehmet – 447

  79. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Slm web siteniz inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 108

  80. Slm paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  81. Tekirdağ dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 481

  82. Burdur dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Selam herkese siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 450

  83. Uşak merkezden ben hatice. Merhaba siteniz cidden hoşuma gitti, teşekkürler 13-05-2021 08:12:18

  84. Merhaba herkese siten yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  85. Kırıkkale dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . selamun aleyküm sayfanız cidden dikkatimi çekti, sağolun , hatice – 442

  86. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım , Aylin – 287

  87. Malatya dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Merhaba herkese web siteniz inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım , gaye – 204

  88. Osmaniye dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Selamın aleyküm siten vallaha billaha iyi, şukuladım , Aylin – 92

  89. Bu konu : ” Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha güzel, tebrikler , – 112

  90. Hatay dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . Slm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, saolun , Emine – 222

  91. Şanlıurfa dan kimler var. Stephen Miller hakkında konuşmalıyız. Bir zamanlar Dick Cheney tarafından oynanan aynı rolü oynuyor mu? . selam arkadaşlar web siten valla hayran edici, tebrikler , emin – 399

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link