Kategoriler
Genel

Suçlama, halkı bu olaydan beklenenlerin kimsenin istediği gibi çıkmayacağına ikna etmek için büyük bir örtü haline geldi … Sorun Blackmail’in yönettiği

Trump, Biden, Cumhuriyetçiler ve Demokratların yanlış bir şey yapmadığını söyleyerek örtbas olur. Hapse girecek tek insanlar biziz, biz Trump cumhurbaşkanı iken bizleriz. Çünkü Trump, Obama'nın Başkan olarak yaptığı şeyi yapmaya devam edecek.

Hükümetin zulmünü sağlayan güçler, Trump'ı cumhurbaşkanı olarak tutmak için herkesin yaşadığı ekonomik yanılsamalarla birlikte yaşamını tehlikeye atıyor. Halı bu ülkelerin altından, orta sınıfı yıkmak için kolektif ayaklardan çekilecek. Amerika hiçbir zaman özgür bir ülke olmadı ve bu yüzden devrimci savaş oldu ve bugün her yeni Başkanda bu daha da belirgin hale geliyor.

Trump, söylediği kişi değil, kendisini, bu Ülke için saygısızlıktan başka bir şeyi olmayan yabancı bir varlık olduğunu kanıtladı, sonuçta, neden Trump, iki bin yılmış gibi davranan insanlara yer vermişti? Antisemitizm denilen görünmez bir düşmana karşı uzun savaş, bu ülke sadece üç yüz yıldır buralarda.

“Suçlama, halkı bu olaydan beklenenlerin kimsenin istediği gibi çıkmayacağına ikna etmek için büyük bir örtü haline geldi … Sorun Blackmail’in yönettiği” için 148 yanıt

Tunceli merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfan inanki çok güzel, teraziye tıkladım 30-12-2019 14:16:20

Siirt merkezden ben ali. Selam herkese sayfa inanılmaz güzel, twitter da paylaştım 02-01-2020 08:00:31

Edirne merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siten valla hayran edici, tebrikler 13-01-2020 06:49:02

Tunceli merkezden ben doruk. Mrb bu web sitesi valla dikkatimi çekti, teşekkürler 16-01-2020 16:45:03

Bingöl merkezden ben gaye. Selamlar paylaşım süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım 19-01-2020 11:36:56

Tunceli merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın cidden hayran bıraktı, saolun 20-01-2020 14:29:51

Bartın merkezden ben ahmet. Mrb sayfan gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 15:15:22

Düzce merkezden ben banu. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim çok güzel, şukuladım 20-01-2020 15:15:26

Bitlis merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımın ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 20-01-2020 15:15:32

Ardahan merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun 20-01-2020 15:15:43

Van merkezden ben ahmet. Selamlar sayfanız harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler 20-01-2020 15:15:48

Iğdır merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 20-01-2020 15:15:52

Aksaray merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-01-2020 15:15:55

Muğla merkezden ben banu. Merhaba herkese siten gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 20-01-2020 21:27:05

Afyon merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-01-2020 21:27:17

Aydın merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 20-01-2020 21:27:41

Tekirdağ merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha hayran edici, sağolun 20-01-2020 21:27:48

Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 20-01-2020 21:28:08

Hakkari merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz cidden çok iyi, saolun 20-01-2020 21:28:16

Manisa merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 21:28:31

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siteniz yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 01:44:50

Muş merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 22-01-2020 01:44:52

Balıkesir merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız yeminle güzel, şukuladım 22-01-2020 01:44:54

Diyarbakır merkezden ben Aylin. Selam web sitesi inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 01:44:58

Aksaray merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 01:44:59

Elazığ merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan ciddiyim iyi, tebrikler 22-01-2020 01:45:01

Kırıkkale merkezden ben doruk. Mrb web siteniz vallaha mükemmel, face de paylaştım 22-01-2020 01:45:03

Niğde merkezden ben mehmet. Selam paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım 22-01-2020 01:45:05

Tekirdağ merkezden ben gaye. Selam web sitesi inanılmaz çok iyi, tebrikler 31-01-2020 18:16:49

Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 05-02-2020 22:08:18

Amasya merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 07-02-2020 19:43:46

Hakkari merkezden ben doruk. Merhaba siteniz yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım 08-02-2020 00:09:59

Kırşehir merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 14-02-2020 20:31:20

İzmir merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-02-2020 14:32:02

Zonguldak merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan inan ki hayran edici, teşekkürler 25-02-2020 10:49:19

Balıkesir merkezden ben Aylin. Selam sayfa süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım 27-02-2020 09:14:04

Bartın merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım 02-03-2020 00:56:19

Eskişehir merkezden ben doruk. Selam siten valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-03-2020 13:55:36

Edirne merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 21-03-2020 16:42:16

Ankara merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siteniz inan ki mükemmel, twitter da paylaştım 23-03-2020 05:24:05

Sivas merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi inanki iyi, twitter da paylaştım 01-04-2020 06:24:25

Gümüşhane merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfan ciddiyim mükemmel, saolun 06-04-2020 22:29:11

Ardahan merkezden ben mehmet. Mrb web sitesi gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım 09-04-2020 19:54:25

Giresun merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız vallaha billaha iyi, teşekkürler 09-04-2020 19:54:36

Aksaray merkezden ben banu. selamun aleyküm web siteniz vallaha iyi, tebrikler 09-04-2020 19:54:40

Ordu merkezden ben ahmet. Selam herkese web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 09-04-2020 19:54:54

Giresun merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web siteniz ciddiyim çok güzel, face de paylaştım 09-04-2020 19:55:05

Afyon merkezden ben ahmet. Slm paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler 09-04-2020 19:55:30

Kayseri merkezden ben banu. Selamın aleyküm web siten gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım 09-04-2020 19:55:53

Bayburt merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 09-04-2020 19:57:10

Yozgat merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki hayran edici, twitter da paylaştım 12-04-2020 06:37:23

Muş merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 12-04-2020 06:38:05

Bingöl merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki mükemmel, teşekkürler 12-04-2020 06:38:10

Giresun merkezden ben doruk. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz güzel, sağolun 16-04-2020 00:50:42

Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba siten vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 16-04-2020 05:55:52

Burdur merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 17-04-2020 22:10:37

Burdur merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-04-2020 18:00:08

Denizli merkezden ben Aylin. Selamlar sayfanız süper ötesi çok güzel, teşekkürler 26-04-2020 06:59:28

Diyarbakır merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 03-05-2020 10:52:29

Malatya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler 29-05-2020 07:41:02

Adıyaman merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfa vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım 27-06-2020 12:00:42

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten vallaha billaha mükemmel, teşekkürler 28-06-2020 17:15:20

Ardahan merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 28-06-2020 17:16:05

Bursa merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, sağolun 28-06-2020 17:17:46

Kütahya merkezden ben ahmet. Mrb bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 28-06-2020 17:19:39

Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web sitesi inanılmaz mükemmel, teşekkürler 28-06-2020 17:21:20

Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siteniz süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 28-06-2020 17:21:42

Hatay merkezden ben ali. selamun aleyküm siten inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 28-06-2020 17:22:29

Yozgat merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 16:49:49

Adıyaman merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-07-2020 19:59:12

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir