SS: MSM, Florida’nın ticarete açık olduğunu tüm dünyaya bildiremez. Tüm saha çekimlerinde kalabalığın portre moduna benzer şekilde bulanıklaştırılması, maskelerin gerekli olduğu anlatıları sürdürebilmelerinin tek yoludur. Özel kutulardaki herkesin resimlerini gösterdiklerinde bunu hatırlasalar.

… advertisingNPC tarafından gönderildi
[comments]

Author

22 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Antalya dan kimler var. Super Bowl Bulanıklığı . merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 367

  2. Merhaba herkese web sitesi harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  3. Bu konu : ” Super Bowl Bulanıklığı ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz vallaha hayran edici, twitter da paylaştım , banu – 130

  4. Kütahya merkezden ben banu. Selam herkese paylaşım ciddiyim dikkat çekici, saolun 08-02-2021 08:04:23

  5. Rize merkezden ben memo. Selam herkese sayfanız yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım 08-02-2021 08:08:37

  6. Kahramanmaraş merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşım cidden dikkatimi çekti, sağolun 08-02-2021 08:21:53

  7. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfan inanılmaz dikkat çekici, tebrikler

  8. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, sağolun

  9. Bu konu : ” Super Bowl Bulanıklığı ” çok güzel. Selam web sitesi inanılmaz iyi, facebookta paylaştım , Hasan – 387

  10. Bu konu : ” Super Bowl Bulanıklığı ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha hayran edici, teşekkürler , Hasan – 447

  11. Hatay merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 28-02-2021 21:43:24

  12. Çankırı dan kimler var. Super Bowl Bulanıklığı . Merhabalar sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler , memo – 132

  13. Gürbüz Reply

    Tokat dan kimler var. Super Bowl Bulanıklığı . Merhabalar paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 152

  14. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Super Bowl Bulanıklığı ” çok güzel. Selam paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Gürbüz – 118

  15. elif yılmaz Reply

    Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz valla güzel, facebookta paylaştım 24-03-2021 11:59:38

  16. Bu konu : ” Super Bowl Bulanıklığı ” çok güzel. Selamlar paylaşım yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , gaye – 256

  17. merhaba arkadaşlar web siten harbiden hayran bıraktı, şukuladım

  18. Ağrı merkezden ben Aylin. Slm web siten inanılmaz hoşuma gitti, sağolun 23-04-2021 08:23:15

  19. İstanbul dan kimler var. Super Bowl Bulanıklığı . selam arkadaşlar siten harbiden iyi, saolun , ahmet – 105

  20. Bu konu : ” Super Bowl Bulanıklığı ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten ciddiyim hoşuma gitti, saolun , mehmet – 342

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link