Kategoriler
Genel

Şüpheciden inanana – Takip etmesi kolay, Pizzagate'e genel bakış.

Bence, iyi insanların, o zamanlar başını döndüğünde yaygın olarak lanse edilen Msm pgate anlatılarını beslediklerinde kuşkucu olmalarının kolay olduğunu düşünüyorum. Franklin'in örtüsüne, Dutroux meselesine, Jimmy Saville'e ve daha yakın zamanda Epstein'a maruz kaldıklarında, bunun gerçek olduğunu kabul etmek zor ve inkar etmek zorlaşıyor.

Failleri korumak, çocukları korumaktan daha yoğun olduğunda, iktidarın sistem güvenliğinin önceliği olduğu açıktır. Çocuk suçlarına karşı savunanlar, ölüm dahil maruz kaldıklarından daha fazla dirençle karşılaşırlar. Travesty.

Bunu gönderdiğiniz için sizi alkışlıyorum.

“Şüpheciden inanana – Takip etmesi kolay, Pizzagate'e genel bakış.” için 159 yanıt

Düzce merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler 12-12-2019 14:41:53

Iğdır merkezden ben ziya. Slm paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım 20-12-2019 06:47:13

Şırnak merkezden ben banu. Selamlar web sitesi inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım 20-12-2019 06:59:50

Bitlis merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 20-12-2019 06:59:53

Tunceli merkezden ben doruk. Selam paylaşımın valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 24-12-2019 12:28:11

Van merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok iyi, face de paylaştım 01-01-2020 11:18:38

Şırnak merkezden ben mehmet. Selam sayfanız vallaha dikkat çekici, tebrikler 14-01-2020 08:15:59

Yalova merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar siten valla hayran edici, twitter da paylaştım 20-01-2020 14:30:29

Denizli merkezden ben Emine. Mrb web siten süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 20-01-2020 14:30:50

Kırklareli merkezden ben gaye. Slm siteniz harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 20-01-2020 14:31:51

Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfanız valla çok hoşuma gitti, sağolun 20-01-2020 14:32:08

Bingöl merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siten gerçekten hayran bıraktı, twitter da paylaştım 20-01-2020 14:32:28

Diyarbakır merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşım harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 20-01-2020 14:33:20

Tekirdağ merkezden ben gaye. Selam paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, saolun 20-01-2020 14:33:49

Niğde merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 14:34:03

Bursa merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden hayran edici, şukuladım 20-01-2020 14:35:06

Kilis merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 14:35:40

Siirt merkezden ben mehmet. Merhabalar siteniz inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 20-01-2020 14:36:09

Ardahan merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfa inanki mükemmel, teraziye tıkladım 20-01-2020 20:30:03

Düzce merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımın cidden iyi, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 20:30:29

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Selam siten valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 20-01-2020 20:32:01

Ağrı merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 20-01-2020 20:32:33

Eskişehir merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 20-01-2020 20:32:51

İzmir merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siten cidden çok güzel, face de paylaştım 20-01-2020 21:28:38

Trabzon merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız inan ki mükemmel, teşekkürler 20-01-2020 21:28:45

Rize merkezden ben banu. Merhabalar siten vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 20-01-2020 21:29:49

Rize merkezden ben Emine. Merhaba web siten inanki hayran edici, facebookta paylaştım 20-01-2020 21:30:28

Nevşehir merkezden ben gaye. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden güzel, linkedinde paylaştım 22-01-2020 01:45:09

Konya merkezden ben Aylin. Selamlar bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, saolun 22-01-2020 01:45:18

Trabzon merkezden ben gaye. Mrb siteniz gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 22-01-2020 01:45:20

Siirt merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfan harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 22-01-2020 01:45:23

Edirne merkezden ben mehmet. Mrb web siteniz vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 22-01-2020 01:45:25

Kırklareli merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 01:45:27

Şırnak merkezden ben banu. Selam paylaşımın inanki mükemmel, twitter da paylaştım 22-01-2020 01:45:37

Kastamonu merkezden ben banu. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz çok güzel, teşekkürler 22-01-2020 01:45:38

Kırıkkale merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten gerçekten dikkat çekici, saolun 23-01-2020 13:31:01

Zonguldak merkezden ben gaye. Merhabalar siteniz ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 24-01-2020 02:45:25

Tekirdağ merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten ciddiyim güzel, sağolun 25-01-2020 01:26:48

Bartın merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz vallaha güzel, twitter da paylaştım 08-02-2020 17:32:07

Erzincan merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-02-2020 17:50:20

Bolu merkezden ben doruk. Mrb paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım 14-02-2020 16:56:26

Çanakkale merkezden ben ziya. Slm sayfanız yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 18-02-2020 04:15:13

Rize merkezden ben gaye. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha hayran edici, sağolun 22-02-2020 00:09:04

Bingöl merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımınız cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 24-02-2020 15:37:18

Şırnak merkezden ben ziya. Selam sayfa cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 29-02-2020 18:18:42

Sakarya merkezden ben banu. Selam herkese web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun 01-03-2020 01:50:42

Aydın merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım 01-03-2020 04:52:22

Muğla merkezden ben gaye. Selam web siten inan ki hayran edici, şukuladım 05-03-2020 23:17:59

Osmaniye merkezden ben banu. Merhaba sayfan valla hayran edici, teraziye tıkladım 09-03-2020 03:39:57

Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 17-03-2020 06:46:35

Kütahya merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın inanki hayran bıraktı, sağolun 26-03-2020 04:51:34

Ağrı merkezden ben banu. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler 05-04-2020 17:39:41

Ağrı merkezden ben banu. Selam bu web sitesi harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 08-04-2020 06:04:03

Van merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi çok iyi, face de paylaştım 09-04-2020 19:57:28

Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selamlar web siteniz vallaha billaha iyi, sağolun 09-04-2020 19:58:06

Burdur merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 09-04-2020 19:58:16

Şırnak merkezden ben Emine. Selam herkese sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 09-04-2020 19:59:39

Muş merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 09-04-2020 19:59:52

Giresun merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siten inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler 09-04-2020 20:00:04

Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siten yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 09-04-2020 20:00:28

Batman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler 09-04-2020 20:00:37

Tekirdağ merkezden ben banu. Selam herkese sayfa yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 09-04-2020 20:01:11

Düzce merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siten vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 10-04-2020 00:04:46

Şanlıurfa merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siteniz harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 10-04-2020 00:04:48

İstanbul merkezden ben banu. Selam sayfanız valla çok iyi, twitter da paylaştım 10-04-2020 00:04:50

Kocaeli merkezden ben doruk. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz çok güzel, şukuladım 10-04-2020 00:04:54

Sakarya merkezden ben ziya. Slm sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 10-04-2020 00:04:56

Sivas merkezden ben doruk. Mrb bu web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun 10-04-2020 00:04:58

Osmaniye merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfan süper ötesi çok güzel, teşekkürler 10-04-2020 00:05:00

Şırnak merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımın ciddiyim iyi, facebookta paylaştım 10-04-2020 00:05:02

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir