Tabii ki insanlar neden kilitlenme, temas takibi ve zorunlu aşılar istemiyorlar. Neden bir çiftlikte bazı zavallı sersemletmek en iyi durumdan çıkabiliyorsa iflas eden çiftliğine tek parça halinde geri dönmektir?

Doğal olarak sıradan insanlar bu önlemleri istemiyorlar: ne Rusya’da, ne İngiltere’de, ne de Almanya’da bu konuda. Anlaşıldı. Ancak her şeyden önce politikayı belirleyen bir ülkenin liderleridir ve ister demokrasi ister faşist diktatörlük olsun, ister parlamento veya komünist diktatörlük olsun, insanları sürüklemek her zaman basit bir konudur.

Ses veya ses yok, insanlar her zaman liderlerin teklifine getirilebilir. O kolay. Tek yapmanız gereken onlara görünmez düşman tarafından saldırıya uğradıklarını söylemek ve rasyonel insanları vatanseverlik eksikliği ve ülkeyi tehlikeye maruz bırakmak için kınamaktır. Her ülkede aynı şekilde çalışıyor. ”

Author

115 Comments

  1. Mrb paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  2. Batman merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 21-05-2020 18:07:11

  3. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım 21-05-2020 18:54:15

  4. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler

  5. Artvin merkezden ben ali. Selam herkese web siten süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler 21-05-2020 21:41:11

  6. selam arkadaşlar web sitesi yeminle dikkatimi çekti, saolun

  7. Selam herkese web sitesi valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Merhaba herkese paylaşım vallaha hayran bıraktı, şukuladım

  9. Artvin merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 25-05-2020 11:20:20

  10. Erzincan merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfanız vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 03-06-2020 08:31:06

  11. elif yılmaz Reply

    Selamlar sayfa gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  12. elif yılmaz Reply

    Selamlar siten ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  13. elif yılmaz Reply

    Edirne merkezden ben elif yılmaz. Slm siten vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 28-06-2020 05:13:48

  14. Bitlis merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-07-2020 13:26:28

  15. Selamın aleyküm web siten inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Mardin merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2020 00:32:57

  17. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki çok güzel, face de paylaştım

  18. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz iyi, facebookta paylaştım

  19. Edirne merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz inanki hayran edici, tebrikler 10-07-2020 18:22:18

  20. Slm paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  21. selamun aleyküm web sitesi inanılmaz hayran edici, saolun

  22. Merhabalar paylaşımınız inanılmaz mükemmel, face de paylaştım

  23. Yozgat merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa inanki çok güzel, şukuladım 15-07-2020 12:10:24

  24. Iğdır merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-07-2020 16:37:21

  25. Osmaniye merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2020 12:30:36

  26. Karabük merkezden ben doruk. Selam sayfan harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 18-07-2020 16:54:11

  27. Kars merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim hayran edici, sağolun 21-07-2020 15:07:26

  28. Tekirdağ merkezden ben ahmet. Mrb web siteniz inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım 21-07-2020 16:06:14

  29. Rize merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfanız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-07-2020 03:35:46

  30. Siirt merkezden ben banu. Slm web sitesi vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 24-07-2020 20:15:03

  31. Bingöl merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfanız harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 25-07-2020 01:07:26

  32. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşım inanılmaz çok güzel, face de paylaştım

  33. Gümüşhane merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım 30-07-2020 10:20:36

  34. selamun aleyküm sayfanız gerçekten güzel, facebookta paylaştım

  35. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz çok iyi, sağolun

  36. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşımın inanki hayran edici, linkedinde paylaştım

  37. Selam herkese web siten harbiden dikkat çekici, teşekkürler

  38. Ankara merkezden ben mehmet. Slm sayfan harbiden iyi, linkedinde paylaştım 06-08-2020 21:29:02

  39. Selamın aleyküm siten vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  40. Gümüşhane merkezden ben banu. Mrb web sitesi valla çok güzel, tebrikler 18-08-2020 11:44:05

  41. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siteniz süper ötesi hayran edici, face de paylaştım

  42. Selam herkese paylaşımın harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım

  43. Gürbüz Reply

    Bilecik merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-09-2020 03:30:13

  44. Merhaba paylaşımın yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  45. Karaman merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siten inan ki mükemmel, face de paylaştım 17-09-2020 15:50:46

  46. Merhabalar paylaşımın süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım

  47. Trabzon merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 22-09-2020 19:40:26

  48. Selamın aleyküm siten vallaha billaha güzel, tebrikler

  49. Konya merkezden ben ziya. Selam paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 25-09-2020 00:52:05

  50. Manisa merkezden ben ali. Selam herkese web siteniz yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım 28-09-2020 05:23:40

  51. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler

  52. elif yılmaz Reply

    Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 09-10-2020 04:20:05

  53. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , emin – 148

  54. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  55. Merhabalar web sitesi valla mükemmel, teraziye tıkladım

  56. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 296

  57. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz cidden çok güzel, sağolun , Gürbüz – 295

  58. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim çok iyi, şukuladım , doruk – 241

  59. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , – 231

  60. Tunceli dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Selamın aleyküm paylaşım yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 289

  61. Sakarya merkezden ben ali. Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım 13-12-2020 02:51:23

  62. Rize merkezden ben Emine. Mrb sayfan ciddiyim güzel, saolun 15-12-2020 22:58:14

  63. Tekirdağ dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Slm paylaşım inanki hoşuma gitti, face de paylaştım , ahmet – 104

  64. Tunceli dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . merhaba arkadaşlar siten gerçekten iyi, face de paylaştım , Hasan – 94

  65. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 203

  66. Ağrı merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız yeminle hoşuma gitti, şukuladım 31-12-2020 13:41:27

  67. Erzincan dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . selam arkadaşlar siteniz inanılmaz çok güzel, şukuladım , mehmet – 200

  68. Gürbüz Reply

    Bilecik dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Merhaba sayfa inanki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 2

  69. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , memo – 392

  70. Mrb bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler

  71. Tokat merkezden ben ziya. Slm paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 13-01-2021 06:15:36

  72. Gürbüz Reply

    Isparta merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfan inanılmaz mükemmel, şukuladım 16-01-2021 15:57:50

  73. Hakkari dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Selam sayfanız süper ötesi iyi, şukuladım , banu – 478

  74. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim dikkat çekici, sağolun

  75. Muş dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Slm bu web sitesi valla çok güzel, şukuladım , ahmet – 183

  76. Selamlar web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım

  77. Iğdır merkezden ben Hasan. Mrb web siteniz yeminle hoşuma gitti, tebrikler 01-02-2021 06:40:06

  78. Kilis dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Merhaba sayfanız gerçekten hayran edici, tebrikler , banu – 405

  79. Selamın aleyküm sayfan inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  80. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok iyi, şukuladım

  81. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Selam herkese web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 39

  82. Merhabalar web siten yeminle dikkat çekici, tebrikler

  83. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , – 338

  84. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , gaye – 296

  85. Kayseri dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Selam siten gerçekten mükemmel, twitter da paylaştım , mehmet – 213

  86. Şırnak merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 21-03-2021 03:31:02

  87. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  88. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Merhabalar siteniz valla iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 283

  89. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Merhabalar web siteniz valla mükemmel, linkedinde paylaştım , – 411

  90. Kocaeli dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, tebrikler , gaye – 316

  91. Gürbüz Reply

    Mrb sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  92. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ali – 120

  93. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 402

  94. Adıyaman merkezden ben Emine. Selam herkese siteniz süper ötesi iyi, sağolun 16-04-2021 04:09:44

  95. Gürbüz Reply

    Muğla merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 19-04-2021 12:43:48

  96. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. Selam herkese web sitesi gerçekten dikkat çekici, sağolun , hatice – 239

  97. Merhabalar siteniz inanki iyi, sosyal medyada paylaştım

  98. Konya dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Selam herkese sayfan gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım , – 437

  99. Van dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Merhabalar bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 500

  100. Yozgat merkezden ben hatice. Mrb siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 07-05-2021 05:39:47

  101. Kayseri dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Slm sayfan gerçekten güzel, twitter da paylaştım , banu – 402

  102. Kocaeli merkezden ben Hasan. Merhaba web siten inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 16-05-2021 14:02:44

  103. Bu konu : ” ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ali – 72

  104. Zonguldak merkezden ben emin. selamun aleyküm paylaşımınız inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 04-06-2021 13:25:15

  105. Bolu merkezden ben hatice. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, şukuladım 09-06-2021 23:17:18

  106. Van dan kimler var. ‘Tabii ki insanlar Coronavirus’u hafifletmek istemiyorlar’ . Selamın aleyküm siten cidden hayran edici, saolun , banu – 66

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link