Tamam, çok apaçık bir şekilde çılgın Trump disinfo tüm sosyal medyada asılı. Yasal bir sorum var …

(Tam Açıklama: 2016’da ona oy vermedim, bu yıl planlamadım. Lütfen beni partizan tartışmalarından kurtarın.)

Son birkaç gün içinde, bazı çirkin ve hiperbolik iddialar içeren oldukça saçma Trump karşıtı paylaşımlar gördüm. “sınırda bebekler annelerinin kollarından koparıldı” veya “protestocuları terörize etmek için federal birlikler gönderdiler” ve “Amerikan demokratik denetim ve denge sistemlerinin çoğunu söktüler” veya “aktif olarak işlenen ve Amerika’nın her alanında beyaz üstünlükçü yapıları ve sistemleri her gün ilerletti “

Yani, wtf? Elbette hiçbir şey kaynaklı değil, tek bir bağlantı bile. Onun bir aziz olmadığını ve kirli, aşağılık bir bokun içinde olduğunu anlıyorum ama bunlar çok açık, büyük çarpıtmalar ya da sadece düpedüz yalanlar. Bu son ifade özellikle geri zekalı köpek pisliği.

TDS’yi biliyorum ama bu kadar çok insan gerçekten bu sıcak çöpü mü alıyor? Birisiyle ne kadar aynı fikirde olmadığınız veya birinden nefret edebileceğiniz umurumda değil. Gerçek hala gerçektir ve her şeyden önce önemlidir.

Medya tarafından pek çok insanın beyninin yıkandığını düşündürüyor ve bu beni düşündürdü …

Trump’ın göreve gelmesinden bu yana en kötü, en kesin suçları veya ihlalleri nelerdir? Açıkça kanıtlanabilir veya en azından güvenli bir şekilde gerçek olduğu varsayılabilir?

Dürüstçe soruyorum, çünkü bir şey bulmaya çalıştığımda çoğunlukla ya internette tekrar tekrar dolaşan söylentiler ya da sadece düşük seviyeli amatör saçmalıklar, Obama, Clinton ya da Poppy Bush düzeyinde hiçbir şey yok.

“Tamam, çok apaçık bir şekilde çılgın Trump disinfo tüm sosyal medyada asılı. Yasal bir sorum var …” üzerine 18 yorum

  1. Elazığ merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, teşekkürler 13-08-2020 22:09:45

    Cevapla
  2. Artvin merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 18-08-2020 14:39:57

    Cevapla
  3. Yozgat merkezden ben ziya. Merhabalar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 26-08-2020 18:53:41

    Cevapla
  4. Batman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfan harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 26-09-2020 10:18:11

    Cevapla
  5. Gümüşhane merkezden ben Emine. Selam herkese bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 29-09-2020 06:41:59

    Cevapla
  6. Sinop merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım 02-10-2020 10:14:06

    Cevapla
  7. Amasya merkezden ben . Slm web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 21-10-2020 05:38:00

    Cevapla
  8. Kırklareli merkezden ben Hasan. Merhaba web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 22-10-2020 05:50:22

    Cevapla

Yorum yapın