Merhaba millet. aşısızım Bunu hemen ve baştan söylüyorum. Size karşı dürüst olmaya devam etmek için aşı olmaya hiç niyetim yok. Bu Cuma Florida’da bazı arkadaşlarımı görmeye gideceğim ve onlar benim 180 kişiyim. Makaleler okudum, sağlanan bağlantıları araştırdım ve birkaç tavşan deliğine girdim ve ayrıntıları hatırlayamasam da, kimsenin bunun doğru olduğunu iddia edemeyeceğini biliyorum. Bugün nasılsın aşı tereddütlü.

Ve sizden ricam bu arkadaşlar. Bu alt kısımdaki insanlar, neden iyi olduğunu ve neden en azından aşı konusunda tereddüt etmeniz gerektiğini gösteren makaleler ve alıntı referanslar verebilir mi? Yarın arkadaşımla tartışacağım ve onlara bazı smaç, tartışılmaz, güvenilir istatistikler ve kaynaklar atabilmek istedim.

Bana şans dile, bana güç ver, /r/ve herhangi bir yardım için teşekkürler.

…Edmund-Dantes tarafından gönderildi
[comments]

23 Comments

  1. Selam paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, sağolun

  2. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Tamam, işte başlıyoruz… virüs zamanı. ” çok güzel. Slm sayfa süper ötesi hoşuma gitti, sağolun , elif yılmaz – 168

  3. Bu konu : ” Tamam, işte başlıyoruz… virüs zamanı. ” çok güzel. Merhabalar sayfan inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 429

  4. Ağrı dan kimler var. Tamam, işte başlıyoruz… virüs zamanı. . Selamlar sayfanız cidden çok iyi, sağolun , doruk – 262

  5. merhaba arkadaşlar web siten harbiden çok güzel, tebrikler

  6. Bingöl merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımınız valla mükemmel, teraziye tıkladım 19-08-2021 01:07:57

  7. Bu konu : ” Tamam, işte başlıyoruz… virüs zamanı. ” çok güzel. Selam herkese sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 306

  8. Merhaba web siten süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun

  9. Merhabalar sayfan vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  10. Merhaba sayfan gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım

  11. Manisa dan kimler var. Tamam, işte başlıyoruz… virüs zamanı. . selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , hatice – 204

  12. Mrb bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. elif yılmaz Reply

    Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siten harbiden iyi, face de paylaştım 29-08-2021 11:24:43

  14. Gaziantep merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım 30-08-2021 18:41:19

  15. Gaziantep merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun 31-08-2021 15:43:22

  16. Selamın aleyküm web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım

  17. Karaman merkezden ben doruk. Merhaba web sitesi gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım 06-09-2021 00:33:02

  18. Karaman merkezden ben ziya. Mrb bu web sitesi valla çok iyi, facebookta paylaştım 11-09-2021 14:22:29

  19. Merhaba herkese siteniz gerçekten dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  20. Zonguldak merkezden ben . Slm sayfa yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-09-2021 12:57:11

  21. Bayburt merkezden ben banu. Selamlar sayfan ciddiyim çok güzel, sağolun 24-09-2021 17:22:02

Write A Comment