ss: Yıkanmamış büyük kitlelere ve işçi sınıfına açıkça kötülük gösteren sayısız aristokrat nüfusun azalmasından bahsetti ve … sizden deneysel bir aşı yaptırmanızı istiyorlar. ABD nüfusunun 2025 yılına kadar 89 milyona düşmesini istediklerini açık bir şekilde söylediler … ve insanlar bu DNA / RNA çekimlerini mi yapıyor? İnsanlar ne kadar aptal olabilir?

Author

29 Comments

  1. Merhabalar paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler

  2. Gürbüz Reply

    Ardahan dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Slm paylaşımınız süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 206

  3. Selamlar paylaşımın harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım

  4. Selamın aleyküm web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  5. Bilecik dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Merhabalar sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , emin – 101

  6. Isparta dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Mrb web siten yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ali – 136

  7. Kahramanmaraş dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 10

  8. Uşak dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . selam arkadaşlar web siten valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Emine – 122

  9. Samsun dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Slm sayfanız süper ötesi mükemmel, sosyal medyada paylaştım , doruk – 50

  10. Tokat merkezden ben ahmet. Slm sayfanız inanılmaz mükemmel, teşekkürler 07-05-2021 02:26:27

  11. Yalova merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 07-05-2021 03:21:02

  12. Elazığ merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız cidden hayran bıraktı, saolun 11-05-2021 01:58:46

  13. Gaziantep dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Selam herkese sayfan süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , mehmet – 14

  14. Bu konu : ” Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı ” çok güzel. Slm web sitesi inanılmaz iyi, şukuladım , hatice – 325

  15. Bu konu : ” Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı ” çok güzel. Mrb paylaşım cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler , mehmet – 270

  16. Bu konu : ” Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı ” çok güzel. Slm web siten ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım , gaye – 386

  17. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki hayran edici, face de paylaştım

  18. Batman dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Merhaba siten valla iyi, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 93

  19. selamun aleyküm web siteniz cidden çok iyi, şukuladım

  20. Erzurum merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfa yeminle hayran edici, face de paylaştım 09-06-2021 01:13:53

  21. Karabük merkezden ben . selam arkadaşlar web siteniz gerçekten mükemmel, teşekkürler 09-06-2021 05:57:10

  22. Bu konu : ” Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı ” çok güzel. Merhaba sayfanız yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım , emin – 419

  23. Bu konu : ” Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı ” çok güzel. Mrb web siten cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , gaye – 6

  24. Selamlar paylaşım vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım

  25. Karabük dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Mrb sayfanız inanılmaz iyi, şukuladım , Aylin – 25

  26. Bolu dan kimler var. Tamam mı. gerçek konuşma – dünya çapında 951 milyon doz ortak aşı verildi. ABD bunlardan 216 milyonunu aldı . Merhaba herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 262

  27. Muş merkezden ben banu. Selam web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 24-07-2021 09:39:56

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link