Bu sabah burada Teksas’ta yapılan birçok flybys ve filo oluşumunu fark ettim ve görünüşe göre diğer şehirlerde başka gösteriler yapıldı. Yerel Uçak müzeleri, bu gösterileri havaya uçurmak için küçük havaalanlarıyla birlikte çalıştı ve birkaç sorum var.

  1. Bu WW2 uçaklarının estetik açıdan süper olduğunu anlıyorum, ancak bu eski ve aktif olmayan savaşçıları ve bombardıman uçaklarını büyük bir revizyon olmadan havaya çıkarmak mümkün mü?

  2. Uçuş modelleri garipti, Mavi Meleklerin şovlarının her zaman Filo oluşumunda olduğunu gördüm. Bu 2.Dünya Savaşı uçakları, Avcı eşlik eden Bombacı gruplarının, bireysel hedef koşular yapıyormuş gibi görünen düzensiz bireysel koşulardan oluşan bir karışımına sahipti.

Havacılık konusunda bilgiliyim, bu yüzden sorum şu: Eski uçakların gelecekteki bir çatışma için rehabilitasyon olasılığı var mı? Hipersonik Jetler çağında olduğumuzu anlıyorum ama savaşta kural yok değil mi?

Not, burada bir komplo yok, sadece olasılığı eğlendirmek istiyorum.

Author

106 Comments

  1. Aydın merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten harbiden hoşuma gitti, teşekkürler 22-05-2020 18:44:59

  2. Kastamonu merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web sitesi inanki hoşuma gitti, sağolun 22-05-2020 22:08:12

  3. İzmir merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfanız inanki çok güzel, face de paylaştım 22-05-2020 22:08:12

  4. İstanbul merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımınız inanki çok iyi, twitter da paylaştım 22-05-2020 22:13:27

  5. Merhaba herkese sayfanız harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler

  6. Slm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. elif yılmaz Reply

    Merhabalar siteniz süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler

  9. Giresun merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım valla dikkat çekici, sağolun 16-06-2020 04:41:24

  10. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha güzel, teraziye tıkladım

  11. Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha güzel, saolun

  12. Bursa merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi harbiden iyi, teraziye tıkladım 01-07-2020 13:26:01

  13. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok güzel, saolun

  14. Malatya merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2020 07:33:27

  15. Diyarbakır merkezden ben Aylin. Selamlar sayfan inanılmaz iyi, saolun 09-07-2020 01:44:38

  16. Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Slm bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 10-07-2020 19:31:39

  17. Aksaray merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın vallaha hayran edici, teraziye tıkladım 11-07-2020 01:42:03

  18. Mrb sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  19. Niğde merkezden ben ali. Merhaba web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 15-07-2020 18:24:06

  20. Rize merkezden ben doruk. selam arkadaşlar siteniz inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2020 13:01:12

  21. selamun aleyküm paylaşım gerçekten hoşuma gitti, tebrikler

  22. Merhabalar web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  23. Bursa merkezden ben mehmet. Selamlar web siten cidden çok güzel, teşekkürler 18-07-2020 20:55:12

  24. Slm web sitesi cidden çok güzel, twitter da paylaştım

  25. Şırnak merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfa cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 20:48:08

  26. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  27. Kilis merkezden ben ziya. Selamlar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, tebrikler 25-07-2020 02:58:33

  28. Tekirdağ merkezden ben gaye. Selam sayfanız vallaha billaha güzel, tebrikler 25-07-2020 15:03:51

  29. Sakarya merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siteniz yeminle dikkat çekici, tebrikler 27-07-2020 08:21:52

  30. Kocaeli merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 28-07-2020 03:10:25

  31. Karaman merkezden ben ahmet. Selamlar bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 28-07-2020 03:49:48

  32. Ankara merkezden ben ziya. Merhaba herkese siteniz gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 02-08-2020 08:53:11

  33. Batman merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi iyi, tebrikler 02-08-2020 18:33:41

  34. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  35. selam arkadaşlar siteniz cidden hayran bıraktı, tebrikler

  36. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz iyi, teşekkürler

  37. elif yılmaz Reply

    Şırnak merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 15-08-2020 02:58:47

  38. Merhabalar web siten valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  39. Erzincan merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın cidden hayran bıraktı, saolun 24-08-2020 21:55:04

  40. Manisa merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha hayran edici, linkedinde paylaştım 28-08-2020 12:09:53

  41. Kars merkezden ben Emine. Slm siteniz inanki mükemmel, teraziye tıkladım 31-08-2020 17:30:58

  42. Nevşehir merkezden ben doruk. Selam bu web sitesi harbiden güzel, tebrikler 01-09-2020 13:26:20

  43. Zonguldak merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımınız inanki dikkat çekici, teşekkürler 08-09-2020 22:33:19

  44. Gürbüz Reply

    Merhaba siteniz yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım

  45. Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden iyi, teşekkürler 16-09-2020 09:15:10

  46. Selam siteniz ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım

  47. Ordu merkezden ben ahmet. Selam web siten yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 22-09-2020 19:58:59

  48. Giresun merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi inanki hoşuma gitti, sağolun 23-09-2020 08:29:04

  49. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım

  50. Bingöl merkezden ben Aylin. Selam herkese siteniz cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 30-09-2020 10:03:24

  51. Şırnak merkezden ben banu. Selamlar paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım 02-10-2020 11:29:33

  52. Gürbüz Reply

    Hakkari merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web siteniz valla çok güzel, şukuladım 08-10-2020 06:58:14

  53. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Selam herkese web sitesi valla mükemmel, teraziye tıkladım , doruk – 455

  54. Batman merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siten inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım 24-10-2020 15:01:39

  55. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Selamlar siteniz süper ötesi hayran bıraktı, sağolun , gaye – 378

  56. Sivas dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım , memo – 167

  57. Mersin dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . selam arkadaşlar paylaşım harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , – 7

  58. Kocaeli merkezden ben Emine. Selam sayfan valla iyi, saolun 08-11-2020 22:50:20

  59. Bayburt merkezden ben Emine. Merhabalar sayfa süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 12-11-2020 05:05:26

  60. Kırıkkale merkezden ben Hasan. Merhabalar sayfanız süper ötesi çok güzel, tebrikler 20-11-2020 02:07:03

  61. Burdur merkezden ben gaye. Selam herkese sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler 20-11-2020 02:07:49

  62. Merhaba herkese siten yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım

  63. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Selamın aleyküm siten inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım , emin – 200

  64. Kırıkkale dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . Mrb web sitesi inanki çok iyi, tebrikler , ziya – 26

  65. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 217

  66. İzmir dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . Slm paylaşımınız inanki mükemmel, tebrikler , ahmet – 93

  67. elif yılmaz Reply

    Kilis merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfan inanki çok güzel, saolun 06-12-2020 14:22:33

  68. Çorum dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . Selam herkese web siten valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Aylin – 410

  69. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Slm web siteniz inanki hayran edici, tebrikler , Emine – 265

  70. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Merhabalar web sitesi harbiden dikkat çekici, sağolun , mehmet – 459

  71. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Merhaba siten yeminle dikkat çekici, face de paylaştım , gaye – 268

  72. Gürbüz Reply

    Afyon dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . Merhaba herkese web sitesi inan ki dikkat çekici, saolun , Gürbüz – 114

  73. merhaba arkadaşlar siten cidden dikkatimi çekti, teşekkürler

  74. Karabük merkezden ben Hasan. Merhaba herkese siten harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-01-2021 07:04:23

  75. Uşak merkezden ben memo. Slm sayfa gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 09-01-2021 23:52:00

  76. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten iyi, teşekkürler

  77. Kayseri merkezden ben . selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 13-01-2021 20:13:31

  78. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız ciddiyim güzel, twitter da paylaştım , ali – 332

  79. Sivas dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . Selamın aleyküm web siten ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Emine – 122

  80. Iğdır dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . Selamın aleyküm paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 267

  81. Bolu merkezden ben hatice. Slm paylaşımınız ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım 23-02-2021 23:25:50

  82. Burdur merkezden ben ahmet. Merhaba siten süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 26-02-2021 23:59:31

  83. Tekirdağ merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim çok iyi, face de paylaştım 07-03-2021 23:39:46

  84. Slm sayfa ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım

  85. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi hayran edici, face de paylaştım

  86. selamun aleyküm siten vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  87. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  88. selam arkadaşlar sayfanız yeminle çok güzel, şukuladım

  89. Isparta merkezden ben doruk. Selam herkese siteniz vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım 24-04-2021 10:19:28

  90. İstanbul merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 29-04-2021 15:13:09

  91. selamun aleyküm siten ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler

  92. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. Merhaba sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 367

  93. Kırşehir dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . Merhaba herkese siten yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler , memo – 172

  94. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfan valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 18-05-2021 13:31:21

  95. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi çok iyi, face de paylaştım

  96. Merhaba bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  97. Bu konu : ” Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , mehmet – 477

  98. Siirt dan kimler var. Tarihi Savaş Uçakları Anma Günü / İlk Müdahale Ediyor. . selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 247

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link