Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu?

Bu aptalca bir soru olabilir. Muhtemelen kesinlikle aptalca bir sorudur. Tarihteki her olay etrafında komploların büyüdüğünü görüyorum ve bunun, hükümet / zenginler ve genel halk arasındaki kırılan güvene bağlanabileceğini biliyorum. Ama gerçekçi olarak, hepimiz her olayın derin devletler tarafından kontrol edildiğini düşünüyor muyuz?

Teorilerin tam anlamıyla var olmadığı fikrinin altını oymuyorum, ancak her şeyin arkasında daha kötü bir fikir olduğunda başka biri tamamen hayal kırıklığına uğrar mı?

“Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu?” üzerine 52 yorum

  1. Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfa süper ötesi çok güzel, tebrikler 15-08-2020 14:38:49

    Cevapla
  2. Burdur merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 26-08-2020 13:31:12

    Cevapla
  3. Gaziantep merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımınız valla çok güzel, linkedinde paylaştım 08-09-2020 19:13:57

    Cevapla
  4. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Slm web siteniz valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 30-09-2020 18:36:54

    Cevapla
  5. Kilis merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 02-10-2020 10:11:32

    Cevapla
  6. Bu konu : ” Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? ” çok güzel. Selamlar web siten cidden iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 464

    Cevapla
  7. Şırnak dan kimler var. Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? . selam arkadaşlar siten vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , Aylin – 257

    Cevapla
  8. Çorum merkezden ben hatice. Merhaba paylaşım cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 23-11-2020 22:40:34

    Cevapla
  9. İzmir merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siten inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 07-12-2020 15:33:08

    Cevapla
  10. Bu konu : ” Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın valla güzel, şukuladım , ali – 99

    Cevapla
  11. İstanbul merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler 15-12-2020 22:47:56

    Cevapla
  12. Kırşehir dan kimler var. Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? . Merhabalar sayfa cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 440

    Cevapla
  13. Van dan kimler var. Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? . Selamlar sayfanız yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 457

    Cevapla
  14. Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfanız harbiden dikkat çekici, tebrikler 28-12-2020 22:45:31

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? ” çok güzel. Slm sayfa vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 418

    Cevapla
  16. Yozgat merkezden ben Aylin. Merhabalar web sitesi inan ki çok güzel, saolun 01-01-2021 12:04:06

    Cevapla
  17. Ardahan merkezden ben emin. Slm web siteniz yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 06-01-2021 22:12:16

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım harbiden dikkatimi çekti, tebrikler , ali – 442

    Cevapla
  19. Isparta merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, şukuladım 16-01-2021 04:53:34

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? ” çok güzel. Merhabalar sayfanız valla çok iyi, face de paylaştım , hatice – 147

    Cevapla
  21. Bartın merkezden ben emin. selam arkadaşlar sayfanız inan ki iyi, teraziye tıkladım 20-01-2021 22:35:29

    Cevapla
  22. Uşak dan kimler var. Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? . Merhabalar sayfanız ciddiyim mükemmel, saolun , Gürbüz – 396

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? ” çok güzel. Merhabalar sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , memo – 338

    Cevapla
  24. Karaman dan kimler var. Tarihte, yönetici sınıf tarafından düzenlenmemiş önemli bir olay oldu mu? . Selam herkese web siten valla çok güzel, teraziye tıkladım , Emine – 30

    Cevapla
  25. Bilecik merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 11-02-2021 08:12:49

    Cevapla
  26. İzmir merkezden ben mehmet. Selam web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 17-02-2021 17:03:39

    Cevapla
  27. Ardahan merkezden ben memo. Merhaba web siten gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 26-02-2021 11:50:33

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link