Burada (ve sitenin geri kalanında) konu türlerine bakarsanız, beyni meşgul eden veya sürükleyici konular yerine hepsi resim ve videolardır. ÇOK niş abonelerin hala tartışma konuları var, ancak bunlar nadir bir tür. Bunun yerine tıklama teması “OMG ŞUNU KONTROL EDİN” veya sadece twitter resmi veya gecikmiş bir şey olan şok değeri gönderileri.

BU ADAMIN NE YAPTIĞINA BAKIN !!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW !!!!!! (Birbirinden papağan gibi insanlık dışı bir hızla gönderen anlık 500 yorum !!)

Bunun 2016’da BM’ye satılmasıyla bir ilgisi var mı acaba? Ondan önce daha az video ve devam edecek daha fazla konu vardı. Şimdi her şey aynı anda ve fast food tarzı gönderiler gibi görünüyor. Ve lezzetli türden bile değil. Daha çok sahte yağlarla modern ‘patates kızartması’ gibi ve bunların hepsini daha iyi bilirseniz aldığınız şeyin çöp olduğunu bilirsiniz.

Author

109 Comments

  1. Uşak merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın vallaha billaha çok güzel, sağolun 14-08-2020 22:53:29

  2. Niğde merkezden ben ziya. Selamlar siteniz cidden mükemmel, teraziye tıkladım 15-08-2020 01:38:50

  3. Adana merkezden ben Gürbüz. Merhaba bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 19-08-2020 01:50:14

  4. Merhabalar web siteniz inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  5. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim hayran edici, tebrikler

  6. Isparta merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın süper ötesi iyi, şukuladım 03-09-2020 19:22:18

  7. elif yılmaz Reply

    Sakarya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-09-2020 18:35:01

  8. Nevşehir merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfan inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-09-2020 07:22:23

  9. Kastamonu merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler 30-09-2020 03:04:40

  10. Tokat merkezden ben ziya. Mrb sayfan gerçekten çok güzel, tebrikler 02-10-2020 10:12:24

  11. Erzurum dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhaba herkese siten valla çok iyi, şukuladım , Aylin – 211

  12. Mardin dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Mrb paylaşım vallaha billaha iyi, saolun , ahmet – 118

  13. Mrb paylaşımınız yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım

  14. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler

  15. Kırşehir merkezden ben emin. Mrb paylaşımın valla mükemmel, teşekkürler 18-11-2020 15:21:09

  16. Mrb siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun

  17. Merhaba herkese paylaşımın inanki hayran edici, tebrikler

  18. Antalya merkezden ben emin. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-11-2020 22:41:27

  19. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhabalar web siten gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım , Aylin – 105

  20. Ardahan dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . selamun aleyküm sayfan gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım , mehmet – 235

  21. Gürbüz Reply

    Ağrı dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhaba herkese web sitesi harbiden güzel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 48

  22. Mrb paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun

  23. Nevşehir merkezden ben gaye. Merhaba web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 06-12-2020 14:13:47

  24. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhaba sayfanız valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 197

  25. Bilecik dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz mükemmel, tebrikler , hatice – 119

  26. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım , Hasan – 320

  27. Merhaba siten valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  28. Mardin merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfa harbiden çok iyi, facebookta paylaştım 27-12-2020 21:15:16

  29. Niğde dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Slm paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Hasan – 131

  30. Merhaba sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  31. Gürbüz Reply

    Kocaeli dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhabalar siten inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 43

  32. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhaba web siteniz cidden güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 124

  33. Bayburt dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . selam arkadaşlar siten cidden güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 3

  34. Merhabalar web siteniz yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım

  35. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfan ciddiyim mükemmel, şukuladım

  36. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz cidden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Emine – 146

  37. Selamlar siten gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım

  38. Şırnak dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . selamun aleyküm siten valla ilgi uyandırıcı, saolun , banu – 94

  39. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Selamlar sayfanız gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım , mehmet – 149

  40. Erzincan dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . selamun aleyküm sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 35

  41. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım , emin – 368

  42. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Mrb siten inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Gürbüz – 80

  43. Kütahya dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha mükemmel, teşekkürler , banu – 391

  44. Van merkezden ben hatice. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha çok güzel, şukuladım 05-03-2021 23:41:58

  45. Isparta merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden güzel, teraziye tıkladım 11-03-2021 03:27:26

  46. selamun aleyküm bu web sitesi inanki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  47. Tekirdağ dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Slm siteniz inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 210

  48. Kayseri merkezden ben ziya. Mrb siten valla çok iyi, facebookta paylaştım 20-03-2021 03:19:16

  49. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim güzel, sağolun

  50. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar siteniz vallaha hoşuma gitti, sağolun

  51. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Slm paylaşım cidden hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 85

  52. Çorum dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Selam herkese web siteniz inanılmaz çok iyi, tebrikler , doruk – 284

  53. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhabalar sayfanız cidden iyi, face de paylaştım , Emine – 476

  54. Ordu dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Slm web siten inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , hatice – 253

  55. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  56. Bolu dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Selamın aleyküm siteniz valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 29

  57. elif yılmaz Reply

    Bayburt dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhaba paylaşımın ciddiyim güzel, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 166

  58. Kocaeli dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Mrb paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 172

  59. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Aylin – 412

  60. Uşak dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Slm web siteniz inanılmaz çok iyi, teşekkürler , hatice – 218

  61. Ardahan merkezden ben memo. Mrb bu web sitesi ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım 16-04-2021 19:09:31

  62. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhaba sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler , mehmet – 210

  63. Antalya dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhaba herkese web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , hatice – 290

  64. Selam herkese paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım

  65. Selam herkese siteniz inan ki hoşuma gitti, sağolun

  66. Bitlis merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2021 15:08:27

  67. Batman dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Selamlar bu web sitesi ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 114

  68. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Mrb sayfa inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler , Hasan – 214

  69. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım , memo – 90

  70. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 272

  71. Bolu merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siten süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım 24-05-2021 03:20:47

  72. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhaba siten inan ki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , doruk – 399

  73. Slm sayfan inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  74. Kocaeli dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım , ali – 274

  75. Selamlar siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  76. Aydın dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhaba herkese paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 262

  77. Slm paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  78. Mardin merkezden ben mehmet. Slm paylaşımın cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 22-06-2021 23:47:05

  79. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden güzel, twitter da paylaştım , banu – 259

  80. Bitlis merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşımın harbiden hoşuma gitti, teşekkürler 25-06-2021 08:05:38

  81. Düzce dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . selam arkadaşlar siteniz cidden mükemmel, tebrikler , doruk – 468

  82. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız inanki dikkat çekici, teşekkürler , ali – 174

  83. Eskişehir dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Selam herkese bu web sitesi cidden hayran edici, linkedinde paylaştım , – 48

  84. Bingöl merkezden ben banu. Merhaba paylaşımınız inanki çok iyi, twitter da paylaştım 10-07-2021 15:03:18

  85. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa inan ki hayran bıraktı, sağolun , Aylin – 249

  86. Şanlıurfa merkezden ben ali. Selam bu web sitesi inan ki çok güzel, face de paylaştım 12-07-2021 07:34:58

  87. Merhabalar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  88. Konya merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 17-07-2021 11:43:38

  89. Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, sağolun 18-07-2021 22:24:01

  90. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  91. Burdur merkezden ben ali. Merhaba sayfanız inanki hayran bıraktı, şukuladım 20-07-2021 19:17:21

  92. Kayseri dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . selamun aleyküm sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler , ali – 277

  93. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ziya – 124

  94. Niğde dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhabalar siteniz inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım , doruk – 451

  95. Kahramanmaraş dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhaba siten gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 329

  96. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Selam siten ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım , gaye – 126

  97. Bayburt dan kimler var. Tartışma gönderilerine ne oldu? . Merhaba herkese paylaşımın vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 426

  98. Bu konu : ” Tartışma gönderilerine ne oldu? ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki çok iyi, sağolun , ali – 102

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link