Kategoriler
Genel

Tayvan Cumhurbaşkanlığı Seçimleri: Uyan.

Tsai Ing Wen Tayvan'ın başkanı olmaya devam ediyor.

Bu kadın Tayvan'ın bir sonraki Hong Kong olduğunu görmek istemediğini söylüyor.

Tabii ki Çin'i bunun için suçluyor.

Gerçekte, bu kadın tasfiye için Tayvan'ı kuruyor.

Sadece CCCP'nin vahşilik yapabileceğini düşünmeyin. Milliyetçi KMT "Beyaz Terör" ile tanınıyor.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/White_Terror_(Taiwan)

Beyaz Terör 2.0'ı Tayvan, 2020'de görmek üzereyiz.

Tarih kendini tekrarlar ve CCCP ve KMT'nin hepsi aynı kişiler tarafından desteklenir. Aynı madalyonun iki yüzü.

Ancak bir bükülme olacak.

"Gizemli kaybolmalar" yerine Tayvan şimdi tüm algılanan Komünist unsurları seçmek ve onları öldürmek için tamamen sanrılı ve uyuşturulmuş Gençlik kitlelerini (Maoist kırmızı muhafızlar olarak düşünün) tasarlayacak.

Sadece Şangay'da bir vatandaşlığa sahip olmak, bu kan iblislerinin sağ gözünüzden kopması ve size baş vurması için yeterlidir.

Sonra cesedini yakarlar ve "yok olur".

Bu arada gerçek CCCP ajanları, Xi Jinping gibi dokunulmamış ve gülüyor.

Choi'yi destekleseniz bile, ne olursa olsun, anakara veya hain tarafından anakaradan şüpheleniliyorsanız, öldürülecek ve iyiye geri döneceksiniz.

Sonra Çin'in III. Dünya Savaşı'na girip işgal ettiğini ve ardından özgür konuşma ve demokrasiyi ölümle eşanlamlı olarak etiketlediğini izleyin.

Aptal olma. Bu sadece açıkça Çin istilasını haklı çıkaracak ve eğer Tayvan'da yaşıyorsanız, lanet olsun, Tayvanlı olsun ya da olmasın. Soykırım ortaya çıkacak ve 21. yüzyılda ortaya çıkan doğası, yaklaşmakta olan Hong Kong katliamı, III. Dünya Savaşı, Amerikan Devrimi, İç Savaş ve Soykırım ve NWO kadar şok ve dehşet verici.

20 yılda öldürülen 11 Milyon Gündem 21'in nihai hedefidir ve bunun gerçekleşmesini sağlayacaktır.

“Tayvan Cumhurbaşkanlığı Seçimleri: Uyan.” için 125 yanıt

Eskişehir merkezden ben Emine. Selam herkese bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 18-01-2020 10:40:46

İstanbul merkezden ben ali. Merhaba paylaşım valla çok iyi, twitter da paylaştım 20-01-2020 18:42:43

Rize merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten harbiden mükemmel, tebrikler 21-01-2020 11:32:38

Bingöl merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfanız gerçekten çok güzel, saolun 22-01-2020 05:49:28

Düzce merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşım cidden çok iyi, twitter da paylaştım 22-01-2020 05:49:30

Karaman merkezden ben Aylin. Selamlar sayfanız valla dikkat çekici, sağolun 22-01-2020 12:35:08

Aydın merkezden ben ziya. Selam sayfanız vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 22-01-2020 12:35:11

Eskişehir merkezden ben mehmet. Selam siteniz gerçekten hayran edici, linkedinde paylaştım 22-01-2020 12:35:13

Kırşehir merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımınız inan ki mükemmel, saolun 22-01-2020 18:04:39

Kırklareli merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 25-01-2020 20:28:26

Artvin merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımınız cidden hayran edici, facebookta paylaştım 25-01-2020 20:28:28

Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha çok iyi, şukuladım 25-01-2020 20:28:34

Aksaray merkezden ben doruk. Selamlar bu web sitesi valla mükemmel, teraziye tıkladım 25-01-2020 20:28:36

Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siten inanılmaz mükemmel, sağolun 25-01-2020 20:28:37

Bilecik merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 31-01-2020 05:25:12

Bayburt merkezden ben Emine. Slm web siten harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 08-02-2020 00:42:41

Edirne merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan yeminle hayran edici, facebookta paylaştım 08-02-2020 06:03:11

Tekirdağ merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım 12-02-2020 05:51:54

Kırşehir merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden güzel, sağolun 14-02-2020 09:47:40

Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha hayran edici, şukuladım 23-02-2020 15:53:17

Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa gerçekten iyi, teşekkürler 24-02-2020 21:56:34

Van merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım 25-02-2020 20:03:16

Balıkesir merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden hayran edici, şukuladım 14-03-2020 05:01:47

Kocaeli merkezden ben banu. Selam herkese web siten inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 15-03-2020 21:47:12

Konya merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşım vallaha güzel, sağolun 01-04-2020 00:49:15

Van merkezden ben doruk. Selam siten ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 03-04-2020 11:25:49

İzmir merkezden ben banu. Merhaba herkese web sitesi vallaha dikkat çekici, teşekkürler 06-04-2020 04:56:14

Karabük merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 08-04-2020 06:04:58

Aydın merkezden ben doruk. Selamlar web siten gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 09-04-2020 16:43:31

Adıyaman merkezden ben banu. Selam herkese siten vallaha hoşuma gitti, tebrikler 09-04-2020 16:43:33

Hatay merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımın valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-04-2020 10:30:31

Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Selamlar siteniz valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-04-2020 10:30:35

Osmaniye merkezden ben mehmet. Mrb siteniz inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 14-04-2020 10:30:39

Çankırı merkezden ben ziya. Merhaba sayfa inanki hayran edici, linkedinde paylaştım 14-04-2020 10:30:44

Bayburt merkezden ben Aylin. Mrb web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 14-04-2020 10:30:51

Gaziantep merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız cidden çok güzel, tebrikler 14-04-2020 10:30:55

Artvin merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siteniz vallaha güzel, teşekkürler 14-04-2020 10:30:59

Ordu merkezden ben Emine. Slm siten gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım 14-04-2020 10:31:08

Kayseri merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız yeminle iyi, sağolun 14-04-2020 10:31:15

Sinop merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi valla dikkat çekici, sağolun 14-04-2020 10:31:37

Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siten vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım 14-04-2020 23:33:29

Tekirdağ merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz mükemmel, saolun 19-04-2020 23:35:24

Kastamonu merkezden ben ahmet. Mrb bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 25-04-2020 02:26:31

Kırklareli merkezden ben banu. Selam paylaşımınız valla güzel, sosyal medyada paylaştım 27-04-2020 00:36:01

Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım 03-05-2020 19:49:49

Hatay merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siten ciddiyim hayran edici, tebrikler 03-05-2020 22:41:11

Bolu merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 12-05-2020 03:17:15

Aydın merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım harbiden çok iyi, twitter da paylaştım 16-05-2020 09:52:54

Kars merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa cidden dikkatimi çekti, saolun 21-06-2020 14:05:02

Eskişehir merkezden ben Emine. Slm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 28-06-2020 17:43:15

Iğdır merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha çok güzel, teraziye tıkladım 28-06-2020 19:28:42

Siirt merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım harbiden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 03-07-2020 06:13:11

Sivas merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 03-07-2020 06:13:30

Edirne merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle mükemmel, face de paylaştım 03-07-2020 06:14:53

Gaziantep merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşım vallaha güzel, twitter da paylaştım 03-07-2020 06:15:49

Kars merkezden ben doruk. Merhabalar siteniz harbiden iyi, linkedinde paylaştım 06-07-2020 02:21:10

Düzce merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım 10-07-2020 00:39:44

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir