Ted prebeard’dan (2015-16’da koşarken) nefret eden, ancak sakal sonrası onunla aynı fikirde olan ve hatta belki de onu destekleyen (şimdi) kim? Yaptığı her şeyin doğru olduğunu söylemiyorum ama senatoda konuştuğu şey rakiplerinden çok daha mantıklı mı? Bireysel hakları desteklemesi ve aşı/maske görevine karşı olması gerçekten hoşuma gidiyor, ama yine de aşılanmış ve maskelerle görülmüş. Eminim tek ben değilimdir. Belki bu da bu soru için yanlış alt haha

…nicknick2182 tarafından gönderildi
[comments]

19 Comments

  1. Ardahan merkezden ben . Selam herkese siten ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım 30-07-2021 17:48:16

  2. Adana dan kimler var. Ted Cruz . Merhabalar sayfa inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Aylin – 252

  3. Bu konu : ” Ted Cruz ” çok güzel. selamun aleyküm siten valla çok iyi, teraziye tıkladım , Aylin – 385

  4. Bartın dan kimler var. Ted Cruz . selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, sağolun , ali – 359

  5. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Ted Cruz ” çok güzel. Selam siten yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 113

  6. Ankara dan kimler var. Ted Cruz . selamun aleyküm sayfan cidden dikkatimi çekti, teşekkürler , ziya – 266

  7. Şanlıurfa merkezden ben ali. selamun aleyküm siten yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2021 12:35:39

  8. Bu konu : ” Ted Cruz ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım , Hasan – 353

  9. Bu konu : ” Ted Cruz ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 402

  10. İstanbul dan kimler var. Ted Cruz . Merhabalar web siten inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım , Emine – 427

  11. Mardin dan kimler var. Ted Cruz . Selamın aleyküm sayfa inanki mükemmel, saolun , ziya – 368

  12. Bu konu : ” Ted Cruz ” çok güzel. Mrb sayfanız süper ötesi güzel, saolun , mehmet – 418

  13. Kars dan kimler var. Ted Cruz . Slm siteniz süper ötesi iyi, teraziye tıkladım , – 397

  14. Bingöl dan kimler var. Ted Cruz . Selamın aleyküm siteniz inanılmaz iyi, saolun , mehmet – 5

  15. Bu konu : ” Ted Cruz ” çok güzel. Selam herkese web siteniz harbiden çok iyi, teraziye tıkladım , ahmet – 414

  16. elif yılmaz Reply

    Bolu merkezden ben elif yılmaz. Merhaba bu web sitesi inan ki iyi, linkedinde paylaştım 09-09-2021 20:20:18

Write A Comment