Geçen hafta yüksek mahkeme adaylarının listesini yayınladı, Ted Cruz da vardı. Bugüne hızlı bir şekilde giderseniz Ruth evinde ölü bulunur ve ölüm nedeni otopsi yapılmadan hemen kanser olarak etiketlenir, çünkü ölüm nedenleri ne zaman otopsi yapılmadan açıklanır? Ted Cruz, Beth’i koltuğuna oturmak için öldürdü ve üst düzeyler bunu örtbas etmeye çalışıyor.

Author

62 Comments

  1. Ankara merkezden ben banu. Merhaba siteniz süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 19-09-2020 06:13:25

  2. Van merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun 19-09-2020 10:46:39

  3. Sivas merkezden ben Aylin. Mrb web siteniz vallaha billaha hayran edici, tebrikler 19-09-2020 12:29:29

  4. Selamlar web siten gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler

  5. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfa harbiden çok güzel, face de paylaştım 27-09-2020 16:20:13

  6. Selamın aleyküm web sitesi vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Merhaba paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  8. Isparta merkezden ben ahmet. Selam paylaşımınız gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 09:18:34

  9. elif yılmaz Reply

    Merhabalar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. Tunceli merkezden ben Emine. Mrb web siteniz harbiden dikkat çekici, sağolun 07-10-2020 06:21:06

  11. selam arkadaşlar sayfan cidden hayran edici, tebrikler

  12. Uşak dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . selam arkadaşlar web sitesi gerçekten iyi, tebrikler , Hasan – 465

  13. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, tebrikler

  14. Denizli merkezden ben hatice. Slm siten süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 29-10-2020 03:59:01

  15. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Erzurum merkezden ben ziya. Selam paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 20-11-2020 00:08:13

  17. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar siten süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım

  18. Van merkezden ben Hasan. selamun aleyküm siteniz inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 23-11-2020 21:51:06

  19. Bolu dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Slm siteniz inan ki çok hoşuma gitti, sağolun , mehmet – 329

  20. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım , ziya – 285

  21. Gürbüz Reply

    Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfanız valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 01-12-2020 00:22:24

  22. Kilis dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Merhaba herkese paylaşım inanki mükemmel, saolun , banu – 439

  23. Zonguldak merkezden ben doruk. selamun aleyküm siteniz ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 09-12-2020 10:06:21

  24. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 148

  25. Merhabalar bu web sitesi inan ki hayran edici, sağolun

  26. Afyon merkezden ben memo. Selam web siteniz yeminle mükemmel, saolun 15-12-2020 22:44:12

  27. Nevşehir merkezden ben memo. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden güzel, şukuladım 31-12-2020 23:39:32

  28. Bartın merkezden ben . Selam herkese siten harbiden iyi, facebookta paylaştım 03-01-2021 00:12:32

  29. Ağrı dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Selamlar paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 3

  30. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 141

  31. Tunceli dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 373

  32. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Slm web siten inan ki çok hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 24

  33. Kahramanmaraş dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . selam arkadaşlar paylaşım harbiden güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 108

  34. Kırıkkale dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Selamın aleyküm web siten inanki hayran edici, face de paylaştım , – 250

  35. Muş dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Selam paylaşım inanılmaz hayran edici, teşekkürler , – 491

  36. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Slm web sitesi inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 339

  37. Karabük merkezden ben hatice. Selamın aleyküm web siten vallaha güzel, saolun 30-01-2021 07:06:57

  38. Niğde merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız inanki hayran edici, teşekkürler 16-02-2021 07:42:08

  39. Batman dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Selamın aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun , banu – 130

  40. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. selamun aleyküm web siten süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım , Hasan – 29

  41. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Selamlar sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, saolun , doruk – 357

  42. Gürbüz Reply

    Selam herkese sayfanız valla hoşuma gitti, teşekkürler

  43. Eskişehir merkezden ben hatice. Selam bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 04-04-2021 20:48:40

  44. Niğde dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Selam herkese sayfa gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım , banu – 483

  45. elif yılmaz Reply

    Merhaba web sitesi vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

  46. Adıyaman merkezden ben Hasan. Selam sayfanız vallaha mükemmel, face de paylaştım 20-04-2021 03:08:44

  47. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın inanki iyi, twitter da paylaştım , – 264

  48. Tokat dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Merhaba web siten inanki çok iyi, sağolun , ziya – 463

  49. Eskişehir merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım 05-05-2021 18:15:57

  50. selam arkadaşlar web siten inanki mükemmel, tebrikler

  51. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Selam herkese siteniz inanki hayran edici, linkedinde paylaştım , Aylin – 153

  52. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Mrb web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım , ali – 6

  53. elif yılmaz Reply

    Selam sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  54. Uşak dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Merhaba sayfa valla dikkat çekici, şukuladım , ziya – 51

  55. Tokat dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . Mrb paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun , ali – 191

  56. Adıyaman merkezden ben banu. Slm paylaşımınız cidden iyi, saolun 04-06-2021 06:08:21

  57. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 463

  58. Bu konu : ” Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. ” çok güzel. Merhabalar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun , banu – 387

  59. İstanbul merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 22-06-2021 00:09:22

  60. Şırnak dan kimler var. Ted Cruz, Ruth Bader’ı öldürdü. . selam arkadaşlar web siten harbiden iyi, tebrikler , hatice – 468

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link