Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği

Bunu çok düşünüyorum. Denver’da yaşıyorum. Burası ilerici anti-faşist olduklarını düşünen faşistler tarafından istila edilmiş durumda. Temel olarak, bu insan kilitlenmeyi sever ve onları güvende tutmak için Technocracy ile iyidir.

Arkadaşlarımın çoğunun beyni yıkandı. Şehir hayatı bu günlerde açıkça bir boka değmez ve sürünen totalitarizm her yerde. Denver eskiden eğlenceliydi, ancak diğer tüm büyük şehirler gibi Orwellci bir kabus olacağını düşünmeden edemiyorum.

Yani soru şu: Bu boktan kaçmak için nereye gidiyorsun? Wyoming’de arazi satın almayı düşünüyordum, çünkü kırmızı eyaletlerin bu saçmalığa doğru daha yavaş bir yürüyüş olacağını düşünüyorum.

Bunu hayatımın çoğunda maviye yaslanmış biri olarak söylüyorum ve genel olarak liberal şehirlerin kültürünü seviyorum. Ancak gelecek kasvetli ve solcuların bu noktada sağdakilerden çok daha fazla beyinleri yıkanmış olduğu görülüyor.

“Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği” üzerine 24 yorum

  1. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki çok iyi, saolun , emin – 484

    Cevapla
  2. İstanbul dan kimler var. Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği . Merhaba sayfanız inanki mükemmel, sağolun , ali – 330

    Cevapla
  3. Kayseri merkezden ben Hasan. Selamlar web siteniz inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 27-11-2020 15:03:44

    Cevapla
  4. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. Mrb sayfa harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım , Gürbüz – 72

    Cevapla
  5. Tekirdağ dan kimler var. Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği . Merhaba sayfan valla çok güzel, teraziye tıkladım , Gürbüz – 429

    Cevapla
  6. Kastamonu dan kimler var. Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği . selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, şukuladım , gaye – 439

    Cevapla
  7. Amasya merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfan ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-12-2020 00:47:45

    Cevapla
  8. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. selamun aleyküm siten gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , ali – 396

    Cevapla
  9. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. Merhabalar paylaşım inanki iyi, facebookta paylaştım , emin – 10

    Cevapla
  10. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz çok iyi, tebrikler , memo – 398

    Cevapla
  11. Karaman merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımınız inan ki çok güzel, tebrikler 28-12-2020 05:00:28

    Cevapla
  12. Nevşehir dan kimler var. Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği . Merhabalar paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım , Emine – 88

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. Selam paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun , ali – 261

    Cevapla
  14. Siirt dan kimler var. Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği . Selam bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 445

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 293

    Cevapla
  16. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi mükemmel, saolun , banu – 479

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. Merhabalar siten vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım , ziya – 376

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği ” çok güzel. Selam paylaşımınız süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım , ziya – 361

    Cevapla
  19. Aksaray dan kimler var. Teknokrasiden Kaçmak İçin Nereye Gitmeyi Düşünüyorsunuz COVID Deliliği . Slm paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 370

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link