Sadece geçen ay 111’i (NHS acil olmayan hattı) arayarak yaşadığım tüm deneyimleri paylaşmak istedim.

Annem geçen ay gerçekten hastaydı, onu hiç bu kadar kötü görmemiştim. Bir hafta boyunca gerçekten yüksek sıcaklık, kusma ve nefes alma sorunları. Evdeki geri kalanımız da biraz hastalandık ama kötü değil, esas olarak koku kaybı.

111’i aramaya karar verdim ve yaklaşık 3 saat beklettikten sonra birine geçtim. Daha sonra annemle telefonda 5 dakika konuştuktan sonra ona Covid19 teşhisi koyan ve geri kalanımızın 14 gün boyunca kendini izole etmesi gerektiğini söyleyen bir Hekimden bir telefon aldım.

Tanının fiziksel bir test değil, telefon görüşmesi yoluyla yapıldığı kaç vaka olduğunu merak ediyorum. Bu büyük olasılıkla sayıları eğiyor.

Bahse girerim bu dönemde ona bir şey olmuş olsaydı ve vefat ederse Covid19’a atfedeceklerdi.

Author

166 Comments

  1. Konya merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfan harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 30-04-2020 11:47:13

  2. Merhaba herkese sayfa gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  3. Yozgat merkezden ben doruk. selamun aleyküm bu web sitesi cidden hayran bıraktı, saolun 30-04-2020 12:18:43

  4. Giresun merkezden ben ali. Mrb siten inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım 30-04-2020 16:32:34

  5. Iğdır merkezden ben doruk. Slm sayfa inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım 30-04-2020 16:32:50

  6. Kırklareli merkezden ben doruk. Slm sayfanız valla hoşuma gitti, sağolun 01-05-2020 08:16:57

  7. Selam sayfan cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Sinop merkezden ben doruk. Mrb web sitesi inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 03-05-2020 08:21:25

  9. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten inanki güzel, şukuladım 04-05-2020 17:37:24

  10. Selamlar paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler

  11. Kırıkkale merkezden ben gaye. Mrb paylaşımınız inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 07-05-2020 15:20:06

  12. Selam herkese sayfan yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  13. Kırklareli merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siteniz vallaha hayran edici, tebrikler 11-05-2020 02:45:27

  14. Tokat merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımın inan ki mükemmel, face de paylaştım 12-05-2020 23:19:21

  15. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun

  16. Selam herkese sayfanız inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Kırşehir merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:45:11

  18. Merhabalar sayfanız inanki dikkatimi çekti, şukuladım

  19. Erzurum merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:45:16

  20. Manisa merkezden ben Gürbüz. Selam herkese bu web sitesi cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-05-2020 11:45:19

  21. Selamlar sayfanız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  22. Trabzon merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfan inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 11:45:25

  23. Slm paylaşımın valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  24. Muş merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımınız harbiden iyi, şukuladım 14-05-2020 11:45:31

  25. selam arkadaşlar siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  26. Ordu merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 11:45:36

  27. Merhaba paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  28. Adıyaman merkezden ben ahmet. Slm sayfa ciddiyim hayran edici, saolun 14-05-2020 11:45:45

  29. selamun aleyküm sayfanız vallaha çok güzel, face de paylaştım

  30. Merhabalar sayfan valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  31. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web sitesi cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 14-05-2020 11:45:54

  32. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, sağolun

  33. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  34. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle mükemmel, twitter da paylaştım

  35. Antalya merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, sağolun 15-05-2020 08:04:43

  36. Diyarbakır merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım 22-05-2020 02:43:30

  37. Selamlar paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  38. Kastamonu merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, sağolun 03-06-2020 16:27:04

  39. Muş merkezden ben banu. Merhabalar siten ciddiyim çok güzel, face de paylaştım 04-06-2020 07:03:18

  40. Hatay merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 04-06-2020 07:04:53

  41. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım

  42. Merhaba herkese sayfa inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  43. Tekirdağ merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfa gerçekten iyi, teraziye tıkladım 05-06-2020 16:23:05

  44. Eskişehir merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 12-06-2020 19:19:51

  45. Merhaba paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  46. İzmir merkezden ben ahmet. Mrb sayfan yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 13-06-2020 13:09:26

  47. İzmir merkezden ben ali. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 13-06-2020 23:40:06

  48. Merhabalar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  49. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi gerçekten iyi, teşekkürler 22-06-2020 00:14:58

  50. İstanbul merkezden ben doruk. Selam bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 02-07-2020 15:44:28

  51. Selamlar paylaşımınız gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım

  52. Çankırı merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa valla çok hoşuma gitti, sağolun 11-07-2020 15:49:32

  53. Eskişehir merkezden ben ali. selam arkadaşlar siten harbiden dikkat çekici, teşekkürler 13-07-2020 00:27:05

  54. Merhabalar paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, şukuladım

  55. Kırşehir merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 15-07-2020 13:52:07

  56. Aksaray merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfa valla çok güzel, saolun 18-07-2020 14:28:58

  57. Merhabalar siteniz harbiden çok güzel, face de paylaştım

  58. Burdur merkezden ben ziya. selamun aleyküm bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-07-2020 22:32:57

  59. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  60. Siirt merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 05-08-2020 17:16:24

  61. Bingöl merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım 07-08-2020 00:33:18

  62. Selamlar web siten vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım

  63. Çorum merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siten harbiden hayran edici, facebookta paylaştım 07-08-2020 02:29:37

  64. Karabük merkezden ben ali. Mrb web siteniz vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 07-08-2020 02:34:05

  65. Selamlar sayfan süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım

  66. Kırşehir merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, tebrikler 10-08-2020 03:24:13

  67. Kocaeli merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siten valla hoşuma gitti, teşekkürler 11-08-2020 19:18:43

  68. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan inan ki iyi, linkedinde paylaştım 11-08-2020 23:17:58

  69. Gaziantep merkezden ben banu. Mrb sayfan valla güzel, twitter da paylaştım 16-08-2020 09:50:19

  70. Merhabalar paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  71. Rize merkezden ben gaye. Selam herkese web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 28-08-2020 07:22:39

  72. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz çok güzel, tebrikler

  73. Sakarya merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 30-08-2020 17:49:41

  74. Aksaray merkezden ben ziya. Slm sayfanız vallaha çok iyi, saolun 07-09-2020 00:08:36

  75. Selamlar sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım

  76. Muş merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siten harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-09-2020 07:06:19

  77. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfanız inan ki hoşuma gitti, tebrikler

  78. Tokat merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 23-09-2020 16:09:52

  79. Selam herkese paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım

  80. Sinop merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:31:41

  81. Ankara merkezden ben Aylin. Selam web sitesi inanılmaz hayran edici, teşekkürler 04-10-2020 16:46:27

  82. Kırşehir merkezden ben ali. Selam web siteniz inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım 05-10-2020 21:36:56

  83. Gürbüz Reply

    Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Slm siten inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 10-10-2020 00:49:08

  84. Selam herkese web sitesi valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  85. İzmir merkezden ben ziya. Merhaba sayfanız vallaha iyi, teraziye tıkladım 16-10-2020 19:28:14

  86. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Emine – 101

  87. Merhabalar sayfanız gerçekten çok güzel, sağolun

  88. Gürbüz Reply

    Artvin merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz valla çok güzel, teşekkürler 04-11-2020 13:39:00

  89. Gaziantep dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . selamun aleyküm paylaşımınız inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım , Aylin – 225

  90. Siirt dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Selam web siteniz vallaha hayran edici, tebrikler , doruk – 118

  91. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. selam arkadaşlar siten valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , – 182

  92. Malatya merkezden ben banu. Selam herkese sayfan valla hayran edici, teraziye tıkladım 19-11-2020 04:25:24

  93. Karabük dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . merhaba arkadaşlar siten inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 444

  94. Sivas dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . selamun aleyküm sayfan gerçekten dikkat çekici, sağolun , emin – 21

  95. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Merhabalar sayfa cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 153

  96. Gümüşhane dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Merhaba herkese siten ciddiyim hayran edici, teşekkürler , doruk – 474

  97. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok iyi, facebookta paylaştım , ali – 27

  98. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım 06-12-2020 08:12:42

  99. Ordu dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Merhaba siteniz gerçekten hayran bıraktı, sağolun , mehmet – 243

  100. Bursa merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok iyi, tebrikler 08-12-2020 02:06:29

  101. selamun aleyküm bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  102. Çankırı dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Slm paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 165

  103. elif yılmaz Reply

    Kırşehir merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler 16-12-2020 22:15:43

  104. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sağolun

  105. Kütahya dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Slm web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 355

  106. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz iyi, şukuladım

  107. elif yılmaz Reply

    Zonguldak merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım 24-12-2020 05:56:45

  108. Eskişehir merkezden ben . Mrb sayfan süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 01-01-2021 20:47:43

  109. Selam herkese sayfanız inanki çok iyi, şukuladım

  110. Osmaniye dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . selamun aleyküm siteniz harbiden hayran edici, face de paylaştım , Emine – 236

  111. Gürbüz Reply

    Karabük merkezden ben Gürbüz. Merhaba siten inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler 15-01-2021 02:13:24

  112. Hatay merkezden ben memo. Selam web siteniz valla hayran edici, teşekkürler 15-01-2021 12:09:30

  113. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız cidden iyi, şukuladım , banu – 263

  114. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Slm sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ahmet – 405

  115. Slm paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  116. Adıyaman dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Merhabalar web siteniz inanki güzel, tebrikler , memo – 407

  117. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım , Hasan – 485

  118. Erzurum merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız yeminle dikkat çekici, tebrikler 20-01-2021 10:03:57

  119. Manisa merkezden ben Hasan. Selamlar sayfa süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım 24-01-2021 21:27:02

  120. Hakkari dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Merhabalar web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 327

  121. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Mrb sayfan vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 497

  122. Gürbüz Reply

    Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler 04-02-2021 16:03:13

  123. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi yeminle dikkatimi çekti, sağolun , ali – 4

  124. Karaman merkezden ben hatice. Selam herkese web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 08-02-2021 00:30:53

  125. elif yılmaz Reply

    Sivas merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 09-02-2021 07:22:29

  126. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  127. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Selamlar sayfa valla çok güzel, teşekkürler , emin – 85

  128. Gaziantep dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Selamlar web siteniz harbiden güzel, teraziye tıkladım , banu – 307

  129. Yalova dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Selamlar web sitesi harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 311

  130. Gürbüz Reply

    Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Mrb siten harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 03-03-2021 06:30:09

  131. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Selamlar siten süper ötesi hoşuma gitti, saolun , doruk – 19

  132. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. selam arkadaşlar siten cidden çok iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 82

  133. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  134. Denizli merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 25-03-2021 16:28:39

  135. Merhaba herkese paylaşımın yeminle hayran bıraktı, saolun

  136. elif yılmaz Reply

    Kilis dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Selam herkese siteniz harbiden güzel, şukuladım , elif yılmaz – 457

  137. Merhaba herkese sayfa valla hayran edici, twitter da paylaştım

  138. Sinop merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki çok iyi, sağolun 06-04-2021 19:32:56

  139. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Selamlar siten yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım , mehmet – 27

  140. Edirne dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 189

  141. Selamlar paylaşımınız yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  142. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  143. Merhaba herkese siten vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  144. Antalya merkezden ben hatice. Selamlar sayfa yeminle çok güzel, facebookta paylaştım 07-05-2021 00:16:40

  145. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Merhaba web sitesi valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ziya – 437

  146. Kırıkkale merkezden ben . Merhaba siten vallaha çok iyi, face de paylaştım 15-05-2021 18:58:58

  147. Gürbüz Reply

    Uşak merkezden ben Gürbüz. Selamlar web sitesi gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 20-05-2021 07:29:36

  148. Bu konu : ” Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi ” çok güzel. Selam sayfa vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 260

  149. Iğdır dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Merhaba paylaşımın gerçekten hayran edici, şukuladım , ahmet – 338

  150. Niğde merkezden ben Aylin. Mrb siten cidden güzel, linkedinde paylaştım 01-06-2021 02:26:21

  151. Bingöl merkezden ben banu. Selam siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım 09-06-2021 20:30:53

  152. Eskişehir dan kimler var. Telefon Arama ile İngiltere Covid19 Teşhisi . Selam herkese web siten inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , emin – 196

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link