Telefonlar kapalı olduğunda veya öldüğünde bile sizi ve söylediklerinizi takip eder

Tamam eminim herkes açıkken bunu yaptığını biliyor ama şimdi eve giderken garip bir deneyim yaşadım.

Arkadaşımla arabamda kısa bir konvoyum vardı ve elektronik reklam panolarının nasıl iyi bir fikir olduğu hakkında konuşuyordum – telefonum bu konuşmaya en az 4 saat önce ölmüştü ..

Telefonun IG’ye gitmesini şarj ediyorum ve gördüğüm ilk şey, reklam panolarının kılıflara ve cüzdanlara ve benzeri yerlere yeniden yerleştirilmesi için garip bir reklam. Çenem düştü ama artık bu noktada şok bile edilemiyorum. Tam anlamıyla beni tuhaf hale getirecek her şeye karşı duyarsızım ve hepimizin içimizde ölü olmaya şartlandığına inanıyorum.

Başka kimsenin bu deneyimi var mı?

“Telefonlar kapalı olduğunda veya öldüğünde bile sizi ve söylediklerinizi takip eder” üzerine 26 yorum

  1. Diyarbakır merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 01-08-2020 11:05:16

    Cevapla
  2. Manisa merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım 03-08-2020 07:36:38

    Cevapla
  3. Muğla merkezden ben Emine. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım 16-08-2020 18:34:18

    Cevapla
  4. Karaman merkezden ben ali. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, face de paylaştım 24-08-2020 17:51:31

    Cevapla
  5. Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. Mrb web sitesi valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 28-08-2020 01:05:28

    Cevapla
  6. Isparta merkezden ben Aylin. Mrb sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 15-09-2020 13:32:22

    Cevapla
  7. Kırklareli merkezden ben banu. Selamlar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, şukuladım 15-09-2020 16:11:55

    Cevapla
  8. Karaman merkezden ben doruk. Merhaba paylaşım cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 02-10-2020 10:32:22

    Cevapla
  9. Diyarbakır merkezden ben Aylin. Slm sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-10-2020 11:38:08

    Cevapla
  10. Bu konu : ” Telefonlar kapalı olduğunda veya öldüğünde bile sizi ve söylediklerinizi takip eder ” çok güzel. Slm paylaşımınız valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ziya – 295

    Cevapla

Yorum yapın