Genelde göz atıp bazen PC veya iPad’imde Reddit’e gönderiyorum ve bu şimdiye kadar sahip olduğum tek Reddit hesabı.

Bazen telefonumda Reddit’e göz atarım, ancak hiçbir zaman yayınlamaz, telefonumdaki Reddit hesabımda hiç oturum açmadım.

Bugün, telefonumla yorum yapmak istediğim bir yayın gördüm, bu yüzden yorum yaptım ve kullanıcı adı ve şifre girmeyi bekliyordum.

Bunun yerine, 9 günlük bir hesaba giriş yaptım, yorum geçmişi yok ve benim için anlamı olmayan bir kullanıcı adı. Ayarlara gittiğimde, hesap e-posta adresime bağlı.

Reddit için farklı bir hesap oluşturmamın hiçbir nedeni olmadı ve yapsaydım kesinlikle aynı e-posta adresini kullanmazdım.

Benden başka kimsenin telefonuma erişimi yok. Ne s … k .. M şey oluyo burda?

Author

120 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Kilis merkezden ben elif yılmaz. Selamlar bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 18-05-2020 17:02:27

  2. Afyon merkezden ben banu. Selam sayfanız süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım 18-05-2020 20:32:35

  3. Antalya merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım 18-05-2020 20:38:32

  4. Siirt merkezden ben ali. Mrb sayfa vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 20-05-2020 21:23:50

  5. Ağrı merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siten yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 21-05-2020 20:30:34

  6. selam arkadaşlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, saolun

  7. Merhaba paylaşımınız süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım

  8. Bartın merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki güzel, face de paylaştım 02-06-2020 01:06:22

  9. Antalya merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa inanılmaz çok güzel, sağolun 02-06-2020 21:34:18

  10. Kayseri merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siten yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 04-06-2020 10:11:57

  11. Yozgat merkezden ben banu. Slm sayfanız inanki çok hoşuma gitti, saolun 10-06-2020 11:23:53

  12. Sakarya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten inan ki güzel, face de paylaştım 10-06-2020 21:06:04

  13. Ağrı merkezden ben doruk. Slm paylaşımınız harbiden çok iyi, teşekkürler 18-06-2020 20:14:21

  14. Gaziantep merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfan harbiden çok iyi, twitter da paylaştım 25-06-2020 11:40:43

  15. Kırıkkale merkezden ben ali. Merhaba siteniz gerçekten iyi, face de paylaştım 25-06-2020 16:47:28

  16. Selamlar web siteniz gerçekten hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  17. Selamlar web siten harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  18. Malatya merkezden ben Aylin. Selam herkese bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 30-06-2020 21:10:53

  19. Karaman merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siteniz harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 01-07-2020 08:34:38

  20. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfa vallaha dikkat çekici, saolun 02-07-2020 14:39:05

  21. Mardin merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 05-07-2020 17:52:20

  22. Ardahan merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten çok iyi, tebrikler 12-07-2020 18:42:54

  23. elif yılmaz Reply

    İzmir merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web sitesi vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 14-07-2020 10:01:40

  24. Samsun merkezden ben banu. Selamlar web siten inanki hayran edici, tebrikler 15-07-2020 19:00:04

  25. Samsun merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşım valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 16-07-2020 14:44:43

  26. Mersin merkezden ben ali. Selam sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, teşekkürler 18-07-2020 14:38:12

  27. elif yılmaz Reply

    Bursa merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten vallaha billaha güzel, teşekkürler 18-07-2020 22:08:33

  28. Afyon merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-07-2020 18:33:39

  29. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  30. Bayburt merkezden ben banu. Merhabalar siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-07-2020 11:12:56

  31. Selamın aleyküm web siten cidden hayran edici, face de paylaştım

  32. selam arkadaşlar web sitesi yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım

  33. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  34. Merhabalar siten gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  35. Siirt merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 06-08-2020 22:14:35

  36. Merhabalar siten inanılmaz iyi, twitter da paylaştım

  37. Konya merkezden ben Aylin. Selam paylaşımınız inanılmaz çok iyi, sağolun 07-08-2020 08:36:11

  38. Merhaba herkese web sitesi inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  39. Denizli merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım 09-08-2020 22:12:02

  40. Düzce merkezden ben mehmet. Selam siteniz ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 13-08-2020 19:45:14

  41. Merhaba web siten vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  42. selamun aleyküm siten cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  43. Selamlar paylaşımınız inanki dikkat çekici, saolun

  44. merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım

  45. Nevşehir merkezden ben doruk. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha güzel, face de paylaştım 31-08-2020 00:28:11

  46. Karaman merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha güzel, şukuladım 04-09-2020 15:03:23

  47. Bayburt merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki iyi, face de paylaştım 08-09-2020 20:56:42

  48. Mrb paylaşım harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  49. Malatya merkezden ben ziya. Mrb paylaşım harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 20-09-2020 01:47:58

  50. Selam herkese web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım

  51. Ağrı merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 26-09-2020 11:57:42

  52. Gürbüz Reply

    Nevşehir merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımınız gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 11:29:58

  53. Sinop merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web sitesi cidden hoşuma gitti, tebrikler 02-10-2020 11:44:02

  54. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  55. selamun aleyküm siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  56. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın inan ki hayran bıraktı, teşekkürler 28-10-2020 19:58:09

  57. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  58. Giresun merkezden ben banu. Selamın aleyküm web siteniz inan ki güzel, facebookta paylaştım 01-11-2020 17:11:56

  59. Balıkesir merkezden ben gaye. Selamlar web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 03-11-2020 17:27:13

  60. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler

  61. Bartın merkezden ben banu. Merhaba herkese siten yeminle iyi, tebrikler 18-11-2020 00:31:50

  62. Bartın dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ali – 131

  63. İzmir dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . selam arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, tebrikler , memo – 461

  64. Kastamonu merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım cidden iyi, linkedinde paylaştım 26-11-2020 12:29:15

  65. Sakarya dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Selam herkese sayfa harbiden güzel, sağolun , hatice – 112

  66. Edirne dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . selamun aleyküm sayfa gerçekten iyi, sağolun , ali – 384

  67. Merhaba bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun

  68. Karabük dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Merhabalar paylaşımın vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım , hatice – 216

  69. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. Selam herkese web siten inan ki hayran edici, saolun , Aylin – 392

  70. Çorum merkezden ben . Merhaba paylaşım vallaha çok iyi, tebrikler 15-12-2020 22:58:35

  71. Batman merkezden ben . Merhaba web sitesi valla güzel, facebookta paylaştım 15-12-2020 23:16:02

  72. Kırıkkale dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Merhaba herkese siteniz ciddiyim çok güzel, face de paylaştım , gaye – 408

  73. Slm paylaşımın harbiden iyi, linkedinde paylaştım

  74. Yalova dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . selam arkadaşlar siten inanılmaz hoşuma gitti, saolun , memo – 375

  75. Selam paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, tebrikler

  76. Kırıkkale dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Merhaba paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Emine – 76

  77. Kayseri merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfanız vallaha çok iyi, face de paylaştım 29-12-2020 20:47:34

  78. Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  79. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  80. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. Selam herkese web siten süper ötesi iyi, şukuladım , – 393

  81. Düzce merkezden ben Hasan. Slm bu web sitesi harbiden çok güzel, saolun 16-01-2021 18:54:49

  82. elif yılmaz Reply

    Batman dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Slm web sitesi cidden çok güzel, sağolun , elif yılmaz – 332

  83. Amasya dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Slm siteniz yeminle hayran bıraktı, sağolun , Hasan – 239

  84. Merhaba paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler

  85. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  86. Kastamonu merkezden ben emin. Merhaba herkese sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 03-02-2021 16:32:33

  87. Şırnak dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla çok iyi, face de paylaştım , – 406

  88. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. Selamlar paylaşımın yeminle güzel, facebookta paylaştım , memo – 398

  89. Selam sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  90. Zonguldak dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Merhaba siten inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım , hatice – 291

  91. Gürbüz Reply

    Uşak dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Mrb sayfan cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 3

  92. Kilis dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Mrb sayfanız süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 260

  93. Erzurum dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Selamlar siten süper ötesi hayran edici, face de paylaştım , doruk – 254

  94. Adana dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . selam arkadaşlar sayfan gerçekten hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 184

  95. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle iyi, sağolun , mehmet – 353

  96. elif yılmaz Reply

    Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2021 14:24:14

  97. Konya merkezden ben Aylin. Selam siten süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 11-03-2021 11:15:30

  98. Adıyaman merkezden ben emin. Selamlar web sitesi ciddiyim güzel, sağolun 11-03-2021 15:22:29

  99. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz çok iyi, saolun

  100. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. Mrb siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , memo – 345

  101. Slm paylaşımın valla hayran edici, twitter da paylaştım

  102. Selam herkese siten gerçekten güzel, facebookta paylaştım

  103. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım , ali – 473

  104. Ağrı merkezden ben ziya. Merhaba paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, tebrikler 08-04-2021 22:10:28

  105. Afyon dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Merhaba herkese sayfan inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım , banu – 316

  106. Denizli dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Selam siten valla dikkatimi çekti, tebrikler , banu – 328

  107. Kırıkkale merkezden ben gaye. Selam herkese sayfanız valla hoşuma gitti, teşekkürler 06-05-2021 18:28:31

  108. Kayseri dan kimler var. Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı . Merhaba herkese web siteniz yeminle iyi, teşekkürler , Gürbüz – 202

  109. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. Selam sayfan valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 303

  110. Bu konu : ” Telefonum bilinmeyen bir Reddit hesabına giriş yaptı ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 238

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link