Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak

Daha önce 9/11 belgesellerinden birinde duymuştum. Doğru hatırlarsam, isminin Richard Baer olduğunu düşünüyorum ve istihbarat kurumlarının bir şey planladıklarını ve Bin Ladin'e sabitleyeceklerini uyardığı bir radyo şovundaydı, ancak özel olarak neyi bildiğini sanmıyorum. 11 Eylül'e kadar oldu. Bu konuyu her araştırmaya çalıştığımda, bir kayıt veya belge olduğunu bilsem bile, bulmak inanılmaz zor. Herkes nerede olduğunu biliyor ve bir bağlantı ya da bir şey varsa bunu takdir ediyorum. Teşekkürler!

“Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak” üzerine 90 yorum

  1. Sivas merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 01-03-2020 00:00:45

    Cevapla
  2. Karabük merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 04-03-2020 10:47:32

    Cevapla
  3. Aydın merkezden ben ali. Merhabalar sayfa inanılmaz çok güzel, face de paylaştım 06-03-2020 16:43:22

    Cevapla
  4. Gümüşhane merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım 15-03-2020 17:55:52

    Cevapla
  5. Şırnak merkezden ben Aylin. Mrb bu web sitesi inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 23-03-2020 13:22:41

    Cevapla
  6. Çorum merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım 03-04-2020 10:05:28

    Cevapla
  7. Eskişehir merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşım inan ki dikkatimi çekti, şukuladım 09-04-2020 10:29:51

    Cevapla
  8. Burdur merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfan inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 23-04-2020 00:04:55

    Cevapla
  9. Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siteniz harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 23-04-2020 05:05:45

    Cevapla
  10. Adana merkezden ben ziya. selamun aleyküm siten cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 03-05-2020 22:45:11

    Cevapla
  11. Burdur merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, teşekkürler 13-05-2020 21:04:12

    Cevapla
  12. Kırklareli merkezden ben ahmet. Selam sayfan cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 00:28:25

    Cevapla
  13. Isparta merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım 26-07-2020 01:42:28

    Cevapla
  14. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler 27-07-2020 09:35:37

    Cevapla
  15. Rize merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 28-07-2020 11:11:56

    Cevapla
  16. Elazığ merkezden ben ahmet. Merhaba web siten inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 29-07-2020 01:55:40

    Cevapla
  17. Kocaeli merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten mükemmel, face de paylaştım 30-07-2020 12:45:23

    Cevapla
  18. Elazığ merkezden ben gaye. Selam herkese siteniz yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım 09-08-2020 15:04:40

    Cevapla
  19. Kars merkezden ben ahmet. Selam herkese siten yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 21-08-2020 15:54:42

    Cevapla
  20. Sakarya merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-08-2020 00:28:30

    Cevapla
  21. Elazığ merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler 14-09-2020 23:47:45

    Cevapla
  22. Van dan kimler var. Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak . Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, saolun , gaye – 334

    Cevapla
  23. Çankırı merkezden ben emin. Selam herkese sayfanız cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 16-10-2020 19:28:24

    Cevapla
  24. Bu konu : ” Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak ” çok güzel. Merhabalar paylaşım süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım , ziya – 14

    Cevapla
  25. Giresun dan kimler var. Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak . Selamın aleyküm web siten inanki hoşuma gitti, teşekkürler , banu – 254

    Cevapla
  26. Sinop dan kimler var. Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak . Selamlar sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler , Hasan – 257

    Cevapla
  27. Balıkesir merkezden ben ziya. Selam siteniz ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 12-11-2020 09:04:14

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak ” çok güzel. Mrb paylaşımınız vallaha mükemmel, facebookta paylaştım , Aylin – 370

    Cevapla
  29. Bingöl dan kimler var. Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak . Slm web siteniz inan ki güzel, face de paylaştım , ziya – 342

    Cevapla
  30. Kastamonu merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 15-12-2020 23:06:17

    Cevapla
  31. Ankara dan kimler var. Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak . Merhaba web sitesi yeminle güzel, şukuladım , ali – 190

    Cevapla
  32. Bu konu : ” Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım , mehmet – 27

    Cevapla
  33. Bu konu : ” Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi inan ki çok güzel, şukuladım , doruk – 8

    Cevapla
  34. Uşak dan kimler var. Temmuz 2001'de Bin Ladin'e suçlayacakları bir iç saldırı hakkında uyarı yapan bir FBI ajanının ses kaydını bulmaya çalışmak . selam arkadaşlar sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 219

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link