Independent’tan bahsettiğim şey hakkında size bir ipucu verecek küçük bir özet pasaj:

“Elli iki yıl önce, Çin Halk Cumhuriyeti Komünist Partisi Merkez Komitesi Başkanı Mao Zedong, ülkedeki tüm serçelerin öldürülmesi için karar verdi. Çin’in ekonomik kalkınmasında ani bir yükseliş yapmaya karar vermişti, buna Greap Atılımı deniyordu ve Mao’nun çok fazla tahıl yediğini düşündüğü serçeler araya giriyordu. “

Bu, Çinli çiftçilerin eski yaşam tarzlarının yok olmasına ve daha sonra çaresiz kalmalarına ve düşük ücretli fabrika işlerini almalarına neden oldu. Bunu açıklamak zor değil. Mao’nun bu kadar aptal olup olmadığından ve danışmanlarından körü körüne tavsiye mi aldığından yoksa bu işin içinde mi olduğundan emin değilim. O dönemde Çin Komünist partisindeki yabancıların çoğu siyonistti ve Rockefeller’lar da o dönemde suçlu olabilmek için Çin’le kaynaşıyorlardı. Kimse bunu Mao’nun aptalca bir hatası olarak oynamalı çünkü kendi kendine yeterlilik, yozlaşmış hükümetlerin nefret ettiği bir şey.

Author

27 Comments

  1. selamun aleyküm web siten süper ötesi çok güzel, teşekkürler

  2. Bu konu : ” Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , – 19

  3. Selamın aleyküm web siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler

  4. Selamlar paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  5. Kırklareli dan kimler var. Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. . Selamlar bu web sitesi valla mükemmel, sağolun , ali – 443

  6. Adana dan kimler var. Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. . selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hayran edici, teşekkürler , Emine – 45

  7. Çanakkale merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 03-02-2021 04:14:05

  8. Merhabalar sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım

  9. Bu konu : ” Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. ” çok güzel. Merhabalar web sitesi inan ki mükemmel, şukuladım , gaye – 202

  10. Bu konu : ” Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. ” çok güzel. Selam herkese sayfan vallaha billaha çok güzel, teşekkürler , doruk – 103

  11. Bilecik merkezden ben . Selam herkese paylaşımınız valla hayran bıraktı, tebrikler 12-02-2021 02:36:01

  12. Uşak merkezden ben memo. Selamlar siteniz inanki ilgi uyandırıcı, tebrikler 15-02-2021 00:24:44

  13. Kastamonu dan kimler var. Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. . Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , banu – 244

  14. Bu konu : ” Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha çok güzel, teşekkürler , Emine – 197

  15. Hakkari dan kimler var. Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. . Selam herkese paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , doruk – 435

  16. Mrb siteniz cidden güzel, sosyal medyada paylaştım

  17. Bayburt merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web sitesi inan ki dikkat çekici, sağolun 22-02-2021 15:50:24

  18. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Mersin dan kimler var. Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. . Selam sayfa ciddiyim çok iyi, tebrikler , doruk – 11

  20. Bu konu : ” Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. ” çok güzel. Selam herkese siten vallaha güzel, face de paylaştım , ali – 83

  21. Bu konu : ” Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. ” çok güzel. Selam web sitesi cidden dikkatimi çekti, tebrikler , mehmet – 437

  22. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web siteniz harbiden mükemmel, saolun 15-03-2021 05:34:06

  23. Mrb bu web sitesi vallaha dikkat çekici, teşekkürler

  24. Erzurum dan kimler var. Teori: Bilinmeyen yabancı güçler, daha fazla ücretli köle yaratmak için Çin kırsalının yok edilmesine yardımcı oldu. . Merhaba herkese web sitesi cidden hoşuma gitti, tebrikler , banu – 120

  25. Selam herkese web siten harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  26. Selamlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link