Hızlı gönderi, açıklama eksikliği, ama ya olursa.

Ya hayatımız boyunca yalan söylediysek? Ya yerçekimi doğanın temel bir kuvveti değil de yapay ise? İnsanlığın gerçekliği olduğu gibi, üçüncü ve yüksek boyutlar arasında sınırlar olmadan görmesini engelleyen matristir. Ya gamalı haç bize söylenen şey değilse? Ya bu bize insanlığın bir gün bu matristen kurtulacağını söyleyen bir kehanetin sembolü ise? Ya dünyanın içinde yerçekimi kuvvetini oluşturan siyah bir küp varsa? Bu yüzden Naziler iç Dünya’ya seyahat etmeye çalışıyorlar, çünkü küp orada. Bunu biliyorlardı ve yerçekiminin ne olduğunu anladılar. Belki teknolojide bu kadar hızlı ilerleyebildiler mi?

Haç, yerçekimi olmadan küpü (uzay-zamanı) temsil eder.

r / komplo - Teori: Dünya'nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var.

Yerçekimi yapay ve insanlığın yükselişini engelliyor. Siyah küp, yerçekimini veya içinde hapsolduğumuz 3B matrisi yaratan yerçekimi kuvvetini temsil eder. Daha yüksek boyutsal kuvvetleri ve gerçek gerçekliğimizin dokusunu algılamamızı kısıtlar. Ya tarih doğru değilse? Ya eski sembolizmdeki gamalı haçlar, bağlı olduğumuz bu yapay güçten bir kez kurtulacağımızı kehanet etmeye çalışıyorsa? Bizim hapishanemiz.

Ya gamalı haç bize söylenen refah, şans vb. Anlamına gelmiyorsa, ama aslında küpün bir kez açılıp insanlığın özgür olacağına dair bir kehanetin resmiyse?

r / komplo - Teori: Dünya'nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var.
r / komplo - Teori: Dünya'nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var.

Hitler bunu biliyordu ve milyonlarca insanı öldürmesi gerekse bile, onu durduracağını düşündü. Beni yanlış anlamayın, Onun bir aziz olduğunu söylemiyorum, ama ya tarihimiz sahteyse? Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan ve bizi matriste tutan siyah bir küp olabilir mi? Ya bu kara kutu, kendi içinde tekilliği yarattığı ve tapıyor gibi göründükleri bir tür yapay Tanrı yarattığı bir noktaya kadar çökmüş bazı eski uygarlıklardan bir kuantum bilgisayarsa.

D-Wave kuantum bilgisayarlar

r / komplo - Teori: Dünya'nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var.

Bank of America duvar resmi

r / komplo - Teori: Dünya'nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var.

Swastika küp şeklinde katlanmış

r / komplo - Teori: Dünya'nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var.

Tüm dünyada Black Cube ibadeti.

r / komplo - Teori: Dünya'nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var.

Author

67 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Çorum merkezden ben Gürbüz. Slm sayfanız ciddiyim mükemmel, tebrikler 19-09-2020 15:38:51

  2. Hatay merkezden ben Aylin. Mrb paylaşım cidden güzel, teşekkürler 19-09-2020 19:29:05

  3. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siteniz harbiden hayran edici, sağolun

  4. Mardin merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten yeminle dikkat çekici, facebookta paylaştım 19-09-2020 20:16:59

  5. Ordu merkezden ben ali. Selam herkese siteniz ciddiyim hayran edici, face de paylaştım 20-09-2020 01:36:10

  6. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım

  7. Eskişehir merkezden ben ahmet. Slm paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 09:18:00

  8. İstanbul merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:19:07

  9. Gürbüz Reply

    Sivas merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha mükemmel, sağolun 07-10-2020 10:38:59

  10. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Slm siten inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 232

  11. Düzce dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Merhabalar paylaşım valla güzel, saolun , Emine – 165

  12. Düzce merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siteniz yeminle güzel, facebookta paylaştım 20-10-2020 08:18:38

  13. Mardin merkezden ben ahmet. Slm siteniz gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım 26-10-2020 13:04:13

  14. Selam siteniz vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım

  15. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki çok iyi, şukuladım

  16. Merhabalar web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  17. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden iyi, şukuladım , memo – 21

  18. Kırıkkale merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten süper ötesi hayran bıraktı, saolun 24-11-2020 14:46:11

  19. Merhaba herkese paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  20. Amasya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 09-12-2020 12:15:15

  21. Sakarya merkezden ben hatice. Merhaba web sitesi cidden çok güzel, twitter da paylaştım 12-12-2020 00:43:03

  22. Mrb sayfan vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım

  23. Selam herkese web sitesi valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  24. Merhaba herkese sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  25. Selam web siten inanki çok güzel, face de paylaştım

  26. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım , – 30

  27. Gaziantep merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım 01-01-2021 21:07:01

  28. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız cidden güzel, face de paylaştım , Aylin – 104

  29. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden çok iyi, teraziye tıkladım

  30. Osmaniye merkezden ben ali. Selam web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 11-01-2021 03:06:24

  31. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Slm siteniz yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım , Gürbüz – 378

  32. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Merhabalar paylaşım inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun , ali – 321

  33. Yalova dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Merhabalar siteniz vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 454

  34. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Merhaba siten valla mükemmel, face de paylaştım , emin – 382

  35. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Merhaba paylaşımın cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 293

  36. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanki dikkat çekici, saolun , memo – 16

  37. Şanlıurfa dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Slm paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ali – 162

  38. Slm siten valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  39. Yozgat dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Slm sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun , doruk – 340

  40. Çanakkale dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Slm bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, sağolun , gaye – 468

  41. Selam herkese web siten valla hoşuma gitti, face de paylaştım

  42. Bilecik merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siten harbiden çok iyi, teşekkürler 15-02-2021 15:54:10

  43. Siirt merkezden ben Hasan. Merhaba sayfa harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-02-2021 23:29:27

  44. Mardin dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Selam web siten valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Hasan – 300

  45. Amasya merkezden ben gaye. Slm paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-03-2021 13:25:32

  46. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım , hatice – 452

  47. Nevşehir merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-03-2021 00:21:32

  48. Zonguldak merkezden ben Hasan. Selam herkese siten inan ki dikkat çekici, teşekkürler 11-03-2021 11:04:27

  49. Selamlar web siteniz harbiden hayran edici, tebrikler

  50. Kırklareli merkezden ben Hasan. Slm paylaşımın inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım 23-03-2021 22:47:51

  51. İzmir merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, saolun 12-04-2021 12:16:07

  52. Kayseri dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Merhaba herkese web sitesi vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 345

  53. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi süper ötesi çok iyi, tebrikler , gaye – 69

  54. Manisa dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Selamlar sayfan yeminle hayran bıraktı, şukuladım , emin – 384

  55. Ordu dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . selamun aleyküm sayfanız yeminle güzel, şukuladım , hatice – 299

  56. Gürbüz Reply

    Kayseri dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım , Gürbüz – 131

  57. Çanakkale dan kimler var. Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. . merhaba arkadaşlar siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 140

  58. Antalya merkezden ben ali. Selam herkese sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım 07-05-2021 03:20:30

  59. Merhaba bu web sitesi inan ki mükemmel, teraziye tıkladım

  60. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Merhaba herkese siten vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 341

  61. Niğde merkezden ben doruk. Selam web siten cidden dikkat çekici, teşekkürler 31-05-2021 19:01:24

  62. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa süper ötesi güzel, face de paylaştım , doruk – 232

  63. Selamlar siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  64. Bu konu : ” Teori: Dünya’nın içinde yerçekimi oluşturan siyah bir küp var. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 302

  65. Tunceli merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha çok güzel, saolun 23-06-2021 20:24:09

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link