https://youtu.be/ho3KgXd52oY

Simülasyon hipotezini reddeden insanlarla yaşadığım en büyük muammalarımdan biri, insanların The Matrix kervanına atladığını söylemeleridir. Bir “geliştirici” olmalı, her şeyin yürütülecek bir kodu olmalı, yeterli hesaplama gücü mevcut değil. Bu bilim adamları, bizim için mevcut olandan çok daha üstün ekipmana erişime sahip olduklarından, “birinin” bilgisayarında “koşuyoruz ve konsantre olmalılar SİMÜLASYON BİZDİR Dinle, tüm bunların ne olduğunu kesin olarak açıklamak kolay değil ekipman, ancak hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını unutmayın. Bir atom% 99,9 boşluktur ve yine de bir duvardan geçemeyiz. Bir nötrino sorunumuzu paylaşmaz. Duvarın ne olduğunu bile bilmiyor Orada. Atomlar asla gerçekten temas etmezler ve yine de moleküller oluştururlar. Kulağa çılgınca geliyor, ama bu bir gerçek. Bir bardak suyu sadece ona bakarak kaldıramamanız için hiçbir neden olmamalı. Asıl soru şu ki … daha önce hiç yapılmamış bir eylemi nasıl gerçekleştirirsiniz?

Author

24 Comments

  1. Bingöl merkezden ben mehmet. Mrb siteniz vallaha çok güzel, teşekkürler 16-02-2021 02:30:09

  2. Selamın aleyküm sayfa inanki iyi, face de paylaştım

  3. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , banu – 71

  4. Kars merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşım yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 16-02-2021 06:46:25

  5. Mrb paylaşımın inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  6. Aksaray dan kimler var. Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! . selam arkadaşlar sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 117

  7. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. Selam sayfa harbiden hayran edici, tebrikler , – 29

  8. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. Merhaba siteniz harbiden mükemmel, facebookta paylaştım , emin – 4

  9. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. Slm sayfan ciddiyim dikkat çekici, tebrikler , doruk – 239

  10. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım , Gürbüz – 103

  11. Sivas dan kimler var. Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! . Merhabalar paylaşımınız yeminle hayran edici, şukuladım , ahmet – 204

  12. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi inan ki iyi, linkedinde paylaştım , memo – 276

  13. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. Selam bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 308

  14. Artvin merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 12-03-2021 00:13:57

  15. selam arkadaşlar web sitesi valla çok hoşuma gitti, saolun

  16. Gümüşhane dan kimler var. Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! . Selamlar siteniz ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım , Gürbüz – 60

  17. Kütahya merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım 21-03-2021 16:22:44

  18. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 290

  19. Adana merkezden ben ahmet. Selamlar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 31-03-2021 13:08:26

  20. Çorum dan kimler var. Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! . Merhaba sayfanız cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ziya – 20

  21. Bu konu : ” Teorik Fizikçi ve yazar – Sabine Hossenfelder Simülasyon Hipotezini yanlış anlıyor! ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz inanki dikkat çekici, saolun , banu – 448

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link