Yaklaşık bir hafta önce burada yayınlanan resmi hatırlayan var mı, varyantların listesi ve piyasaya sürülecekleri aylar mı? Bir ekran görüntüsü ve sürpriz bir sürprizim var, “lambda varyantı” yaygınlaşıyor. Liste, Ocak 2022’ye kadar piyasaya sürülmemesi gerektiğini söylüyor ama tahminim sabırsızlar lol. Şimdi diyorlar ki Louisiana’da cmon gibi

…poosynoodles tarafından gönderildi
[comments]

95 Comments

  1. Kocaeli merkezden ben ziya. Selam sayfan süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 07-08-2021 23:50:30

  2. Gürbüz Reply

    Sivas dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım , Gürbüz – 339

  3. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Slm sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, saolun , Hasan – 22

  4. Sakarya dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, facebookta paylaştım , ziya – 325

  5. Ağrı merkezden ben . Merhabalar paylaşımın inanılmaz iyi, teşekkürler 07-08-2021 23:58:45

  6. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi iyi, facebookta paylaştım , hatice – 325

  7. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inan ki iyi, şukuladım , memo – 241

  8. elif yılmaz Reply

    Yalova dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhabalar sayfa vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 338

  9. selamun aleyküm paylaşımınız inanki iyi, twitter da paylaştım

  10. Erzurum merkezden ben Hasan. Selamlar web siteniz vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım 08-08-2021 00:08:21

  11. Afyon dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhaba herkese web siten yeminle çok güzel, saolun , hatice – 411

  12. Balıkesir merkezden ben emin. Mrb paylaşım valla ilgi uyandırıcı, şukuladım 08-08-2021 00:12:37

  13. elif yılmaz Reply

    Edirne dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Selam siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler , elif yılmaz – 99

  14. Tunceli merkezden ben gaye. Selam web sitesi inan ki mükemmel, şukuladım 08-08-2021 00:14:43

  15. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan vallaha iyi, şukuladım , ali – 194

  16. Slm sayfanız inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  17. Bursa dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler , mehmet – 307

  18. Bolu dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . selam arkadaşlar bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 480

  19. Kütahya merkezden ben banu. Merhabalar paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-08-2021 00:31:05

  20. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Slm sayfan cidden hayran bıraktı, sağolun , Gürbüz – 275

  21. Selamın aleyküm paylaşım harbiden güzel, facebookta paylaştım

  22. Sinop dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 26

  23. Erzincan merkezden ben memo. Selam herkese siten inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 08-08-2021 00:37:08

  24. Manisa merkezden ben Emine. Merhabalar web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 08-08-2021 00:40:06

  25. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım

  26. Bayburt merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-08-2021 00:42:49

  27. Rize merkezden ben ali. Merhaba siten inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 08-08-2021 00:44:08

  28. Merhaba herkese siten valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  29. elif yılmaz Reply

    Denizli merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle dikkat çekici, tebrikler 08-08-2021 00:49:33

  30. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa süper ötesi iyi, face de paylaştım , ahmet – 118

  31. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inanki ilgi uyandırıcı, saolun , – 87

  32. Antalya dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım , hatice – 477

  33. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız inanılmaz mükemmel, saolun , mehmet – 314

  34. Gümüşhane dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhaba web sitesi cidden güzel, teşekkürler , doruk – 481

  35. Kırşehir dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . selamun aleyküm web siten süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler , emin – 328

  36. Elazığ merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 08-08-2021 01:02:08

  37. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selam sayfan ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım , banu – 464

  38. Çorum dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Mrb paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 70

  39. Selam sayfan vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  40. Kırşehir dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . selamun aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, facebookta paylaştım , Hasan – 455

  41. Ağrı merkezden ben Emine. Slm bu web sitesi vallaha iyi, teraziye tıkladım 08-08-2021 01:07:45

  42. Osmaniye dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler , Aylin – 268

  43. selam arkadaşlar sayfa valla çok hoşuma gitti, sağolun

  44. Gürbüz Reply

    Karaman merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz inanılmaz mükemmel, şukuladım 08-08-2021 01:11:49

  45. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Mrb sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , – 19

  46. Tokat merkezden ben Aylin. Mrb web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım 08-08-2021 01:12:55

  47. Sakarya dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim güzel, teşekkürler , ziya – 416

  48. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Slm bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ziya – 444

  49. Merhaba herkese paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım

  50. Isparta dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Selamın aleyküm bu web sitesi ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım , banu – 441

  51. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten gerçekten çok iyi, teşekkürler , ziya – 271

  52. Bitlis dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, saolun , memo – 84

  53. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Mrb sayfan valla hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 111

  54. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Mrb web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, teşekkürler , Emine – 424

  55. Konya dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Mrb sayfanız vallaha billaha iyi, saolun , mehmet – 482

  56. Kahramanmaraş merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden mükemmel, teraziye tıkladım 08-08-2021 01:33:24

  57. Uşak merkezden ben hatice. Mrb sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 08-08-2021 01:33:42

  58. Manisa dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Mrb web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, saolun , hatice – 322

  59. Zonguldak dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . merhaba arkadaşlar siteniz yeminle hayran edici, tebrikler , emin – 291

  60. Elazığ dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Selam bu web sitesi inanılmaz mükemmel, sağolun , doruk – 440

  61. Van dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Selamın aleyküm web siteniz cidden iyi, twitter da paylaştım , hatice – 84

  62. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Merhabalar siteniz inanılmaz güzel, teraziye tıkladım , Hasan – 479

  63. Bingöl merkezden ben banu. Mrb paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, şukuladım 08-08-2021 01:47:58

  64. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten inanki mükemmel, saolun , ali – 470

  65. Sivas dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhaba sayfanız inanki çok iyi, twitter da paylaştım , banu – 345

  66. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selamın aleyküm siten vallaha güzel, sağolun , ali – 163

  67. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Mrb paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler , ziya – 439

  68. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selam herkese siteniz cidden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Emine – 388

  69. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 79

  70. Niğde dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhabalar paylaşımınız valla güzel, sağolun , mehmet – 329

  71. Çanakkale dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Selamlar paylaşım cidden çok güzel, şukuladım , hatice – 3

  72. Gürbüz Reply

    Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Slm sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler 08-08-2021 21:00:05

  73. Nevşehir merkezden ben Emine. Slm web siten vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 09-08-2021 07:04:41

  74. Yozgat merkezden ben Hasan. Slm web siten cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-08-2021 10:38:07

  75. Selam herkese web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  76. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 227

  77. Mrb paylaşımınız vallaha mükemmel, facebookta paylaştım

  78. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selamlar web siten inanki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ziya – 362

  79. Erzurum dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, sağolun , Hasan – 251

  80. Slm paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, tebrikler

  81. Bursa merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siten yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım 13-08-2021 19:09:02

  82. Siirt dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhaba web siten inanki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Aylin – 355

  83. Siirt dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhaba web siten yeminle hayran edici, şukuladım , Hasan – 131

  84. Nevşehir merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım vallaha billaha mükemmel, şukuladım 19-08-2021 11:30:03

  85. Artvin merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha güzel, tebrikler 23-08-2021 03:41:06

  86. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 479

  87. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım , mehmet – 444

  88. Bursa dan kimler var. Tesadüf mü yoksa?? . Merhabalar web siten gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 194

  89. Bu konu : ” Tesadüf mü yoksa?? ” çok güzel. Selam herkese sayfa gerçekten hoşuma gitti, sağolun , ziya – 149

  90. selamun aleyküm paylaşımınız valla dikkatimi çekti, face de paylaştım

Write A Comment