Kategoriler
Genel

The College Fix'in 2019 yılında bildirdiği en saçma önyargı şikayetleri

The College Fix'in 2019 yılında bildirdiği en saçma önyargı şikayetleri

📷

2019 yılında, College Fix Amerika'daki yaklaşık 20 üniversiteden 700'den fazla önyargı şikayetini incelemiştir. Raporlar, kampüste öğrenciler ve diğerleri tarafından, son yıllarda ülke genelindeki kolej ve üniversitelerde çoğalmış önyargı müdahale ekipleriyle birlikte yayınlandı.

Öğrenciler, öğretim üyeleri ve personel, tanık oldukları veya yaşadıkları iddia edilen önyargıları, daha sonra sorunları çözmek için danışmanlık, soruşturmalar, eğitim müdahaleleri ve hatta bazen “onarıcı adalet” önlemleri sunan kampüs yetkililerine bildirmeleri konusunda teşvik edilir.

College Fix 2018 sonbaharından 2019 sonbaharına kadar olan şikayetler, kamu kayıtları yasası talepleri yoluyla elde edildi ve isimler düzeltildi. Ancak raporların gösterdiği şey, bu önyargı müdahale ekiplerinin kampüs yöneticilerinin en ufak suçlara ve incinmiş duygulara karşı uyarıldıkları yüceltilen kapsamlı masal sistemleri haline gelmeleridir.

700 ya da daha fazla yanlılık şikayetinin sadece yüzde 15'i College Fix Gözden geçirme, kampüs polisine gerçekte kaydedilmesi gereken, takip etme veya şiddet tehditleri gibi meşru kaygılar olarak yorumlanabilir.

itibaren

https://www.thecollegefix.com/the-top-10-most-ridiculous-bias-complaints-the-fix-reported-on-in-2019/

“The College Fix'in 2019 yılında bildirdiği en saçma önyargı şikayetleri” için 1.098 yanıt

Tekirdağ merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz hayran bıraktı, sağolun 01-01-2020 00:37:18

Yozgat merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten harbiden güzel, sağolun 01-01-2020 01:46:52

Yozgat merkezden ben ziya. Mrb sayfanız harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 01-01-2020 01:48:22

Adıyaman merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfanız inanki hoşuma gitti, tebrikler 01-01-2020 03:00:46

Diyarbakır merkezden ben banu. Mrb siteniz valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım 01-01-2020 14:36:55

Zonguldak merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 04-01-2020 02:34:11

Trabzon merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-01-2020 23:15:09

Çankırı merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-01-2020 18:46:51

Ağrı merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfanız cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 18:46:56

Sivas merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfan valla güzel, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 18:47:01

Kilis merkezden ben ziya. Selam web sitesi cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım 20-01-2020 18:47:10

Ardahan merkezden ben ahmet. Selam bu web sitesi yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 18:47:35

Kastamonu merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 05:52:08

Erzincan merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi çok güzel, saolun 22-01-2020 05:52:11

Nevşehir merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 22-01-2020 05:52:14

Konya merkezden ben Gürbüz. Selam siteniz süper ötesi hoşuma gitti, facebookta paylaştım 22-01-2020 05:52:21

Nevşehir merkezden ben ziya. Merhaba siten valla hayran edici, facebookta paylaştım 22-01-2020 05:52:34

Siirt merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 22-01-2020 13:15:00

Antalya merkezden ben banu. Merhaba web siten inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 13:15:06

Malatya merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım 22-01-2020 13:15:07

Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 22-01-2020 19:32:31

Erzurum merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 19:32:37

Batman merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 22-01-2020 19:32:46

Kırşehir merkezden ben gaye. Mrb web siteniz vallaha dikkatimi çekti, tebrikler 22-01-2020 19:33:00

Burdur merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi iyi, face de paylaştım 22-01-2020 19:33:07

Samsun merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım 22-01-2020 19:33:15

Ağrı merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımınız vallaha güzel, sağolun 22-01-2020 19:34:02

Balıkesir merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 23-01-2020 05:15:25

Tunceli merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler 23-01-2020 05:15:28

Muş merkezden ben Gürbüz. Selam sayfa cidden çok güzel, linkedinde paylaştım 23-01-2020 05:15:36

Yozgat merkezden ben mehmet. Merhaba web siten süper ötesi güzel, teşekkürler 23-01-2020 05:15:38

Bingöl merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 23-01-2020 05:15:57

Bayburt merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 13:15:32

Adıyaman merkezden ben Aylin. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, şukuladım 23-01-2020 13:15:35

Rize merkezden ben ziya. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım 23-01-2020 13:15:41

Rize merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz valla iyi, teşekkürler 23-01-2020 13:15:43

Konya merkezden ben ahmet. Selam paylaşım yeminle güzel, face de paylaştım 23-01-2020 13:15:44

Ardahan merkezden ben banu. Slm sayfanız inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 13:15:47

Kırşehir merkezden ben Emine. Slm siteniz vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım 23-01-2020 13:15:52

Siirt merkezden ben ahmet. Selam bu web sitesi inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım 23-01-2020 18:00:55

Adıyaman merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 23-01-2020 18:01:04

Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfanız cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 18:01:07

Giresun merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 23-01-2020 18:01:12

İzmir merkezden ben banu. Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, saolun 23-01-2020 23:54:48

Bursa merkezden ben elif yılmaz. Selamlar bu web sitesi cidden çok güzel, teraziye tıkladım 23-01-2020 23:54:51

Trabzon merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımın valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 23-01-2020 23:55:06

Erzincan merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfa yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 23-01-2020 23:55:12

Bilecik merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 23-01-2020 23:55:17

Tekirdağ merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 23-01-2020 23:55:24

Yozgat merkezden ben ahmet. Mrb paylaşımınız valla çok güzel, twitter da paylaştım 24-01-2020 06:03:20

Uşak merkezden ben doruk. Mrb siten yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 24-01-2020 06:03:23

Sakarya merkezden ben Gürbüz. Selam siteniz inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 24-01-2020 06:03:26

Kars merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 24-01-2020 06:03:28

Denizli merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler 24-01-2020 06:03:33

Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşım vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 24-01-2020 06:03:36

Aydın merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten valla dikkatimi çekti, sağolun 24-01-2020 06:03:39

Şanlıurfa merkezden ben Aylin. Selamlar bu web sitesi vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 24-01-2020 06:03:41

Isparta merkezden ben Gürbüz. Selam web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun 04-02-2020 17:24:53

Kars merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız valla çok güzel, saolun 07-02-2020 19:20:54

Bingöl merkezden ben ali. Mrb sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 08-02-2020 00:27:10

Afyon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 08-02-2020 18:39:56

Bursa merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 08-02-2020 20:06:09

Diyarbakır merkezden ben ahmet. Slm sayfan valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 08-02-2020 22:16:36

Tokat merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siteniz gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım 08-02-2020 22:16:40

Trabzon merkezden ben Gürbüz. Slm bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 08-02-2020 22:16:47

Karaman merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımın cidden çok güzel, teraziye tıkladım 08-02-2020 22:16:53

Çanakkale merkezden ben ali. Merhaba paylaşımınız süper ötesi çok güzel, saolun 09-02-2020 02:31:48

Çanakkale merkezden ben gaye. Slm paylaşımın harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 09-02-2020 09:02:34

Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Mrb siten vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 09-02-2020 13:58:04

Karabük merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımınız yeminle çok güzel, şukuladım 09-02-2020 19:39:12

Elazığ merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 09-02-2020 19:39:13

Çankırı merkezden ben banu. Selamlar paylaşım vallaha dikkat çekici, tebrikler 09-02-2020 20:23:45

Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfa harbiden güzel, şukuladım 09-02-2020 20:28:28

Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 09-02-2020 23:09:57

Samsun merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 10-02-2020 05:22:19

Hakkari merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm siten yeminle çok güzel, teşekkürler 12-02-2020 09:03:55

Düzce merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler 12-02-2020 18:03:31

Şanlıurfa merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, sağolun 13-02-2020 01:05:08

Siirt merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım 13-02-2020 02:13:48

Rize merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım 13-02-2020 05:16:17

Zonguldak merkezden ben ziya. Selamlar siten ciddiyim güzel, sosyal medyada paylaştım 13-02-2020 10:51:52

Kırşehir merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın inanki çok hoşuma gitti, tebrikler 13-02-2020 16:41:26

Uşak merkezden ben gaye. Merhabalar web siteniz süper ötesi hayran edici, tebrikler 13-02-2020 18:37:01

Denizli merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web sitesi inan ki dikkatimi çekti, tebrikler 13-02-2020 19:16:59

Gümüşhane merkezden ben Aylin. Selamlar siten gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun 14-02-2020 14:58:50

Van merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler 14-02-2020 20:26:25

Muş merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 15-02-2020 18:28:43

Kocaeli merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, tebrikler 15-02-2020 19:28:19

Konya merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız gerçekten çok güzel, şukuladım 16-02-2020 08:36:45

Erzincan merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfa valla iyi, linkedinde paylaştım 16-02-2020 13:27:16

Şırnak merkezden ben Gürbüz. Slm sayfa vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 16-02-2020 15:35:27

Denizli merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 16-02-2020 15:37:35

Aydın merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-02-2020 22:59:45

Konya merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 21-02-2020 22:36:00

Bayburt merkezden ben ziya. Selam bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 23-02-2020 10:15:07

Hatay merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-02-2020 11:01:22

Adana merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 26-02-2020 13:56:12

Karaman merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 26-02-2020 17:31:59

Kars merkezden ben banu. Selam paylaşımınız inanki dikkat çekici, face de paylaştım 27-02-2020 15:50:54

Ankara merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun 28-02-2020 14:32:44

Erzurum merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim iyi, teraziye tıkladım 28-02-2020 19:09:38

Gaziantep merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 28-02-2020 19:47:23

Kayseri merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşımın vallaha mükemmel, sağolun 02-03-2020 05:46:23

Burdur merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 02-03-2020 06:23:59

Gaziantep merkezden ben ziya. Selam sayfan harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 02-03-2020 06:24:47

Kayseri merkezden ben banu. Merhaba siten inanki dikkat çekici, sağolun 02-03-2020 06:30:21

Rize merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan harbiden iyi, twitter da paylaştım 02-03-2020 18:06:59

Hakkari merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siteniz inanılmaz dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 02-03-2020 18:08:30

Gaziantep merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşım inan ki hoşuma gitti, saolun 02-03-2020 19:40:43

Çorum merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfanız inanki iyi, şukuladım 03-03-2020 19:35:35

Kilis merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 03-03-2020 20:43:36

Trabzon merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siten cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 05-03-2020 03:26:35

Aksaray merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfanız valla mükemmel, tebrikler 05-03-2020 06:53:37

Kütahya merkezden ben Aylin. Slm sayfa yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 05-03-2020 12:51:40

Nevşehir merkezden ben banu. Merhabalar web siteniz yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 05-03-2020 17:50:29

Isparta merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 09-03-2020 03:08:57

Iğdır merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımın inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 09-03-2020 13:30:44

Van merkezden ben ahmet. Selamlar web siten yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 09-03-2020 22:23:43

Artvin merkezden ben ahmet. Mrb sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 10-03-2020 06:37:03

Bitlis merkezden ben ziya. Selamlar sayfan inanki güzel, linkedinde paylaştım 10-03-2020 06:44:00

Bayburt merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten çok iyi, linkedinde paylaştım 11-03-2020 12:08:54

Amasya merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımın vallaha hoşuma gitti, tebrikler 11-03-2020 18:59:12

Tokat merkezden ben Emine. Merhaba web siteniz yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 11-03-2020 20:46:51

Tekirdağ merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siten inanki hayran edici, twitter da paylaştım 11-03-2020 22:20:43

Kayseri merkezden ben ziya. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 12-03-2020 05:47:28

Konya merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, tebrikler 13-03-2020 16:49:51

Çankırı merkezden ben gaye. Mrb web siteniz inanki mükemmel, face de paylaştım 14-03-2020 03:32:04

Iğdır merkezden ben mehmet. Selam herkese siten vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 15-03-2020 14:20:23

Isparta merkezden ben banu. selamun aleyküm siteniz valla iyi, face de paylaştım 15-03-2020 17:08:58

Erzincan merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, sağolun 16-03-2020 03:50:57

Adıyaman merkezden ben gaye. Selam web sitesi vallaha hayran edici, sağolun 16-03-2020 03:51:40

Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 16-03-2020 07:37:26

Zonguldak merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımınız yeminle çok hoşuma gitti, saolun 17-03-2020 20:49:07

Tunceli merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfa vallaha hayran bıraktı, tebrikler 17-03-2020 20:49:42

Hakkari merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 18-03-2020 16:47:11

Sinop merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 19-03-2020 00:33:54

Kütahya merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz harbiden çok iyi, sağolun 19-03-2020 05:18:33

Artvin merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2020 15:07:10

Bilecik merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 19-03-2020 15:13:03

Ağrı merkezden ben ali. Selam paylaşımınız harbiden çok güzel, sağolun 19-03-2020 19:41:30

Nevşehir merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfa valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2020 21:51:07

Ardahan merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 19-03-2020 22:17:40

Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten yeminle hayran edici, teraziye tıkladım 22-03-2020 16:11:07

Kilis merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha güzel, twitter da paylaştım 23-03-2020 04:54:32

Muğla merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 23-03-2020 17:03:29

Batman merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten çok güzel, tebrikler 24-03-2020 02:43:48

Uşak merkezden ben ahmet. Selam sayfa valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım 24-03-2020 21:17:15

Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımın inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 25-03-2020 11:33:30

Artvin merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siten gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 25-03-2020 17:36:42

Erzincan merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten vallaha güzel, facebookta paylaştım 25-03-2020 17:49:43

Şırnak merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle mükemmel, face de paylaştım 26-03-2020 04:17:44

Burdur merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, saolun 26-03-2020 06:47:24

Kırklareli merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfa harbiden hayran edici, tebrikler 26-03-2020 10:27:54

Tunceli merkezden ben Emine. Merhabalar siteniz vallaha güzel, teraziye tıkladım 27-03-2020 02:10:55

Aksaray merkezden ben ahmet. Slm siteniz harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım 28-03-2020 12:45:50

Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 28-03-2020 15:17:26

Rize merkezden ben Emine. Selam herkese sayfanız gerçekten mükemmel, face de paylaştım 28-03-2020 16:13:20

Bursa merkezden ben mehmet. Merhaba siten vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım 28-03-2020 16:55:49

Van merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfan vallaha mükemmel, facebookta paylaştım 28-03-2020 16:57:55

Yalova merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki güzel, teraziye tıkladım 29-03-2020 02:35:52

Antalya merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siten vallaha mükemmel, tebrikler 29-03-2020 13:03:14

Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 29-03-2020 16:28:56

Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, sağolun 29-03-2020 23:05:41

Sakarya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, saolun 30-03-2020 18:19:00

Kırklareli merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siten vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 31-03-2020 08:14:19

Ağrı merkezden ben ziya. Merhaba herkese web sitesi vallaha dikkatimi çekti, saolun 31-03-2020 21:16:38

Denizli merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız harbiden mükemmel, teşekkürler 01-04-2020 02:08:15

Iğdır merkezden ben ali. Merhaba herkese siten inanılmaz çok güzel, şukuladım 01-04-2020 04:57:00

Kütahya merkezden ben Emine. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım 01-04-2020 11:05:42

Muş merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten hayran edici, face de paylaştım 01-04-2020 12:27:50

Ardahan merkezden ben doruk. Selamlar siten vallaha güzel, teraziye tıkladım 01-04-2020 17:12:51

Balıkesir merkezden ben ziya. Selam sayfa harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım 02-04-2020 02:58:55

Diyarbakır merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımınız vallaha iyi, teşekkürler 02-04-2020 19:56:56

Karabük merkezden ben ziya. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-04-2020 23:21:21

Konya merkezden ben banu. Mrb paylaşım inan ki mükemmel, face de paylaştım 03-04-2020 07:48:32

Edirne merkezden ben Emine. Slm web siteniz gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 03-04-2020 13:54:40

Adıyaman merkezden ben doruk. Selam web sitesi ciddiyim çok güzel, teşekkürler 03-04-2020 21:07:28

Çanakkale merkezden ben ahmet. Merhaba bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 03-04-2020 21:09:07

Artvin merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 04-04-2020 01:11:40

İstanbul merkezden ben ahmet. Slm siten inanki iyi, sosyal medyada paylaştım 04-04-2020 16:50:08

Tokat merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden hoşuma gitti, teşekkürler 05-04-2020 04:29:42

Hatay merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 05-04-2020 05:42:07

Konya merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım 05-04-2020 20:47:48

Burdur merkezden ben banu. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 05-04-2020 22:57:47

Bayburt merkezden ben doruk. Selam sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 06-04-2020 01:06:10

Samsun merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşım vallaha hayran bıraktı, saolun 06-04-2020 04:05:59

Nevşehir merkezden ben doruk. Merhabalar sayfan ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım 06-04-2020 05:00:49

Bingöl merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 06-04-2020 10:15:36

Antalya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-04-2020 15:23:57

Malatya merkezden ben gaye. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten güzel, face de paylaştım 08-04-2020 06:05:13

Siirt merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan cidden güzel, teraziye tıkladım 08-04-2020 07:29:09

Adıyaman merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web siten inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 08-04-2020 11:19:15

Bayburt merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 08-04-2020 14:34:08

Elazığ merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten gerçekten güzel, linkedinde paylaştım 09-04-2020 12:12:06

Ankara merkezden ben ziya. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 09-04-2020 12:12:29

Gaziantep merkezden ben ali. Slm web siten vallaha hayran bıraktı, teşekkürler 09-04-2020 12:12:50

Ankara merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa ciddiyim güzel, twitter da paylaştım 09-04-2020 12:13:15

Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, şukuladım 09-04-2020 12:13:26

Konya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten mükemmel, tebrikler 09-04-2020 12:13:47

Düzce merkezden ben Aylin. Slm paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 09-04-2020 12:14:04

Niğde merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 09-04-2020 16:21:47

Tekirdağ merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, tebrikler 09-04-2020 23:55:06

Çanakkale merkezden ben gaye. Mrb sayfanız inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 10-04-2020 00:52:50

Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web sitesi süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 10-04-2020 06:08:49

Erzincan merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 11-04-2020 17:59:07

Burdur merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 11-04-2020 17:59:12

İzmir merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler 11-04-2020 17:59:31

Eskişehir merkezden ben doruk. Selam herkese siteniz ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım 11-04-2020 17:59:44

Mardin merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun 11-04-2020 17:59:49

Iğdır merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 11-04-2020 17:59:53

Eskişehir merkezden ben banu. Merhaba sayfanız inanki dikkat çekici, şukuladım 11-04-2020 17:59:59

Karaman merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz harbiden çok iyi, teraziye tıkladım 11-04-2020 18:00:02

Niğde merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz mükemmel, saolun 11-04-2020 18:00:05

Balıkesir merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, sağolun 11-04-2020 18:00:16

Giresun merkezden ben mehmet. Selam paylaşımınız vallaha çok güzel, teşekkürler 11-04-2020 18:00:35

Konya merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımın inanki mükemmel, facebookta paylaştım 11-04-2020 18:00:43

Kastamonu merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız vallaha iyi, facebookta paylaştım 11-04-2020 18:00:47

Giresun merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-04-2020 18:00:50

Yozgat merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa gerçekten çok güzel, şukuladım 11-04-2020 18:00:57

Batman merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siten valla hayran edici, şukuladım 11-04-2020 18:12:35

Ankara merkezden ben Gürbüz. Selam siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 11-04-2020 21:17:23

Erzincan merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siteniz inan ki güzel, sağolun 11-04-2020 23:12:02

Aksaray merkezden ben Emine. Selam paylaşımınız ciddiyim çok güzel, şukuladım 12-04-2020 00:24:35

Giresun merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz inanki hayran edici, tebrikler 13-04-2020 23:10:11

Giresun merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfan gerçekten mükemmel, şukuladım 13-04-2020 23:10:16

Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 13-04-2020 23:10:20

Kırşehir merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımın gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 13-04-2020 23:10:24

Tokat merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-04-2020 23:10:28

Hakkari merkezden ben banu. Slm paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, sağolun 13-04-2020 23:10:40

Bingöl merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siteniz cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 13-04-2020 23:11:01

Bursa merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-04-2020 23:11:07

Gaziantep merkezden ben Emine. Slm sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 13-04-2020 23:11:13

Samsun merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, sağolun 13-04-2020 23:11:26

Amasya merkezden ben ahmet. Selam paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 13-04-2020 23:11:38

Samsun merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 13-04-2020 23:12:18

Balıkesir merkezden ben mehmet. Selam web siten yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 13-04-2020 23:12:28

Kırklareli merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 13-04-2020 23:12:39

Mardin merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımınız cidden çok iyi, twitter da paylaştım 13-04-2020 23:12:50

Ankara merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler 14-04-2020 00:53:34

Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siten süper ötesi hoşuma gitti, saolun 14-04-2020 05:04:29

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım vallaha güzel, facebookta paylaştım 14-04-2020 05:04:35

Mersin merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 14-04-2020 05:04:40

Elazığ merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız inanki çok iyi, teşekkürler 14-04-2020 05:04:50

Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun 14-04-2020 05:05:10

Niğde merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden dikkat çekici, tebrikler 14-04-2020 05:05:21

Ardahan merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki çok iyi, twitter da paylaştım 14-04-2020 05:05:57

Mardin merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım 14-04-2020 05:06:02

Isparta merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 14-04-2020 05:06:39

Samsun merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşım valla hoşuma gitti, tebrikler 14-04-2020 05:06:49

Kars merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfa süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler 14-04-2020 05:07:05

Erzurum merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım 14-04-2020 05:07:13

Rize merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfa inanki dikkatimi çekti, tebrikler 15-04-2020 03:50:22

Ağrı merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım 16-04-2020 09:41:25

Aksaray merkezden ben Emine. Mrb sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 16-04-2020 13:53:26

Şırnak merkezden ben doruk. Merhaba web siten inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 16-04-2020 13:53:30

Tokat merkezden ben Emine. Merhabalar sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2020 17:55:42

Bilecik merkezden ben banu. Selam siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 18-04-2020 07:20:42

Bilecik merkezden ben Gürbüz. Selam web siten inan ki hayran edici, teraziye tıkladım 28-04-2020 22:47:45

Van merkezden ben doruk. Merhaba bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 03-05-2020 21:51:50

Tekirdağ merkezden ben Emine. Merhaba web siten yeminle hayran bıraktı, sağolun 09-05-2020 07:53:25

Giresun merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler 11-05-2020 07:15:09

Isparta merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 11-05-2020 14:42:44

Karabük merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, saolun 11-05-2020 14:43:27

Düzce merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siten ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 11-05-2020 15:27:33

Ağrı merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki çok güzel, facebookta paylaştım 12-05-2020 16:41:26

Niğde merkezden ben doruk. Slm sayfan inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 13-05-2020 23:43:36

Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfa yeminle çok güzel, tebrikler 13-05-2020 23:45:16

Yozgat merkezden ben ahmet. Selam herkese web sitesi yeminle çok güzel, şukuladım 15-05-2020 06:54:19