Oraya gittiğimize asla inanmadım. 1969’da düzgün bir ekmek kızartma makinesi yapamadılar, çok daha az erkekleri aya (göremediğimiz tarafa) ve YAYIN YAYINLAYIN ve onları eve geri getirdiler.

Bu düşünme şeklini destekleyen ilgili bilgiler içeren bir yapışkan veya SSS var mı? TV’de canlı izleyen bir grup ESKİ adama karşı çıkmak.

Yardımın için teşekkürler.

Author

29 Comments

  1. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok güzel, sağolun

  2. Iğdır dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Selamlar sayfan valla çok iyi, teşekkürler , ahmet – 230

  3. Düzce dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Merhabalar sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 73

  4. Tokat dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Slm paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, saolun , Emine – 390

  5. Iğdır merkezden ben hatice. Selam web sitesi harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım 14-03-2021 00:36:15

  6. Ağrı dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Selam herkese paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 366

  7. Mrb paylaşımınız inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım

  8. Bayburt dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Selam herkese web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım , Hasan – 343

  9. Kırşehir dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . selam arkadaşlar paylaşım vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ali – 159

  10. merhaba arkadaşlar siten yeminle çok güzel, face de paylaştım

  11. Selamlar web siteniz gerçekten hayran edici, face de paylaştım

  12. Bu konu : ” The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 441

  13. Bu konu : ” The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. ” çok güzel. Selam herkese paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Emine – 251

  14. Merhaba paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  15. Selam sayfanız valla çok iyi, facebookta paylaştım

  16. Aydın merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten güzel, tebrikler 06-05-2021 23:22:25

  17. elif yılmaz Reply

    Niğde merkezden ben elif yılmaz. Selam siten vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 10-05-2021 03:36:23

  18. Afyon merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım 18-05-2021 14:16:03

  19. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. ” çok güzel. Merhaba web siteniz inan ki hayran bıraktı, şukuladım , Gürbüz – 130

  20. Gürbüz Reply

    Selam herkese paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, şukuladım

  21. Erzincan dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . selam arkadaşlar web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Hasan – 365

  22. Muş dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Selamlar siten inanki mükemmel, teşekkürler , hatice – 471

  23. Çanakkale dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Mrb sayfan vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , doruk – 142

  24. Adana dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Selamın aleyküm siten inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 40

  25. Hatay dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Selamın aleyküm siten inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , mehmet – 39

  26. Bilecik dan kimler var. The Moon Landing hakkında bilgi ve yardım aramak hiç komplo olmadı. . Selamın aleyküm sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler , ahmet – 127

  27. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz mükemmel, şukuladım

  28. Merhaba paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link