Uzaktaki bandwagondan atlamaya çalışmıyorum ya da ünlü bir adamın ölümünden bir şey yaratmaya çalışmıyorum ama son zamanlarda Drake ve Drake'in bir çizgi "Kobe" maçı ile vurduğu Rick Ross'un Stay Scheming şarkısını dinliyordum. yüz elli Bayan Kobe zencim, onun olması gerektiğinden nefret ediyorum "
Idk insanlar zaten bu trendi yakaladı ama ben sadece insanların xxxtentacion ile ne yapmak zorunda iddia sonra sadece daha kötü bir tesadüf ya da Drake onlara sahip olduğunu iddia Mob Kravatlar var diyorum. 🤔🤔🤔

Author

147 Comments

  1. Selam paylaşımınız vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım

  2. Tekirdağ merkezden ben doruk. Slm paylaşımın harbiden hayran edici, sağolun 31-01-2020 03:13:21

  3. Afyon merkezden ben Aylin. Mrb paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler 31-01-2020 08:09:21

  4. Manisa merkezden ben Gürbüz. Merhaba siten valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 31-01-2020 08:28:09

  5. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  6. Kars merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 01-02-2020 16:08:54

  7. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden mükemmel, tebrikler

  8. Eskişehir merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siten inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-02-2020 09:05:32

  9. Selam paylaşımın cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  10. Amasya merkezden ben gaye. selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım 08-02-2020 12:59:46

  11. Selam paylaşımınız gerçekten mükemmel, face de paylaştım

  12. Selamlar paylaşımınız ciddiyim çok iyi, face de paylaştım

  13. Ağrı merkezden ben ali. Merhaba herkese web siten yeminle güzel, facebookta paylaştım 14-02-2020 15:36:55

  14. Gümüşhane merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web sitesi valla çok hoşuma gitti, saolun 14-02-2020 20:18:31

  15. Amasya merkezden ben gaye. Selamlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, sağolun 15-02-2020 12:34:52

  16. Osmaniye merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 18-02-2020 03:46:53

  17. Aydın merkezden ben Emine. Selam herkese siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 20-02-2020 00:02:12

  18. Bolu merkezden ben ahmet. Slm web sitesi harbiden hayran edici, teşekkürler 23-02-2020 06:25:00

  19. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  20. Çankırı merkezden ben doruk. Merhaba herkese siteniz cidden dikkat çekici, face de paylaştım 01-03-2020 05:14:02

  21. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  22. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım

  23. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 12-03-2020 08:44:47

  24. Adana merkezden ben ali. Slm paylaşımınız cidden hayran edici, face de paylaştım 12-03-2020 19:08:45

  25. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 14-03-2020 13:41:52

  26. Hakkari merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfan valla mükemmel, teşekkürler 16-03-2020 03:46:18

  27. Şanlıurfa merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım 16-03-2020 09:41:48

  28. Mersin merkezden ben ziya. Mrb siten inanılmaz hayran edici, face de paylaştım 17-03-2020 12:01:01

  29. Kars merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım 29-03-2020 15:32:35

  30. Erzurum merkezden ben doruk. Selam web siten cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 01-04-2020 06:01:02

  31. selamun aleyküm web sitesi valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  32. Rize merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siteniz inan ki hayran edici, teşekkürler 03-04-2020 06:19:47

  33. Antalya merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım 04-04-2020 08:58:30

  34. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 06-04-2020 15:53:22

  35. Batman merkezden ben banu. Slm sayfa harbiden çok iyi, tebrikler 07-04-2020 18:13:21

  36. Iğdır merkezden ben Emine. Slm sayfanız yeminle iyi, linkedinde paylaştım 10-04-2020 10:14:19

  37. Bilecik merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 12-04-2020 17:56:38

  38. Selam paylaşımın gerçekten hayran edici, face de paylaştım

  39. Kocaeli merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfa valla iyi, teşekkürler 19-04-2020 15:47:33

  40. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha hayran edici, face de paylaştım

  41. Siirt merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz inanki çok iyi, twitter da paylaştım 20-04-2020 05:48:22

  42. Karabük merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web sitesi valla çok iyi, saolun 22-04-2020 22:10:18

  43. Kilis merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web sitesi valla güzel, facebookta paylaştım 26-04-2020 12:48:25

  44. Kahramanmaraş merkezden ben banu. Selamlar web siteniz inan ki mükemmel, şukuladım 26-04-2020 22:58:04

  45. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm siten ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım

  46. selamun aleyküm sayfan inan ki güzel, linkedinde paylaştım

  47. Osmaniye merkezden ben ziya. Selamlar siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler 30-04-2020 09:41:46

  48. Erzurum merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım 05-05-2020 11:43:59

  49. Selam herkese web siten süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler

  50. Tunceli merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siteniz süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım 09-05-2020 16:41:26

  51. selamun aleyküm web sitesi inan ki dikkatimi çekti, saolun

  52. selamun aleyküm paylaşım valla ilgi uyandırıcı, sağolun

  53. Eskişehir merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siteniz inanki güzel, saolun 25-05-2020 09:25:43

  54. Merhabalar sayfa gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  55. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  56. merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler

  57. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun

  58. Samsun merkezden ben ali. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım 07-07-2020 11:30:52

  59. Selam siten cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  60. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden hayran edici, tebrikler

  61. Şırnak merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi cidden hoşuma gitti, şukuladım 02-08-2020 18:13:44

  62. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun

  63. Artvin merkezden ben ali. Merhaba siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 07-08-2020 00:32:41

  64. Samsun merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfanız cidden güzel, linkedinde paylaştım 07-08-2020 02:20:23

  65. elif yılmaz Reply

    Bitlis merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler 11-08-2020 23:01:26

  66. Merhaba paylaşım harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler

  67. Adıyaman merkezden ben doruk. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki iyi, teşekkürler 19-08-2020 18:53:11

  68. Selamlar paylaşım ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  69. Mrb sayfa inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  70. Gürbüz Reply

    Denizli merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız yeminle dikkatimi çekti, sağolun 07-09-2020 00:03:26

  71. Bartın merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfanız inanki mükemmel, facebookta paylaştım 07-09-2020 11:23:52

  72. Gürbüz Reply

    Giresun merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım 07-09-2020 22:10:27

  73. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar bu web sitesi inanki çok iyi, linkedinde paylaştım

  74. Selam bu web sitesi ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  75. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok güzel, şukuladım

  76. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  77. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  78. Merhaba sayfanız inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  79. Selamın aleyküm sayfanız vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  80. Uşak merkezden ben Hasan. Mrb paylaşımın cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 27-10-2020 20:20:54

  81. Osmaniye dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . selamun aleyküm siteniz cidden mükemmel, teşekkürler , – 278

  82. Karaman merkezden ben gaye. Mrb sayfan ciddiyim hayran bıraktı, saolun 04-11-2020 22:21:47

  83. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Selamlar siten vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 294

  84. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 79

  85. Mrb paylaşımın vallaha mükemmel, twitter da paylaştım

  86. Şanlıurfa merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfan inan ki hoşuma gitti, sağolun 15-11-2020 22:53:31

  87. Batman merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi iyi, teşekkürler 20-11-2020 05:29:19

  88. İzmir dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selamlar paylaşımınız inan ki iyi, sağolun , emin – 22

  89. Yozgat dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler , memo – 487

  90. Van dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Merhabalar siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , doruk – 236

  91. Kırıkkale dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selamın aleyküm siteniz gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım , emin – 30

  92. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfanız süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım

  93. İzmir merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siten vallaha iyi, şukuladım 24-12-2020 19:54:08

  94. Sakarya merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 25-12-2020 06:48:48

  95. Rize dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Merhaba paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Emine – 417

  96. elif yılmaz Reply

    Ordu dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . merhaba arkadaşlar web siten cidden iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 163

  97. Malatya merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz yeminle mükemmel, tebrikler 06-01-2021 12:33:37

  98. Merhabalar siteniz süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  99. Selamlar paylaşım süper ötesi mükemmel, şukuladım

  100. Kütahya dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler , banu – 77

  101. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım gerçekten hoşuma gitti, saolun , doruk – 345

  102. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Merhaba web sitesi inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 421

  103. Nevşehir dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, sağolun , hatice – 105

  104. Aydın merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 29-01-2021 21:32:25

  105. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha billaha çok iyi, sağolun , emin – 203

  106. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten valla çok iyi, facebookta paylaştım , Emine – 488

  107. Tekirdağ merkezden ben emin. Mrb siten harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 07-02-2021 09:46:33

  108. Adıyaman dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Merhaba paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 63

  109. Hatay dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım , mehmet – 87

  110. Merhabalar paylaşımın inanki dikkat çekici, saolun

  111. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım , hatice – 242

  112. Şırnak dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selam siteniz inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Aylin – 212

  113. Slm paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım

  114. Merhaba web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  115. Karaman dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle iyi, teşekkürler , banu – 25

  116. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Mrb web siten gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , gaye – 34

  117. Gürbüz Reply

    Ardahan merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşım vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2021 02:17:12

  118. Hakkari dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Merhaba herkese sayfan harbiden mükemmel, tebrikler , Emine – 426

  119. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim iyi, twitter da paylaştım , banu – 42

  120. Aksaray dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selam herkese web siteniz yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım , Aylin – 378

  121. İzmir dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ahmet – 26

  122. Yozgat dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selamın aleyküm paylaşımınız cidden hayran edici, tebrikler , Aylin – 276

  123. Gümüşhane merkezden ben memo. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi iyi, teraziye tıkladım 18-04-2021 23:41:07

  124. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  125. Nevşehir dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selam herkese bu web sitesi ciddiyim iyi, tebrikler , Hasan – 359

  126. Erzurum dan kimler var. THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. . Selam herkese paylaşımın harbiden çok güzel, saolun , mehmet – 225

  127. Samsun merkezden ben hatice. Slm sayfanız valla iyi, facebookta paylaştım 14-05-2021 01:41:32

  128. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , banu – 186

  129. Bu konu : ” THETRUTHISHERE'DEN REPOST: Drake olası bağlar veya Kobes ölümüyle bağlantılı. ” çok güzel. Slm sayfa inan ki mükemmel, facebookta paylaştım , doruk – 75

  130. Slm paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link