Birisi komplo teorisyeni Timothy Holmseth’in tutuklandığını mı söyledi? Bunun doğru olup olmadığını bilen var mı? Şu anda bir yasaklama emrini ihlal ettiği ve mahkemeye çıkmadığı için kaçıyor. Yanlış bir şekilde “Pentagon Pedophile Task Force” u yönettiğini iddia ediyor.

Author

84 Comments

  1. Düzce merkezden ben doruk. Merhaba sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 16-08-2020 05:08:41

  2. Samsun merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siten valla çok güzel, sağolun 17-08-2020 16:07:22

  3. Sakarya merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siten vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 21-08-2020 12:20:38

  4. Balıkesir merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfanız yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 22-08-2020 04:58:46

  5. Siirt merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız valla mükemmel, teşekkürler 29-08-2020 19:48:26

  6. Slm sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  7. Erzurum merkezden ben gaye. Selam herkese web siten ciddiyim iyi, twitter da paylaştım 08-09-2020 15:42:41

  8. Konya merkezden ben ziya. Merhabalar siten cidden hayran edici, saolun 17-09-2020 12:54:27

  9. İzmir merkezden ben gaye. Merhaba paylaşım harbiden güzel, sağolun 17-09-2020 15:28:18

  10. Merhaba web siteniz harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  11. Tunceli merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 10:10:31

  12. Merhabalar web sitesi vallaha hayran edici, linkedinde paylaştım

  13. Kocaeli merkezden ben doruk. Selam sayfanız süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-10-2020 20:14:52

  14. Bilecik merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım 20-10-2020 17:07:06

  15. Gümüşhane dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım , Emine – 496

  16. Erzincan merkezden ben ali. Mrb paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım 04-11-2020 18:33:48

  17. Düzce dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . selamun aleyküm paylaşımınız inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım , banu – 142

  18. Yozgat dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Merhabalar siten yeminle hayran edici, şukuladım , hatice – 436

  19. Aydın dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 323

  20. Tokat merkezden ben Emine. Selamlar siteniz inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 23-11-2020 22:39:37

  21. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız inanki mükemmel, saolun , Aylin – 246

  22. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız inanki çok güzel, teşekkürler , emin – 160

  23. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim mükemmel, sağolun , emin – 90

  24. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Selam bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 88

  25. Şırnak merkezden ben ahmet. Mrb siten inanki mükemmel, facebookta paylaştım 09-12-2020 15:15:48

  26. Balıkesir dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Merhabalar sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Emine – 42

  27. Kayseri merkezden ben emin. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-12-2020 01:02:10

  28. Erzincan merkezden ben hatice. Selam herkese web siten süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 25-12-2020 01:27:30

  29. Slm siteniz vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  30. Balıkesir merkezden ben gaye. selamun aleyküm web sitesi vallaha hayran edici, teşekkürler 26-12-2020 10:20:44

  31. Kırşehir merkezden ben . Merhaba herkese siten süper ötesi hayran edici, tebrikler 26-12-2020 20:04:41

  32. Kayseri dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten güzel, facebookta paylaştım , gaye – 93

  33. Bingöl merkezden ben doruk. Selam sayfanız inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 01-01-2021 06:30:31

  34. Slm siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  35. Slm paylaşımın valla çok iyi, facebookta paylaştım

  36. elif yılmaz Reply

    Niğde dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . selamun aleyküm siten vallaha billaha hayran edici, teşekkürler , elif yılmaz – 345

  37. Şanlıurfa merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 17-01-2021 17:36:27

  38. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  39. Konya merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web sitesi inanki dikkat çekici, saolun 05-02-2021 02:53:45

  40. Bilecik dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Slm siteniz valla hayran bıraktı, şukuladım , Aylin – 188

  41. Kütahya merkezden ben memo. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 12-02-2021 13:20:26

  42. Sakarya dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım , Hasan – 410

  43. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Merhaba herkese siten inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 396

  44. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  45. Bursa merkezden ben ali. Mrb paylaşımın yeminle dikkat çekici, saolun 25-03-2021 20:57:40

  46. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi güzel, saolun , doruk – 77

  47. Mardin dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Selam paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ali – 439

  48. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 494

  49. Kars merkezden ben ziya. Merhabalar siten vallaha güzel, teraziye tıkladım 06-04-2021 11:16:33

  50. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Selam herkese web siten vallaha dikkat çekici, saolun , hatice – 190

  51. Slm paylaşım süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım

  52. Burdur dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Selamlar sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun , Hasan – 6

  53. Şırnak dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Slm web sitesi valla iyi, tebrikler , emin – 412

  54. Merhaba paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, saolun

  55. Gümüşhane merkezden ben ziya. selamun aleyküm siten gerçekten iyi, twitter da paylaştım 06-05-2021 23:30:16

  56. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Merhaba sayfan ciddiyim güzel, twitter da paylaştım , Hasan – 273

  57. Kütahya dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Merhabalar web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım , ahmet – 247

  58. Muğla dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Slm siteniz süper ötesi güzel, şukuladım , Hasan – 88

  59. Yalova dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun , – 444

  60. Manisa dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Selam siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , hatice – 134

  61. Osmaniye dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Mrb bu web sitesi süper ötesi güzel, tebrikler , – 312

  62. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden hoşuma gitti, saolun

  63. Zonguldak dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Slm web siteniz cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 119

  64. Sakarya merkezden ben doruk. selam arkadaşlar bu web sitesi valla güzel, linkedinde paylaştım 22-06-2021 23:47:27

  65. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım vallaha billaha iyi, saolun , Emine – 316

  66. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 196

  67. Mrb sayfanız inan ki çok güzel, facebookta paylaştım

  68. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Selam web sitesi inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 157

  69. selamun aleyküm siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  70. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla hayran edici, linkedinde paylaştım

  71. Afyon merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 10-07-2021 11:18:15

  72. Bitlis dan kimler var. Timothy Holmseth tutuklandı mı? . Selam herkese paylaşım süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım , – 400

  73. selamun aleyküm paylaşım süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  74. Samsun merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 19-07-2021 16:35:40

  75. Van merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siteniz vallaha çok iyi, teşekkürler 20-07-2021 18:35:01

  76. Merhaba herkese sayfan harbiden hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  77. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ali – 195

  78. Bu konu : ” Timothy Holmseth tutuklandı mı? ” çok güzel. Selam sayfan gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım , doruk – 427

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link