Dershowitz'in Trump yasal savunma ekibinde neden olduğunu merak eden birçok insan görüyorum. Sahnelerin arkasında neler olup bittiğine şaşkın olanlar için biraz ışık tutayım. Trump'ın bir pedo ile çalıştığını iddia etmek çok popüler görünüyor, ancak elit pedosunu yıkmak için Dershowitz'i kullanıyor gibi görünüyor. Bu hikayenin iki yüzü var.

Dershowitz, “Şimdiye kadar gizli olan e-postalar var, ancak bu sadece çerçevelendiğimi değil, beni çerçevelediğimi de kanıtlıyor” dedi. “İsimleri isimlendiriyor. Bu insanlar bu e-postalar çıktığında hapse girecekler çünkü bu finansal nedenlerden ötürü tam bir çerçeve idi ve bunu kanıtlayabilirim ve kanıtlayacağım. E-postalar çıktığında beni programa geri götür, oğlum çok ilginç olacak, çünkü kelepçelerde önemli insanlar olacak. Bu e-postalar çıkınca kelepçeli önde gelen insanlar.

“Bak, beni suçlayan ilk kadına gelince, kendi avukatı tanıkların önünde yanlış olduğunu, sadece yanlış olduğunu, oralarda olamayacağımı itiraf etti” dedi. Dershowitz yakın zamanda Hukuk ve Suç Ağı'nda yer aldı ve Roberts'ın söylediği yerde olmadığını kanıtlamak için nasıl kayıtlara sahip olduğunu tartıştı.

“İkinci kadın,” dedi, “NY Post'a yazar, Hillary Clinton, Bill Clinton ve Donald Trump'ın reşit olmayan kızlarla seks yaptığını video kasetleri olduğunu iddia eden bir kadın. NY Post, “Sana inanmıyoruz” dedi. Hikayesini bile yayınlamayacaklardı, ama o insanlardan biri. ”

https://lawandcrime.com/high-profile/dershowitz-secret-emails-about-sex-allegations-will-result-in-prominent-people-in-handcuffs/

Author

136 Comments

  1. Mrb web sitesi inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  2. Siirt merkezden ben Emine. Selam herkese web siten süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 28-01-2020 17:18:47

  3. Adana merkezden ben doruk. Selamlar bu web sitesi harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 28-01-2020 17:18:48

  4. Afyon merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 29-01-2020 01:24:44

  5. elif yılmaz Reply

    Ankara merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa inan ki hayran edici, saolun 01-02-2020 17:56:58

  6. elif yılmaz Reply

    Selam herkese bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  7. Afyon merkezden ben ziya. Slm siten gerçekten iyi, şukuladım 05-02-2020 12:42:00

  8. Yozgat merkezden ben Aylin. Selam herkese web siteniz vallaha mükemmel, tebrikler 07-02-2020 11:29:48

  9. Giresun merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 07-02-2020 16:36:41

  10. Artvin merkezden ben ahmet. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten çok iyi, teşekkürler 08-02-2020 00:17:49

  11. Samsun merkezden ben Emine. Selam web siten cidden hoşuma gitti, sağolun 12-02-2020 09:31:46

  12. Hatay merkezden ben gaye. Slm paylaşımın inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 14-02-2020 18:42:30

  13. Sivas merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden mükemmel, teraziye tıkladım 14-02-2020 20:18:56

  14. Kars merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım cidden iyi, sosyal medyada paylaştım 21-02-2020 02:09:41

  15. elif yılmaz Reply

    Merhaba web sitesi inanki çok hoşuma gitti, sağolun

  16. Edirne merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfanız inan ki güzel, linkedinde paylaştım 27-02-2020 14:25:56

  17. Muğla merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siten vallaha güzel, tebrikler 01-03-2020 23:36:59

  18. Erzurum merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siten ciddiyim iyi, saolun 02-03-2020 04:42:04

  19. Adıyaman merkezden ben banu. Selam siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 06-03-2020 07:09:26

  20. selam arkadaşlar web siteniz valla dikkat çekici, tebrikler

  21. selam arkadaşlar sayfan valla hayran bıraktı, teşekkürler

  22. elif yılmaz Reply

    Selam sayfa harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım

  23. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, sağolun 19-03-2020 14:38:46

  24. selamun aleyküm web siteniz vallaha çok iyi, facebookta paylaştım

  25. Bursa merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web sitesi inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 26-03-2020 11:57:02

  26. merhaba arkadaşlar sayfan cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  27. Aksaray merkezden ben ziya. Selam sayfan vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 08-04-2020 02:38:35

  28. Adana merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 11-04-2020 14:52:00

  29. Tokat merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler 11-04-2020 21:20:42

  30. Siirt merkezden ben ali. Mrb siteniz yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 12-04-2020 07:33:15

  31. Amasya merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha dikkatimi çekti, tebrikler 20-04-2020 02:35:16

  32. Selamlar sayfa vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım

  33. elif yılmaz Reply

    Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siten inan ki çok güzel, tebrikler 21-04-2020 22:48:26

  34. Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siten gerçekten çok iyi, sağolun 22-04-2020 00:03:23

  35. Hakkari merkezden ben ziya. Merhaba sayfa cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım 26-04-2020 05:58:51

  36. Selamlar web siten yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  37. Samsun merkezden ben Emine. Mrb web siten gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 07-05-2020 16:47:14

  38. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha çok iyi, teşekkürler

  39. Şanlıurfa merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım yeminle çok güzel, teşekkürler 08-05-2020 23:08:54

  40. Ağrı merkezden ben Gürbüz. Mrb web siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım 14-05-2020 09:46:04

  41. Ordu merkezden ben ziya. Selam herkese sayfan gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 16-05-2020 10:31:11

  42. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun

  43. Merhaba web sitesi vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  44. Ardahan merkezden ben mehmet. Merhaba web sitesi inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 11-06-2020 14:47:36

  45. Selam bu web sitesi vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  46. Artvin merkezden ben Emine. Merhaba paylaşım gerçekten güzel, twitter da paylaştım 21-06-2020 21:05:34

  47. Selamın aleyküm paylaşım harbiden çok güzel, twitter da paylaştım

  48. Selam herkese web siten gerçekten güzel, facebookta paylaştım

  49. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz mükemmel, teşekkürler

  50. Çanakkale merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım ciddiyim mükemmel, teşekkürler 06-07-2020 13:49:34

  51. Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  52. elif yılmaz Reply

    Selamlar web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler

  53. Kırşehir merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 09-07-2020 16:42:13

  54. Selam web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  55. selamun aleyküm paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  56. Karabük merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 30-07-2020 05:13:22

  57. Gürbüz Reply

    Uşak merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-08-2020 23:57:44

  58. Çankırı merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfan inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 08-08-2020 09:54:56

  59. Ankara merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşım inan ki hayran bıraktı, tebrikler 16-08-2020 11:34:44

  60. Şanlıurfa merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfan inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 16-08-2020 13:21:04

  61. Kırklareli merkezden ben banu. Slm sayfanız valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım 21-08-2020 20:33:35

  62. Kırşehir merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok güzel, face de paylaştım 01-09-2020 15:39:48

  63. Gaziantep merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfan inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 06-09-2020 12:01:49

  64. Kocaeli merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 07-09-2020 02:58:26

  65. Selam paylaşımınız valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  66. Manisa merkezden ben doruk. Selamlar siteniz gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım 20-09-2020 13:41:51

  67. Bartın merkezden ben ahmet. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 29-09-2020 21:09:18

  68. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden iyi, face de paylaştım

  69. Yalova merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siten yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 05-10-2020 22:19:12

  70. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Mrb paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler , banu – 165

  71. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Mrb web siteniz vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım , ziya – 162

  72. Gürbüz Reply

    Slm siten harbiden hayran edici, facebookta paylaştım

  73. Selam bu web sitesi harbiden mükemmel, şukuladım

  74. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Mrb paylaşımın harbiden güzel, linkedinde paylaştım , mehmet – 122

  75. Selamlar bu web sitesi ciddiyim iyi, teraziye tıkladım

  76. Amasya dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Mrb sayfan ciddiyim güzel, facebookta paylaştım , doruk – 493

  77. Yalova merkezden ben Hasan. Merhabalar paylaşım inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 24-11-2020 10:45:57

  78. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi çok iyi, teşekkürler

  79. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Mrb web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, sağolun , gaye – 235

  80. selamun aleyküm web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  81. Bartın dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . selamun aleyküm sayfan yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , gaye – 263

  82. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 369

  83. selamun aleyküm siten gerçekten iyi, twitter da paylaştım

  84. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  85. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, saolun , memo – 335

  86. Bilecik merkezden ben hatice. Mrb sayfan valla çok güzel, linkedinde paylaştım 01-01-2021 06:34:21

  87. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi inanki hayran bıraktı, tebrikler , doruk – 459

  88. Tunceli dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim güzel, tebrikler , ali – 150

  89. Kastamonu merkezden ben ali. Selam web sitesi vallaha billaha hayran edici, tebrikler 08-01-2021 19:59:38

  90. Çankırı merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfanız vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım 13-01-2021 11:54:33

  91. Burdur dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Mrb paylaşımın harbiden iyi, saolun , memo – 441

  92. Uşak merkezden ben memo. Merhabalar sayfanız inanki çok iyi, sağolun 14-01-2021 17:08:56

  93. Kars dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Mrb web siten vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , emin – 360

  94. selam arkadaşlar web siteniz cidden çok iyi, saolun

  95. İzmir merkezden ben memo. selam arkadaşlar sayfanız vallaha mükemmel, twitter da paylaştım 20-01-2021 05:18:56

  96. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız inan ki dikkatimi çekti, tebrikler , gaye – 418

  97. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım , ali – 184

  98. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Selam herkese sayfan yeminle hayran bıraktı, sağolun , memo – 276

  99. elif yılmaz Reply

    İzmir dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Slm sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 137

  100. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , doruk – 419

  101. Kırıkkale dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Slm bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, sağolun , Hasan – 224

  102. Çorum merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, tebrikler 06-02-2021 08:19:22

  103. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Selam sayfan yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 196

  104. Elazığ merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımın valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 12-02-2021 13:43:11

  105. Mersin dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Mrb paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 479

  106. Slm web sitesi vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım

  107. Bursa dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim güzel, sağolun , – 5

  108. Karaman dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Selam sayfan inanki çok iyi, teşekkürler , – 206

  109. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , doruk – 162

  110. Muğla dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . selam arkadaşlar siten inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun , banu – 407

  111. Karaman merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2021 02:38:56

  112. Yozgat dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Merhaba bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Hasan – 228

  113. Bitlis merkezden ben banu. Mrb siten valla ilgi uyandırıcı, saolun 26-03-2021 03:21:40

  114. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 281

  115. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Slm sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Gürbüz – 77

  116. Rize merkezden ben emin. Selam web siteniz harbiden çok güzel, saolun 03-04-2021 19:31:04

  117. Selam herkese paylaşım cidden hayran edici, sağolun

  118. Sakarya dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz çok güzel, şukuladım , banu – 368

  119. Muş dan kimler var. Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. . Merhabalar bu web sitesi yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 174

  120. Edirne merkezden ben hatice. Selam siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 28-04-2021 14:54:21

  121. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Mrb web siteniz inan ki mükemmel, teraziye tıkladım , gaye – 285

  122. Bu konu : ” Trump, Alan Dershowitz'i düşmanlarını devirmek için kullanıyor. ” çok güzel. Merhabalar siten gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler , ziya – 173

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link