Destekçilerine adil ve dürüst davrandığını göstermek yerine Tweet savaşları oynadığını ve her düzenleme yaptıklarında medyaya bağırdığını göstermesi için (mümkün olduğu kadar yasal) 2020 şansını elde edeceğini hissediyorum. bip) onu dışarı çıkardı.

gönderen … Known_Interaction_74
[comments]

36 Comments

  1. Samsun merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşımın harbiden çok güzel, teraziye tıkladım 21-04-2021 09:41:28

  2. Bu konu : ” Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? ” çok güzel. Selam sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , – 29

  3. Bu konu : ” Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım , Emine – 259

  4. Merhaba paylaşımınız harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler

  5. Bingöl dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . Merhaba herkese paylaşımınız inanki hayran bıraktı, şukuladım , gaye – 54

  6. Merhabalar paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Kastamonu dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . Merhaba herkese bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım , doruk – 277

  8. Selamın aleyküm web siten süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım

  9. Giresun dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . Slm web sitesi valla mükemmel, teraziye tıkladım , Hasan – 352

  10. selam arkadaşlar paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  11. Elazığ merkezden ben Aylin. Mrb web sitesi inanılmaz güzel, facebookta paylaştım 14-05-2021 23:26:08

  12. Hatay dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . merhaba arkadaşlar bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, teşekkürler , memo – 64

  13. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 16-05-2021 18:05:20

  14. Selamlar paylaşım inan ki hayran bıraktı, sağolun

  15. elif yılmaz Reply

    Batman dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . Merhabalar bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım , elif yılmaz – 138

  16. Kayseri merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki hayran edici, teraziye tıkladım 19-05-2021 15:38:16

  17. Bu konu : ” Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha dikkat çekici, face de paylaştım , Aylin – 368

  18. Afyon merkezden ben mehmet. Slm bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 07-06-2021 19:37:50

  19. selam arkadaşlar sayfan valla çok iyi, twitter da paylaştım

  20. Selam sayfanız inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  21. Karabük merkezden ben Emine. Merhaba web siteniz valla güzel, sosyal medyada paylaştım 21-06-2021 12:23:41

  22. Afyon merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler 22-06-2021 20:43:44

  23. Niğde merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten valla iyi, sosyal medyada paylaştım 25-06-2021 13:53:24

  24. Gürbüz Reply

    Rize dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . Merhaba herkese paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 483

  25. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 11

  26. Edirne dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . selamun aleyküm web sitesi harbiden hayran edici, sağolun , Hasan – 335

  27. Bu konu : ” Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız cidden iyi, sağolun , doruk – 379

  28. Bolu dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . Merhabalar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , gaye – 223

  29. Bu konu : ” Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? ” çok güzel. Mrb sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , banu – 422

  30. Elazığ dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . selamun aleyküm web siten cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 293

  31. merhaba arkadaşlar web siten valla hoşuma gitti, face de paylaştım

  32. Bayburt dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . selamun aleyküm siteniz ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Gürbüz – 467

  33. Burdur dan kimler var. Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? . Selamlar web sitesi vallaha dikkat çekici, teşekkürler , mehmet – 114

  34. Bu konu : ” Trump nasıl oldu da alfabe ajanslarının bataklığı etkin bir şekilde kurutmak için peşinden gitmedi? ” çok güzel. Merhaba web siten inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ali – 131

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link