Kategoriler
Genel

Trump, Pence, Don Jr, Giuliani, Hannity, Conway, Sanders ve Nunes, Lev Parnas röportajının yayınlanmasından bu yana tweet atmadılar.

Bu partilerin hiçbirinin, özellikle Trump'ın, röportaj sırasında veya röportajdan sonraki bir saat içinde tweet atmamış olması tuhaf.

Bu, kablolu haberler hakkında iyi duyurulmuş bir röportajdı ve büyük partilerden hiçbiri hiçbir şekilde yanıt vermedi. Anında işten çıkarılma yok, Parnas'a saldırı yok, hiçbir şey yok. Trump MSNBC çağırmamak için "sahte haber" hemen şaşırtıcı.

Bu röportajın ne zaman yapılacağını görmek kolay olduğu düşünüldüğünde, kimsenin söylediklerinin yanlış olduğunu doğrudan iddia etmediği beni şaşırtıyor.

Yarın aynı zamanda tüm bu partilerden aynı anda çıkan yeni bir anlatıya dikkat edin.

Bunun tek istisnası, Sarah Huckabee Sanders'in babasına ilgisiz bir konu cevabı hakkında bir retweetidir.

“Trump, Pence, Don Jr, Giuliani, Hannity, Conway, Sanders ve Nunes, Lev Parnas röportajının yayınlanmasından bu yana tweet atmadılar.” için 179 yanıt

Aksaray merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfa valla dikkatimi çekti, teşekkürler 16-01-2020 13:18:51

Bingöl merkezden ben banu. Merhaba herkese web siteniz yeminle güzel, saolun 16-01-2020 14:30:28

Afyon merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siten gerçekten iyi, teşekkürler 16-01-2020 15:13:39

Ardahan merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi cidden güzel, teşekkürler 18-01-2020 04:46:10

Artvin merkezden ben ziya. Selam herkese web siten süper ötesi mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 09:59:27

Çankırı merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten ciddiyim hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-01-2020 09:59:28

Antalya merkezden ben ahmet. Merhabalar web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 20-01-2020 09:59:30

Kırıkkale merkezden ben mehmet. Selamlar web sitesi süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 09:59:32

Aydın merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler 20-01-2020 09:59:34

Bolu merkezden ben ali. Merhaba bu web sitesi inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 09:59:37

Ordu merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 20-01-2020 18:17:04

Hakkari merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 18:17:09

Uşak merkezden ben Emine. Selam sayfanız gerçekten mükemmel, linkedinde paylaştım 20-01-2020 18:17:11

Sivas merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web sitesi valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-01-2020 18:17:14

Zonguldak merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 22-01-2020 05:37:33

Hatay merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım 22-01-2020 05:37:35

Zonguldak merkezden ben banu. Selam sayfan inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım 22-01-2020 13:19:31

Sivas merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle hayran edici, face de paylaştım 22-01-2020 13:19:32

Kilis merkezden ben ziya. Slm sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 22-01-2020 13:19:34

Hakkari merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 13:19:36

Bitlis merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi güzel, sağolun 22-01-2020 13:19:41

İstanbul merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfanız cidden hoşuma gitti, teşekkürler 22-01-2020 19:57:16

Kocaeli merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım 22-01-2020 19:57:28

Ardahan merkezden ben banu. Merhaba paylaşım gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 22-01-2020 19:57:38

Hatay merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi cidden çok iyi, teraziye tıkladım 23-01-2020 05:23:50

Bilecik merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 23-01-2020 18:05:23

Sakarya merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz ciddiyim mükemmel, tebrikler 23-01-2020 18:05:26

Artvin merkezden ben Emine. Selam herkese sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun 23-01-2020 18:05:28

Çorum merkezden ben mehmet. Slm sayfan inan ki çok güzel, face de paylaştım 24-01-2020 00:02:47

Gaziantep merkezden ben Aylin. Merhabalar siteniz yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 24-01-2020 06:07:08

Zonguldak merkezden ben ziya. Merhabalar sayfan harbiden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-01-2020 07:55:02

Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfanız valla hoşuma gitti, tebrikler 02-02-2020 22:40:57

Uşak merkezden ben doruk. Merhabalar siten süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 07-02-2020 20:21:42

Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha çok iyi, tebrikler 08-02-2020 12:57:26

Batman merkezden ben mehmet. Selam siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 08-02-2020 19:01:13

Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Mrb web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 11-02-2020 11:29:20

Muğla merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 11-02-2020 22:35:16

Diyarbakır merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfan inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 13-02-2020 12:03:45

Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 28-02-2020 09:24:51

Gaziantep merkezden ben doruk. Selamlar paylaşım inanki çok iyi, teşekkürler 01-03-2020 23:25:34

Niğde merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım 09-03-2020 18:09:54

Konya merkezden ben banu. Merhaba herkese siteniz valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 12-03-2020 17:06:58

Artvin merkezden ben Emine. Selam herkese bu web sitesi vallaha billaha güzel, tebrikler 17-03-2020 17:42:47

Tunceli merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşım harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 20-03-2020 10:16:38

Giresun merkezden ben ahmet. Selam web siteniz inanki hayran bıraktı, sağolun 26-03-2020 05:20:06

Iğdır merkezden ben ali. Mrb sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 30-03-2020 20:57:41

Kayseri merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten inan ki hoşuma gitti, şukuladım 01-04-2020 13:23:37

Denizli merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi iyi, teraziye tıkladım 03-04-2020 16:01:48

Hakkari merkezden ben ali. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle güzel, şukuladım 04-04-2020 05:31:52

Iğdır merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz mükemmel, şukuladım 12-04-2020 04:26:56

Tekirdağ merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siten vallaha hayran edici, teşekkürler 12-04-2020 04:27:13

Balıkesir merkezden ben ziya. Mrb paylaşımın vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-04-2020 04:27:22

Edirne merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşım cidden hayran edici, teşekkürler 12-04-2020 04:27:26

Bartın merkezden ben doruk. Slm web sitesi inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 12-04-2020 04:27:35

Amasya merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım vallaha billaha güzel, şukuladım 12-04-2020 07:27:08

Eskişehir merkezden ben ali. Merhabalar web sitesi ciddiyim dikkat çekici, saolun 14-04-2020 15:52:15

Gaziantep merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımınız valla çok güzel, teraziye tıkladım 14-04-2020 15:52:18

Aksaray merkezden ben doruk. Mrb paylaşımın inanki çok güzel, face de paylaştım 14-04-2020 15:52:33

Şanlıurfa merkezden ben Aylin. Merhabalar siten vallaha güzel, teraziye tıkladım 14-04-2020 15:52:36

Yalova merkezden ben Gürbüz. Selam web siteniz gerçekten iyi, teraziye tıkladım 14-04-2020 15:52:41

Bursa merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten cidden hayran bıraktı, tebrikler 16-04-2020 21:02:35

Bayburt merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha mükemmel, şukuladım 17-04-2020 07:18:24

Çanakkale merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi iyi, face de paylaştım 19-04-2020 15:47:50

Ankara merkezden ben Aylin. Mrb sayfanız yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım 20-04-2020 22:00:40

Karabük merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım ciddiyim mükemmel, şukuladım 30-04-2020 09:34:54

Malatya merkezden ben Emine. Selam sayfanız yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 07-05-2020 23:34:53

Karaman merkezden ben ahmet. Mrb sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-06-2020 20:55:23

Elazığ merkezden ben banu. Selamın aleyküm paylaşımınız inan ki güzel, teşekkürler 10-06-2020 01:42:34

Siirt merkezden ben Gürbüz. Selam sayfanız gerçekten mükemmel, şukuladım 01-07-2020 21:41:42

Adana merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım süper ötesi iyi, teşekkürler 01-07-2020 21:41:46

Aydın merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siten ciddiyim çok güzel, tebrikler 01-07-2020 21:42:00

Malatya merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 01-07-2020 21:42:11

Manisa merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-07-2020 21:42:15

Gaziantep merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim çok iyi, face de paylaştım 01-07-2020 21:42:22

Kastamonu merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 01-07-2020 21:42:36

Konya merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, saolun 01-07-2020 21:42:45

Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 01-07-2020 21:43:11

Bilecik merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşım gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 03-07-2020 18:50:25

Kırşehir merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 03-07-2020 18:50:27

Bolu merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfanız yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 03-07-2020 18:50:31

İzmir merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfa inanki dikkatimi çekti, sağolun 03-07-2020 18:50:38

Bilecik merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 03-07-2020 18:50:42

Edirne merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok güzel, tebrikler 03-07-2020 18:50:44

Şırnak merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 03-07-2020 18:50:46

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir