Trump taraftarları için soru …

Trump’ın Bilgi Topluluğuna böyle bir arkadaş olması gerekiyorsa, neden korumalarını genişletmek yerine ihbarcılara engel oluyor? Neden komutasındaki insanların maruz kaldığı korkunç koşullara halkın gözlerini açmaya çalışan bir Donanma Kaptanı ateşlemesini destekliyor?

Neden 2 yıl önce serbest bırakılması gereken JFK suikastı ve Project BlueBook’ta düzeltilmemiş dosyaların yayınını bozdu? Neden koronavirüsü bir aldatmaca olarak adlandırdı? Neden Mueller Raporu’nu düzeltti? Vergilerini neden serbest bırakmadı?

“Yapmaz zorunda vergilerini serbest bırakın, kendinize aynı lanet soruyu sorun her zaman Bill Gates ya da Nancy Pelosi ya da Derin Devlet’i düşündüğünüzde ya da seçim komplounuz ne olursa olsun bir şeyi gizliyor – “İnsanların bu şeyleri görmesini istemediğini gizlemek için neye ihtiyacı var?”

Bunu düşün. Siz komplo teorisyenisiniz, gözleriniz açık olmalı, zihinleriniz açık olmalı. Öyleyse gözlerini ve zihinlerini aç ve belki bunun farkında ol, sadece belki Trump’ın da çıkarlarını göz önünde bulundurmayın.

“Trump taraftarları için soru …” üzerine 84 yorum

  1. Çorum merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz harbiden hoşuma gitti, sağolun 06-04-2020 18:29:23

    Cevapla
  2. Karaman merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siten vallaha billaha çok iyi, sağolun 07-04-2020 09:30:14

    Cevapla
  3. Giresun merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 07-04-2020 09:30:19

    Cevapla
  4. Aydın merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi gerçekten hayran edici, face de paylaştım 07-04-2020 09:38:35

    Cevapla
  5. Şırnak merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfa yeminle güzel, teraziye tıkladım 09-04-2020 06:11:11

    Cevapla
  6. Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siteniz valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 11-04-2020 17:51:19

    Cevapla
  7. Yalova merkezden ben gaye. Merhaba paylaşım süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım 14-04-2020 15:20:29

    Cevapla
  8. Bilecik merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfanız inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım 16-04-2020 18:27:11

    Cevapla
  9. Elazığ merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan harbiden hayran bıraktı, tebrikler 20-04-2020 09:46:10

    Cevapla
  10. Eskişehir merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 22-04-2020 04:51:32

    Cevapla
  11. Ankara merkezden ben Aylin. Slm siteniz gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım 23-04-2020 04:57:03

    Cevapla
  12. Ankara merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler 26-04-2020 09:42:06

    Cevapla
  13. Muğla merkezden ben ali. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha mükemmel, twitter da paylaştım 30-04-2020 06:20:06

    Cevapla
  14. Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siten inanki hayran bıraktı, saolun 02-05-2020 09:13:13

    Cevapla
  15. Bayburt merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 14-05-2020 08:50:29

    Cevapla
  16. Bayburt merkezden ben ziya. Selam herkese web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 03-06-2020 18:51:51

    Cevapla
  17. Bilecik merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler 10-07-2020 15:55:57

    Cevapla
  18. Tokat merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfa vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 25-07-2020 06:04:20

    Cevapla
  19. Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siten inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-09-2020 04:27:32

    Cevapla
  20. Giresun merkezden ben Emine. Merhaba herkese siteniz yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 05-09-2020 02:39:29

    Cevapla
  21. Erzincan merkezden ben ziya. Selam siteniz cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 09-09-2020 02:21:01

    Cevapla
  22. Aydın merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun 09-09-2020 21:32:56

    Cevapla
  23. Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız harbiden çok güzel, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:33:55

    Cevapla
  24. Siirt dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . Selamlar web siten cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 88

    Cevapla
  25. Iğdır merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web sitesi cidden mükemmel, sağolun 03-11-2020 14:07:38

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Trump taraftarları için soru … ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden hayran edici, sağolun , banu – 169

    Cevapla
  27. Erzurum dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım , banu – 162

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Trump taraftarları için soru … ” çok güzel. Selamlar siten yeminle çok iyi, saolun , gaye – 376

    Cevapla
  29. Kayseri dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . Merhabalar bu web sitesi inan ki güzel, linkedinde paylaştım , mehmet – 264

    Cevapla
  30. Siirt merkezden ben ali. Selam web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 15-12-2020 23:03:41

    Cevapla
  31. Sivas dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . Selamlar sayfanız harbiden hayran edici, saolun , gaye – 129

    Cevapla
  32. Zonguldak dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . Selam herkese siten inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler , ali – 468

    Cevapla
  33. Isparta dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . Selam web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 404

    Cevapla
  34. Tokat dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . selam arkadaşlar web sitesi cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , – 429

    Cevapla
  35. Ankara merkezden ben ali. Merhabalar sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 01-01-2021 04:23:15

    Cevapla
  36. Bu konu : ” Trump taraftarları için soru … ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi ciddiyim iyi, facebookta paylaştım , ali – 257

    Cevapla
  37. Aksaray merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 07-01-2021 23:54:10

    Cevapla
  38. Siirt dan kimler var. Trump taraftarları için soru … . Merhaba sayfa vallaha hoşuma gitti, sağolun , banu – 133

    Cevapla
  39. Batman merkezden ben Hasan. Mrb paylaşımınız süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım 16-01-2021 19:56:30

    Cevapla
  40. Erzurum merkezden ben . Merhaba herkese bu web sitesi inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 20-01-2021 07:01:25

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link