Kategoriler
Genel

Trump ve Epstein … Uyan

Burada pek çok insanın birdenbire aniden Trstein ile Epstein'la bağlantısını nasıl yaptıklarını yansıtmadığını görüyorum.

Ve evet trump ve Epstein birlikte konuştular, evet aynı partilere geldiler vs.
Fakat oradan oraya Trump aniden sübyancı bir halkanın parçası olmalı yeni delikler üzerinde aptalca.

Washington'daki elit (ve küresel elit) SOMETHING'i koz üzerine sabitlemek için her şeyi orada yaptı. Önce Rusya ile aldatmaca oldu, sonra Ukrayna'ydı, sonra yalanlar vb. Oldu. Ve şimdi onu pedofil olmak için bastırmaya çalışıyorlar …

İnsanlar ne gördüğümü görmüyor mu? Yoksa insanlar Forrest için ağaçları göremeyeceğiniz yanlış bilgilendirme ekokaratörü ile burada çok kör mü?

Trump, cumhurbaşkanı olarak devam ettiğinden beri, orada yok etmek için ellerinden gelen her şeyi yaptılar … HER ŞEY. Ve siz hala insanlar, onların bir parçası olduğuna inanıyorsunuz! Onu indirmek için ellerinden geleni yaptılar!

Ve eğer bu doğruysa ve o Epstein’ın bir parçasıysa, neden çocuklarla ya da Epstein’la benzer bir koz fotoğrafını serbest bırakmıyorlar?

Onu ve şantaj pedo halkasını yok etmek istiyorlarsa, neden siyah posta resimlerini kozu yok etmek için kullanmıyorlar? Olmadığı için olabilir mi?

“Trump ve Epstein … Uyan” için 330 yanıt

Düzce merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki mükemmel, teraziye tıkladım 09-12-2019 13:40:25

Sakarya merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siten yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım 13-12-2019 01:31:24

Çorum merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım 13-12-2019 13:02:32

Siirt merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 03-01-2020 06:06:08

Diyarbakır merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 13-01-2020 06:52:21

Osmaniye merkezden ben mehmet. Selam herkese bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-01-2020 10:00:33

Hatay merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web sitesi inan ki mükemmel, teşekkürler 20-01-2020 10:00:35

Bitlis merkezden ben ahmet. Selamlar sayfa inanki mükemmel, facebookta paylaştım 20-01-2020 10:00:38

Giresun merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler 20-01-2020 10:00:44

Niğde merkezden ben gaye. Merhabalar web siten vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 20-01-2020 10:00:48

Niğde merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 10:00:53

Kırıkkale merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşım ciddiyim çok iyi, face de paylaştım 20-01-2020 10:00:55

Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 20-01-2020 10:00:57

Bitlis merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha çok güzel, tebrikler 20-01-2020 10:00:58

Isparta merkezden ben ahmet. Selam herkese siteniz süper ötesi mükemmel, şukuladım 20-01-2020 10:01:00

Kilis merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki iyi, şukuladım 20-01-2020 18:18:23

Hakkari merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım 20-01-2020 18:18:25

Düzce merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz mükemmel, sağolun 20-01-2020 18:18:27

Yalova merkezden ben ali. Selam herkese sayfanız vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 18:18:31

Yalova merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım 20-01-2020 18:18:34

Iğdır merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siten vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 20-01-2020 18:18:38

Hakkari merkezden ben Emine. Merhabalar web siteniz inanılmaz güzel, facebookta paylaştım 20-01-2020 18:18:40

Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siten gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 18:18:42

Hakkari merkezden ben ahmet. Mrb siteniz harbiden güzel, teraziye tıkladım 20-01-2020 18:18:44

Karaman merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 20-01-2020 18:18:48

Mersin merkezden ben Emine. Selam paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 20-01-2020 18:18:52

Bayburt merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 20-01-2020 18:18:54

Aydın merkezden ben Emine. Slm web sitesi inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 05:38:54

Edirne merkezden ben ahmet. Selam siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 22-01-2020 05:39:00

Trabzon merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 22-01-2020 05:39:02

Şırnak merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımın harbiden hayran edici, facebookta paylaştım 22-01-2020 05:39:06

Balıkesir merkezden ben gaye. Selamlar bu web sitesi ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 05:39:09

Iğdır merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımınız inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 05:39:11

Çankırı merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım 22-01-2020 05:39:13

Yalova merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşım cidden iyi, face de paylaştım 22-01-2020 05:39:17

Ordu merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 22-01-2020 05:39:23

Balıkesir merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfan ciddiyim iyi, facebookta paylaştım 22-01-2020 13:20:44

Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Merhaba web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun 22-01-2020 13:20:48

Afyon merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın inan ki dikkat çekici, sağolun 22-01-2020 13:20:55

Sakarya merkezden ben Gürbüz. Merhaba siteniz vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 22-01-2020 13:21:01

Mardin merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımınız harbiden mükemmel, tebrikler 22-01-2020 13:21:03

Bolu merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siten gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 22-01-2020 13:21:12

Balıkesir merkezden ben mehmet. Selam web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 22-01-2020 13:21:14

Çanakkale merkezden ben doruk. Selam web siten vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 22-01-2020 20:02:57

Malatya merkezden ben gaye. Selam herkese siteniz harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler 22-01-2020 20:03:03

Niğde merkezden ben ziya. Merhabalar web sitesi vallaha billaha hayran edici, sağolun 22-01-2020 20:03:11

Afyon merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm bu web sitesi ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 20:03:34

Giresun merkezden ben doruk. Selam herkese bu web sitesi cidden iyi, tebrikler 22-01-2020 20:03:43

Samsun merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 22-01-2020 20:03:57

Adana merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşım vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 22-01-2020 20:04:04

Malatya merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfan yeminle çok güzel, tebrikler 22-01-2020 20:04:23

Gaziantep merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşım inan ki hayran edici, face de paylaştım 22-01-2020 20:04:28

Denizli merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler 22-01-2020 20:04:34

İzmir merkezden ben Emine. Selamlar web siteniz gerçekten hoşuma gitti, saolun 23-01-2020 14:31:57

Kayseri merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, saolun 28-01-2020 17:49:50

Balıkesir merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sağolun 02-02-2020 11:38:59

Bursa merkezden ben ali. selamun aleyküm siten yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım 08-02-2020 00:54:31

Gaziantep merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siteniz valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 08-02-2020 18:31:25

Konya merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 08-02-2020 19:18:39

Adana merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 08-02-2020 19:18:49

Samsun merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-02-2020 19:55:59

Gümüşhane merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım valla çok güzel, facebookta paylaştım 09-02-2020 00:57:00

Gaziantep merkezden ben Emine. Slm siten harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 09-02-2020 01:39:56

Amasya merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siteniz yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 09-02-2020 02:24:59

Isparta merkezden ben doruk. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 09-02-2020 06:06:14

Sakarya merkezden ben gaye. Merhaba bu web sitesi yeminle çok güzel, teşekkürler 09-02-2020 08:11:46

Şırnak merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfa inanki çok hoşuma gitti, sağolun 09-02-2020 11:46:12

Gaziantep merkezden ben ziya. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım 09-02-2020 13:10:45

Balıkesir merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfan vallaha billaha çok iyi, şukuladım 09-02-2020 14:36:52

Trabzon merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler 09-02-2020 18:42:42

Kırıkkale merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 09-02-2020 20:22:08

Ordu merkezden ben banu. Selamlar paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 10-02-2020 07:18:04

Gümüşhane merkezden ben banu. Selam herkese sayfanız inanılmaz mükemmel, face de paylaştım 10-02-2020 14:31:58

Kayseri merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan yeminle güzel, teşekkürler 11-02-2020 19:02:47

Bingöl merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar siten ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler 11-02-2020 19:02:54

Sakarya merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımın harbiden mükemmel, face de paylaştım 12-02-2020 09:03:46

Siirt merkezden ben ahmet. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 12-02-2020 15:11:26

Uşak merkezden ben doruk. Slm web siten harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 13-02-2020 01:06:16

Çankırı merkezden ben Aylin. Mrb siten yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 14-02-2020 14:57:23

Artvin merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 15-02-2020 03:36:22

Batman merkezden ben gaye. Selamlar sayfan süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım 15-02-2020 13:29:41

Bartın merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 15-02-2020 13:29:51

Çorum merkezden ben doruk. Selamlar sayfa valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 15-02-2020 19:26:52

Bartın merkezden ben banu. Selam web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım 16-02-2020 07:11:54

Uşak merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfan valla ilgi uyandırıcı, tebrikler 16-02-2020 09:21:08

Manisa merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 16-02-2020 13:25:45

Bartın merkezden ben Emine. selamun aleyküm web sitesi harbiden güzel, facebookta paylaştım 16-02-2020 14:57:40

Samsun merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten mükemmel, twitter da paylaştım 16-02-2020 14:57:45

Niğde merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfa ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-02-2020 15:37:57

Erzincan merkezden ben banu. Selam sayfa cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 16-02-2020 15:38:45

Osmaniye merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 17-02-2020 06:52:19

Şırnak merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım 20-02-2020 05:58:48

Adıyaman merkezden ben ahmet. Selam paylaşımınız harbiden güzel, face de paylaştım 20-02-2020 05:59:05

Kütahya merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siteniz valla mükemmel, tebrikler 20-02-2020 07:30:42

Karabük merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfa inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 20-02-2020 09:59:01

Muş merkezden ben banu. Selamın aleyküm siten ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım 20-02-2020 10:08:52

Mersin merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım 20-02-2020 18:29:57

Kahramanmaraş merkezden ben Emine. Selam sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 21-02-2020 05:33:49

Konya merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfa vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 21-02-2020 20:35:16

Konya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi dikkat çekici, şukuladım 21-02-2020 22:34:12

Bursa merkezden ben gaye. Slm web siten valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-02-2020 16:39:47

Amasya merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, saolun 24-02-2020 03:05:56

Afyon merkezden ben doruk. Mrb sayfan inan ki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 26-02-2020 03:13:39

Kırklareli merkezden ben ahmet. Mrb sayfa inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 26-02-2020 17:22:14

Eskişehir merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten cidden dikkatimi çekti, sağolun 01-03-2020 02:44:55

Afyon merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımın valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 02-03-2020 12:51:55

Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Selam web sitesi inan ki iyi, teraziye tıkladım 02-03-2020 18:04:06

Muş merkezden ben Emine. Merhaba web sitesi cidden çok güzel, şukuladım 03-03-2020 19:32:11

Ordu merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun 04-03-2020 16:22:27

Sakarya merkezden ben banu. Mrb sayfanız harbiden çok güzel, twitter da paylaştım 05-03-2020 04:12:33

İstanbul merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun 05-03-2020 14:18:39

Batman merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 08-03-2020 22:34:49

Uşak merkezden ben gaye. Mrb bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 12-03-2020 07:20:24

Osmaniye merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden güzel, teşekkürler 12-03-2020 08:26:40

Samsun merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfan ciddiyim çok güzel, twitter da paylaştım 13-03-2020 16:59:29

Gümüşhane merkezden ben gaye. Merhaba herkese siten yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-03-2020 03:26:28

Denizli merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşım vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 15-03-2020 18:30:45

Sinop merkezden ben doruk. Merhaba web siten cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 16-03-2020 06:33:51

Kilis merkezden ben Aylin. Selam paylaşımın vallaha billaha güzel, saolun 16-03-2020 19:05:58

Samsun merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfan vallaha hayran bıraktı, şukuladım 17-03-2020 00:35:27

Şanlıurfa merkezden ben Emine. Merhabalar bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 18-03-2020 02:01:03

Kastamonu merkezden ben banu. Selamlar web siteniz cidden çok güzel, twitter da paylaştım 18-03-2020 17:48:35

Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siten harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 19-03-2020 05:13:25

Eskişehir merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımın yeminle çok güzel, face de paylaştım 19-03-2020 13:25:20

Muğla merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siteniz süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım 20-03-2020 03:58:12

Kütahya merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 20-03-2020 13:16:13

Kahramanmaraş merkezden ben ali. Selam sayfanız inan ki mükemmel, şukuladım 22-03-2020 00:03:56

Adıyaman merkezden ben Emine. Merhabalar siten harbiden çok güzel, sağolun 23-03-2020 19:25:54

Hatay merkezden ben banu. Selam web siten gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 26-03-2020 13:34:09

Bilecik merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 28-03-2020 12:46:37

Çanakkale merkezden ben Aylin. Selam sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 28-03-2020 12:51:42

Yalova merkezden ben Gürbüz. Slm bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 28-03-2020 16:12:03

Sakarya merkezden ben ziya. Mrb sayfa vallaha çok güzel, face de paylaştım 31-03-2020 08:10:54

Osmaniye merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, tebrikler 31-03-2020 08:47:11

Balıkesir merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımınız harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 31-03-2020 08:53:09

Gümüşhane merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 31-03-2020 17:44:44

Adana merkezden ben doruk. Selam herkese siten inanki hayran bıraktı, sağolun 31-03-2020 21:10:52

İzmir merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun 01-04-2020 03:04:03

Bilecik merkezden ben Aylin. Selamlar siteniz inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler 01-04-2020 11:46:18

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir