Umarım bu, sizin için düşük çaba gerektiren bir yazı olarak gelmez. Bunun dışında söylenecek pek bir şey yok:

Tüm aldatmaca (ne tür bir aldatmaca olduğunu biliyorsunuz) ve tüm zehirli sistem, büyük ölçüde medya makinesine bağlıdır.

İnsanlar beyinlerinin içinde onlarca yıllık televizyon programcılığının (ve daha yakın zamanda sosyal medya / cep telefonlarının) olduğunu fark ederlerse, sonuç olarak her şey azalır.

Telefonlarımızı ve televizyonumuzu çöpe atmamız gerektiğini söylemiyorum (bu kötü olmasa da) ama bana göre üç aşama var:

1 – Medya tarafından tamamen aşılanmış durumdasınız. – KÖTÜ

2 – Sosyal medyayı kullanmayı tamamen bırakıp televizyon izliyorsunuz – İyi, ancak tam olarak% 100 gerekli değil.

3 – Rutininizi olduğu gibi korursunuz ve medyaya güvensiz ve eleştirel bakmaya başlarsınız. Bu şekilde yüz ifadesi, konuşma tonu, çekim açıları, görüntünün manipülasyonu vb. Gibi tüm küçük televizyon oyunlarını öğrenebilirsiniz.

İnsanların bu piçlere gösterdiği ilginin azalması bunun bir sonucu olarak ortaya çıkacaktır. İnsanların, haberlerdeki bu insanların bizi kontrol eden oligarşinin sözlerinden başka bir şey olmadıklarını ve her şeyin toplum kontrolü ile ilgili olduğunu anlamaları gerekiyor.

İnsanların televizyonda / medyada gördüklerine verdikleri güvenilirliğin tamamen düşmesi, olması gereken herhangi bir olumlu değişiklik için bir zorunluluktur.

Author

73 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Ankara merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-09-2020 23:30:04

  2. Selam herkese web siten vallaha billaha hayran edici, tebrikler

  3. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle mükemmel, teşekkürler

  4. Mrb web siteniz inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  5. Kars merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşım harbiden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 07-10-2020 23:10:58

  6. Düzce merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz hayran edici, şukuladım 12-10-2020 19:30:02

  7. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hoşuma gitti, tebrikler

  8. Adıyaman dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Selam web siten inanılmaz iyi, face de paylaştım , ali – 356

  9. Çanakkale merkezden ben Hasan. Merhabalar paylaşımınız vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım 19-10-2020 05:21:01

  10. Selamlar paylaşımın cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  11. selamun aleyküm web siteniz inan ki çok iyi, sağolun

  12. Eskişehir merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım 08-11-2020 05:25:36

  13. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  14. Merhaba bu web sitesi vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  15. Selam herkese web sitesi inan ki güzel, linkedinde paylaştım

  16. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler

  17. Gürbüz Reply

    Bolu dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . selam arkadaşlar paylaşımın harbiden çok iyi, tebrikler , Gürbüz – 462

  18. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten vallaha billaha iyi, sağolun , ali – 479

  19. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Mrb paylaşım cidden çok hoşuma gitti, sağolun , gaye – 155

  20. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 471

  21. Sakarya dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . selamun aleyküm sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 385

  22. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 433

  23. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim dikkat çekici, saolun , ali – 149

  24. Tokat dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Merhaba web siten cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım , ali – 190

  25. Muş dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Selam web sitesi valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , gaye – 112

  26. elif yılmaz Reply

    Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Mrb siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 11-01-2021 20:35:29

  27. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 328

  28. Uşak dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Mrb sayfanız inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım , memo – 429

  29. Osmaniye merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın inanılmaz güzel, saolun 15-01-2021 00:35:47

  30. Slm sayfan vallaha dikkat çekici, face de paylaştım

  31. selamun aleyküm web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  32. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Selamlar siten yeminle mükemmel, şukuladım , ahmet – 88

  33. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Selamlar sayfanız inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım , ziya – 363

  34. Afyon dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Selamlar paylaşımınız ciddiyim iyi, facebookta paylaştım , banu – 417

  35. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Mrb siten vallaha çok güzel, şukuladım , mehmet – 20

  36. Tunceli dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . selamun aleyküm siteniz valla güzel, şukuladım , Aylin – 314

  37. Bingöl merkezden ben ali. Selamlar paylaşımınız inanılmaz çok güzel, sağolun 22-02-2021 19:18:39

  38. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Selam sayfanız cidden çok iyi, saolun , ziya – 26

  39. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Mrb siten ciddiyim dikkatimi çekti, face de paylaştım , Aylin – 440

  40. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler

  41. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Merhabalar sayfanız valla hayran edici, face de paylaştım , ziya – 472

  42. Denizli dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Selam web siten inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 162

  43. Bayburt dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Mrb sayfanız süper ötesi çok iyi, linkedinde paylaştım , emin – 457

  44. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Merhabalar siteniz vallaha billaha mükemmel, teşekkürler , ahmet – 146

  45. Yozgat merkezden ben gaye. Selam siteniz inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 27-03-2021 14:02:55

  46. Erzincan dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Merhabalar siten cidden mükemmel, facebookta paylaştım , Hasan – 175

  47. Merhaba siteniz inanki mükemmel, linkedinde paylaştım

  48. Giresun dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Mrb sayfanız vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 285

  49. Mrb paylaşım süper ötesi iyi, teraziye tıkladım

  50. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, şukuladım , Gürbüz – 77

  51. elif yılmaz Reply

    Mersin dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Slm siteniz süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 321

  52. Manisa dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Selam sayfanız inanılmaz iyi, şukuladım , memo – 337

  53. Batman dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . selam arkadaşlar siten ciddiyim dikkat çekici, tebrikler , – 498

  54. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha güzel, face de paylaştım , gaye – 370

  55. Selamlar sayfan inan ki hayran edici, teraziye tıkladım

  56. Gaziantep dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Selam herkese web siteniz gerçekten iyi, teraziye tıkladım , doruk – 383

  57. Merhaba bu web sitesi süper ötesi hayran edici, teşekkürler

  58. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten dikkat çekici, şukuladım , ziya – 26

  59. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , – 427

  60. Karabük dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Merhabalar paylaşım inan ki çok iyi, saolun , ziya – 396

  61. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz çok güzel, şukuladım , ali – 83

  62. Iğdır dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . merhaba arkadaşlar sayfa cidden güzel, face de paylaştım , Emine – 168

  63. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Merhabalar web siten harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ali – 107

  64. Siirt dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . selamun aleyküm siteniz ciddiyim mükemmel, sosyal medyada paylaştım , – 29

  65. Slm paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  66. Bu konu : ” Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi inan ki mükemmel, saolun , Gürbüz – 431

  67. Diyarbakır dan kimler var. Tüm dolandırıcılığı kolayca kapatabiliriz. Masayı kolayca çevirebiliriz. Silahları bizim elimizde, ceplerimizde ve salon raflarımızda. . Mrb web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler , Gürbüz – 480

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link