Sanki her zaman doğrulanmış bir hayalet / uzaylı videosu olduğunda bunun her zaman insansı bir figür olduğunu hissediyorum. Bir tür yaratılabilecek tüm farklı olasılıklar arasında neden hep “üzerinde kanıt bulduğumuz insansı olanlar” oluyor?

Hatta reptillerin derin bir komplosuna giriyor. Hala insansı bir “varlık”

Author

12 Comments

  1. Bu konu : ” Tüm duyarlı türlerin dışında, neden uzaylıları / iblisleri / hayaletleri çoğunlukla insansı olarak varsayıyoruz ve tasvir ediyoruz? ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım , – 155

  2. Tunceli merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siten inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 10-04-2021 12:21:04

  3. Şanlıurfa merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siteniz vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-04-2021 12:37:56

  4. Bu konu : ” Tüm duyarlı türlerin dışında, neden uzaylıları / iblisleri / hayaletleri çoğunlukla insansı olarak varsayıyoruz ve tasvir ediyoruz? ” çok güzel. Merhaba web siteniz inanki hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 297

  5. Uşak merkezden ben ali. Selam sayfa yeminle çok iyi, facebookta paylaştım 20-04-2021 18:55:24

  6. Balıkesir merkezden ben ali. Slm web sitesi valla dikkat çekici, tebrikler 22-04-2021 04:37:39

  7. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Tüm duyarlı türlerin dışında, neden uzaylıları / iblisleri / hayaletleri çoğunlukla insansı olarak varsayıyoruz ve tasvir ediyoruz? ” çok güzel. Slm sayfan inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 300

  8. Sivas merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siteniz valla dikkatimi çekti, saolun 03-05-2021 20:06:03

  9. Bu konu : ” Tüm duyarlı türlerin dışında, neden uzaylıları / iblisleri / hayaletleri çoğunlukla insansı olarak varsayıyoruz ve tasvir ediyoruz? ” çok güzel. Merhabalar siteniz cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 448

  10. Bingöl dan kimler var. Tüm duyarlı türlerin dışında, neden uzaylıları / iblisleri / hayaletleri çoğunlukla insansı olarak varsayıyoruz ve tasvir ediyoruz? . Selam herkese bu web sitesi cidden çok iyi, face de paylaştım , Gürbüz – 304

  11. Bu konu : ” Tüm duyarlı türlerin dışında, neden uzaylıları / iblisleri / hayaletleri çoğunlukla insansı olarak varsayıyoruz ve tasvir ediyoruz? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan harbiden çok güzel, sağolun , Emine – 368

  12. Bu konu : ” Tüm duyarlı türlerin dışında, neden uzaylıları / iblisleri / hayaletleri çoğunlukla insansı olarak varsayıyoruz ve tasvir ediyoruz? ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım inanki hayran edici, facebookta paylaştım , Hasan – 7

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link