Bu mavi kanların çoğunda RH-kanı vardır. “Atlantalılar” olduklarına inanıyorlar. Daha merkezi bir güç elde etmek için her iki tarafı da oluşturan okültist elitistler. Kimse bunu anlamıyor ya da düşünmüyor gibi görünüyor, ancak bu yönetici aileler ormanda tuhaf ritüeller yapıyorlar! Jack Dorsey, ormanda uyuşturucu konusunda ruhlarla konuşuyor. Bunlar çok eskilere dayanıyor. Bu çılgın kan bağları ve manevi motivasyonlar da öyle. Herkesin bunu bir gün fark edip etmeyeceğinden emin değilim. Ama bunlar gerçekten dünyayı yönetmeye çalışan gizli tarikatlar. Davos daha açık bir kült. Ancak Davos, bu gizli gruptaki yeni bir güç değişimidir. Bilderberg grubu, bohem klübü, özgür masonların yarısı, altın şafak, A∴A∴, Katolik Kilisesi, gül haçlılar, Rus Ortodoks Kilisesi, melema, Yahudi mistisizminin bazı üyeleri, bazı müslüman sufiler, CIA, Mossad ve MI6, işleri her açıdan ele almak için birlikte çalışıyor. Burada bazı grupları özlüyorum ama sen benim açımdan anladın. Tüm bu gizem okullarının ve dinlerinin Osiris’in eksik parçaları olduğuna inanıyorlar. Görmek istersen, buna gerçekten bazı tuhaf şeyleri bağlayacağım. Ya da söylediğim tüm garip saçmalıklara bakın. Ya da yapma! Umrumda değil

43 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 91

  2. Edirne merkezden ben memo. selam arkadaşlar siten cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-04-2021 01:52:03

  3. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Selam bu web sitesi inan ki mükemmel, facebookta paylaştım , Aylin – 306

  4. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz iyi, teraziye tıkladım , mehmet – 355

  5. Selamın aleyküm sayfa ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler

  6. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan valla hayran edici, teşekkürler , hatice – 389

  7. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız valla mükemmel, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 74

  8. Konya dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . Mrb siteniz cidden hayran edici, facebookta paylaştım , mehmet – 124

  9. Rize merkezden ben doruk. Merhabalar web siten vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 27-04-2021 05:28:09

  10. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Mrb siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım , ali – 33

  11. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Emine – 299

  12. Zonguldak dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . Slm sayfanız inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 13

  13. Merhaba web sitesi vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  14. Gürbüz Reply

    Denizli dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . selam arkadaşlar sayfan harbiden iyi, şukuladım , Gürbüz – 428

  15. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim iyi, saolun 07-05-2021 02:29:13

  16. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , Emine – 351

  17. Hatay merkezden ben gaye. Merhaba herkese siten vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-05-2021 19:17:24

  18. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha billaha çok güzel, saolun , elif yılmaz – 314

  19. Adana merkezden ben doruk. Mrb web siten inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 17-05-2021 01:45:13

  20. Tekirdağ dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . Selam herkese siteniz harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 55

  21. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  22. Selamlar web siteniz harbiden dikkatimi çekti, tebrikler

  23. Kayseri merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 27-05-2021 11:35:10

  24. Kırklareli dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . Selamın aleyküm siten valla çok hoşuma gitti, şukuladım , hatice – 101

  25. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 166

  26. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Slm web sitesi gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım , ali – 280

  27. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım

  28. Gürbüz Reply

    Bingöl dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . Slm web siteniz ciddiyim iyi, teşekkürler , Gürbüz – 455

  29. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Selam paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 07-06-2021 20:12:47

  30. Malatya dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . selam arkadaşlar paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Hasan – 336

  31. Malatya merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 24-06-2021 00:10:36

  32. Bu konu : ” Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. ” çok güzel. Selam siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 24

  33. İstanbul merkezden ben mehmet. Selam paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 28-06-2021 06:58:55

  34. Tunceli dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler , doruk – 494

  35. Gümüşhane dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . merhaba arkadaşlar sayfanız valla çok güzel, twitter da paylaştım , ahmet – 278

  36. Bartın dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle çok iyi, tebrikler , gaye – 455

  37. Denizli merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm sayfan inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 15-07-2021 10:55:05

  38. Giresun dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . Selamın aleyküm siten inanılmaz çok güzel, saolun , ali – 196

  39. Merhabalar web siteniz ciddiyim dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  40. Aksaray dan kimler var. Tüm sersem Birleşik Devletler başkanları akraba ve neredeyse hepsinin kanı aynı. . selam arkadaşlar bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 101

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link