Her sosyal etkileşim için yüz yüze iletişim kurma zorunluluğu. Artık bir kişiyle iletişim kurarken beden diline ve duygusal yüz kalıplarına güvenmek.

Artık “kendi” olanların filtrelenmiş vurgu makaraları yok. Şimdi olduğun gibi şu anda kendinsin. İlk izlenimler artık yüz yüze, sosyal medya sayfanız değilsiniz.

Çoğu sadece kahvaltıda yediklerini paylaşan insanların fotoğrafları veya bir aile toplantısı olduğu için “arkadaş listeniz” önemli ölçüde küçülür, artık gerçekçi bir şekilde düzenli olarak yüz yüze konuştuğunuz 4 arkadaşınız var.

Diğer insanlarla iletişim kuran çevrimiçi bir kişi aracılığıyla vekaleten yaşamak için artık akıllı bir cihaz kullanmadığınız gün boyunca insan etkileşimini güvence altına almak için evinizden ayrılmanız gerekir.

Teknoloji bizi birbirimize yaklaştırmadı. Herkesi tamamen yapay ve anlamsız bir insan etkileşimi yanılsaması içinde izole etti.

67 Comments

  1. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım , mehmet – 51

  2. elif yılmaz Reply

    Sinop dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Selamın aleyküm sayfa inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 449

  3. Nevşehir dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . merhaba arkadaşlar web siten valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım , doruk – 451

  4. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. Selam sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun , mehmet – 356

  5. Merhabalar sayfa gerçekten hayran bıraktı, face de paylaştım

  6. Merhaba herkese sayfan vallaha mükemmel, teraziye tıkladım

  7. Merhabalar siteniz yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  8. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. Selam web siteniz inan ki çok güzel, tebrikler , emin – 350

  9. Tunceli merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım 11-07-2021 00:44:41

  10. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım

  11. Kayseri merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfa süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 11-07-2021 00:47:23

  12. Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle dikkat çekici, tebrikler 11-07-2021 00:55:07

  13. Ardahan dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . merhaba arkadaşlar web siten inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım , mehmet – 464

  14. selamun aleyküm sayfan valla mükemmel, twitter da paylaştım

  15. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi iyi, sağolun

  16. Selam herkese sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  17. Düzce dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Merhabalar sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , memo – 284

  18. Niğde dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Merhaba paylaşımın yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 326

  19. Slm siteniz cidden mükemmel, facebookta paylaştım

  20. Bilecik merkezden ben . Selam herkese sayfan gerçekten güzel, facebookta paylaştım 11-07-2021 01:41:20

  21. Şırnak merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar siten inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 11-07-2021 01:41:59

  22. Merhaba sayfan cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  23. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım

  24. Slm paylaşımın inan ki hayran edici, teşekkürler

  25. Kırklareli merkezden ben ahmet. Selamlar web siteniz inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 11-07-2021 01:44:48

  26. Denizli merkezden ben ziya. Selam herkese web siteniz yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım 11-07-2021 01:46:10

  27. Siirt merkezden ben memo. Merhaba herkese paylaşımın harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-07-2021 01:47:05

  28. Aksaray merkezden ben Emine. Merhabalar web siten vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 11-07-2021 01:47:06

  29. Denizli dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Selam siteniz inanki çok iyi, face de paylaştım , – 327

  30. Selamlar sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  31. Hakkari dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten çok iyi, tebrikler , doruk – 83

  32. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha iyi, face de paylaştım

  33. Gürbüz Reply

    Merhabalar sayfan gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  34. Gürbüz Reply

    Edirne dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . selam arkadaşlar web siten vallaha billaha güzel, şukuladım , Gürbüz – 315

  35. Gaziantep merkezden ben Aylin. Selam herkese siteniz valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 11-07-2021 01:56:39

  36. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 175

  37. Bayburt merkezden ben hatice. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi mükemmel, teşekkürler 11-07-2021 02:01:37

  38. Uşak merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki güzel, linkedinde paylaştım 11-07-2021 02:03:04

  39. Aksaray dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Merhaba web siteniz harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım , Hasan – 121

  40. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. Mrb sayfanız valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 168

  41. Düzce merkezden ben . Selamlar sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 11-07-2021 02:13:32

  42. Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, saolun

  43. Bilecik merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız valla hayran bıraktı, sağolun 12-07-2021 18:01:32

  44. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım , gaye – 249

  45. Muş dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Mrb web siten inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 367

  46. Siirt merkezden ben banu. Selamlar web siten cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 15-07-2021 08:21:29

  47. Siirt merkezden ben Aylin. Slm paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler 15-07-2021 23:55:44

  48. Düzce merkezden ben memo. Selam sayfanız cidden hoşuma gitti, tebrikler 17-07-2021 13:05:39

  49. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. Merhaba web siteniz harbiden hayran edici, şukuladım , Aylin – 126

  50. Tekirdağ merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz inanılmaz mükemmel, tebrikler 24-07-2021 05:59:15

  51. Çorum dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . merhaba arkadaşlar web siteniz cidden güzel, şukuladım , Hasan – 346

  52. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 455

  53. Selamın aleyküm web sitesi süper ötesi iyi, teraziye tıkladım

  54. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki güzel, sağolun

  55. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz güzel, saolun , ziya – 144

  56. Bu konu : ” Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? ” çok güzel. Selam herkese web siten inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 137

  57. Bitlis dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Merhaba herkese sayfa cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 368

  58. Samsun dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Merhaba herkese sayfa cidden çok güzel, face de paylaştım , ahmet – 419

  59. elif yılmaz Reply

    Elazığ merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siten gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 26-08-2021 21:01:32

  60. Aydın dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Slm sayfan vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım , – 373

  61. Kırıkkale dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Selamın aleyküm sayfan valla çok güzel, saolun , Emine – 119

  62. Manisa dan kimler var. Tüm sosyal medya ve cep telefonları/telefon görüşmeleri modası geçmiş olsaydı, sizce ne olurdu? . Selamın aleyküm sayfa inan ki hoşuma gitti, saolun , hatice – 226

  63. Kars merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşım süper ötesi iyi, face de paylaştım 19-09-2021 15:31:08

Write A Comment